Wat een flut artikel met ook nog eens 2 plaatjes van verminderde luchtvervuiling in Italië. Verder de meeste foto's nog steeds zo mistig als de pest in dat artikel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Zeroku het volgende:
https://fhm.nl/india-fotos-lucht/
Dit is toch ook wel mooi hoor. Dat mensen in India eindelijk iets kunnen zien nu ze binnen moeten blijven.
Ik snap er ook weinig van. Als dat als helder wordt gezien hoe zit smog er dan uit daar.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een flut artikel met ook nog eens 2 plaatjes van verminderde luchtvervuiling in Italië. Verder de meeste foto's nog steeds zo mistig als de pest in dat artikel.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:12 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van. Als dat als helder wordt gezien hoe zit smog er dan uit daar.
Zal met Pasen te maken hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitserland. Ik dacht slim te zijn en gelijk om 7:30 bij openingstijd te gaan. Nou ik was duidelijk niet de enige
Om het zo kort mogelijk te houden rollen we met z'n alle over elkaar heen. Big brain timequote:Op zaterdag 11 april 2020 08:34 schreef PzKpfw het volgende:
Vanochtend gelijk al waanzinnig druk in de supermarkt. Die anderhalve meter afstand houden is echt niet realistisch, iedereen vliegt maar rond en langs elkaar. En geef ze eens ongelijk, je wilt je bezoek immers zo kort mogelijk houden.
Supermarkten laten ook gewoon te veel mensen binnen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:34 schreef PzKpfw het volgende:
Vanochtend gelijk al waanzinnig druk in de supermarkt. Die anderhalve meter afstand houden is echt niet realistisch, iedereen vliegt maar rond en langs elkaar. En geef ze eens ongelijk, je wilt je bezoek immers zo kort mogelijk houden.
Ah kijk. Nog net binnen het uurquote:Op zaterdag 11 april 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
55 min heeft het geduurd, gelukkig schijnt de zon
Ja echt verschrikkelijk je zou je boodschappen maar eens willen uitzoekenquote:Op zaterdag 11 april 2020 08:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Supermarkten laten ook gewoon te veel mensen binnen.
Uiteindelijk staat iedereen in de paden met brood, zuivel en groenten. De paden met hondenvoer, gloeilampen en tijdschriften zijn meestal leeg.
Overigens heb je ook van die takketrutten die op hun gemak alle producten uit het schap gaan vergelijken voordat ze een kwartier later eens een keuze maken.
Normaal vergelijk ik ook wel vaker producten en kijk ik even op de etiketten alvorens een keuze te maken. Maar dit is niet het moment om dat te doen...quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Supermarkten laten ook gewoon te veel mensen binnen.
Uiteindelijk staat iedereen in de paden met brood, zuivel en groenten. De paden met hondenvoer, gloeilampen en tijdschriften zijn meestal leeg.
Overigens heb je ook van die takketrutten die op hun gemak alle producten uit het schap gaan vergelijken voordat ze een kwartier later eens een keuze maken.
Dat kan prima vooraf via de website van de supermarkt, hier in Nederland hebben ze bijna allemaal de producten met ingrediëntenlijst en allergenen op de website staan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk je zou je boodschappen maar eens willen uitzoeken
Dit wordt zo'n verhaal: Niet zeuren, mama moest vroeger bijna een uur in de rij staan om boodschappen te doen! Als je die tijden had meegemaakt praatte je wel anders!quote:
Oorlogsverhalen voor laterquote:Op zaterdag 11 april 2020 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit wordt zo'n verhaal: Niet zeuren, mama moest vroeger bijna een uur in de rij staan om boodschappen te doen! Als je die tijden had meegemaakt praatte je wel anders!
Wat nou interessant is is om over 5 jaar te kijken of je de jaren hierna ineens 'ondersterfte' hebt omdat de mensen die nu extra zijn overleden anders binnen de komende 5 jaar alsnog overleden zouden zijn, zeg maar.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:47 schreef Ener-G het volgende:
Voor wie nog durft te beweren dat de oversterfte niet anders is dan voorgaande jaren: https://twitter.com/ryhertzberger/status/1248523558944493568?s=21
Dat dit een gevalletje natuurlijke selectie is bedoel je?quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat nou interessant is is om over 5 jaar te kijken of je de jaren hierna ineens 'ondersterfte' hebt omdat de mensen die nu extra zijn overleden anders binnen de komende 5 jaar alsnog overleden zouden zijn, zeg maar.
En dan? Feestje voor alle mensen die vijf jaar terug dood zijn gegaan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat nou interessant is is om over 5 jaar te kijken of je de jaren hierna ineens 'ondersterfte' hebt omdat de mensen die nu extra zijn overleden anders binnen de komende 5 jaar alsnog overleden zouden zijn, zeg maar.
Harken wat je binnenharken kan! Het is OORLOG mensen!!!!?13einzquote:Op zaterdag 11 april 2020 08:46 schreef kwiwi het volgende:
Normaal vergelijk ik ook wel vaker producten en kijk ik even op de etiketten alvorens een keuze te maken. Maar dit is niet het moment om dat te doen...
De vergelijking met natuurlijke selectie is volledig mank.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dit een gevalletje natuurlijke selectie is bedoel je?
Wat was de oorzaak van die groene piek?quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:47 schreef Ener-G het volgende:
Voor wie nog durft te beweren dat de oversterfte niet anders is dan voorgaande jaren: https://twitter.com/ryhertzberger/status/1248523558944493568?s=21
Die ondersterfte zal zeker er komen maar zal heel anders eruit zien en lijkt me niet goed in die grafiek die een soort sinus golf is terug te zien, aangezien de sinusgolf zal blijven, alleen de golfjes iets anders.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |