abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7925616
Het rare is dat we samen tot de conclusie zijn gekomen, omdat we ruzie hadden om de stomste dingen. Maar nu voel ik me zoo alleen.
Ik ben echt niet het type dat een potje gaat zitten janken.. maar sinds gisteravond jank ik aan een stuk door.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit mijn eerste echte serieuze relatie is geweest... en ik er nu kapot van ben.
Hoe kan ik hier in hemelsnaam overheen komen??

donderdag 16 januari 2003 @ 10:20:42 #2
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7925668
Sterkte
pi_7925682
*kijkt in profiel*

Je bent nog jong man! Er staat een leven vóór je. Ik snap goed dat een boel nu opgebouwd is uit gewoontjes waar vriendin deel van uitmaakt en je je leven deels opnieuw moet inrichten, maar je rolt er binnen een maandje of wat zo doorheen!

Sterkte!!

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2003 @ 10:22:00 #4
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7925693
Hey, sux, maar had je dan liever doorgegaan met een relatie die eigenlijk (als ik het zo begrijp) niet goed liep? Zou het in de loop van de tijd wel goed gegaan zijn?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:24:37 #5
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_7925723
Er is geen manier om er overheen te komen. Het moet vanzelf gaan. Je voelt je nu even rot, maar het gaat echt over geloof me. Ik heb er zelf ook 1,5 jaar over gedaan. Echt kut, maar het gaat over. Sterkte
13-06-2003
pi_7925738
Sterkte!
pi_7925761
Sterkte het zal echt even duren voordat je eroverheen bent ik heb het nu nog en het is al 5 weken uit en ik had het pas 8 weken...

Maar ooit kom je er wel overheen succes

-
pi_7925875
Mijn zus had ruim 5,5 jaar verkering met haar ex toen het uit ging. Eigenlijk vond iedereen in onze omgeving dat ze al véél eerder uit elkaar hadden moeten gaan, ze pasten gewoon totaal niet bij elkaar, maar blijkbaar dachten zij daar anders over. Iedereen had zich er inmiddels wel bij neergelegd dat ze gewoon samen zouden blijven, toen het dus toch vrij plotseling uitging, in onderling overleg. Ze hadden beide andere plannen voor de toekomst en die waren gewoon niet met elkaar te combineren.
Vervolgens hebben ze geprobeerd vrienden te blijven. Een beetje té, want ze deden gewoon nog alles samen, behalve de dingen die echt bij een relatie horen dan . Mijn zus had het er verder ook helemaal niet moeilijk mee.
De echte klap voor haar kwam toen haar ex na een maand of twee een nieuwe vriendin kreeg en hij geen plaats meer voor mijn zus had in zijn leven. Ze heeft toen echt zware weken gehad, maar na een aantal weken ging dat gewoon langzaam over. Ze besefte toch wel dat ze gewoon weer haar leven op moest pakken. Wat wel heel moeilijk was, was dat de vrienden nu echt in tweeën gedeeld werden, ook al waren dat allemaal gezamelijke vrienden geworden. Ze hield dus maar weinig over.
Maar goed, als tip zou ik je dus willen geven dat je je eerst maar even flink klote gaat voelen en vervolgens toch moet proberen om je leven weer op te pakken. Je weet immers nooit wat er op je pad komt.

Zo ging mijn zus dus na een half jaar alleen met een groepsreis op vakantie naar Zuid-Amerika en ontmoette in die groep haar huidige vriend, waar ze in maart mee gaat trouwen

pi_7925890
quote:
[..] maar je rolt er binnen een maandje of wat zo doorheen!

Sterkte!!

een maand???!!
En wat als we nou een verkeerde keus hebben gemaakt?
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:38:51 #10
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_7925958
Sterkte ermee! Kan niet zeggen of het goed of fout was om de relatie te beeindigen, daarvoor weet ik er te weinig van .. Maar dat maakt voor de pijn niet uit..

Recentelijk zelf na bijna 3 jaar gebroken met mijn (nu) ex. Eerst was er de afgestomptheid, het "blah" gevoel, de totale lusteloosheid. Toen kwam de pijn bij iedere keer dat ik haar naam hoorde of zag, en vervolgens de herinneringen aan de vele goede momenten die er waren... Tenslotte de realisatie dat zelfs een hoop goede momenten niet opwegen tegen constant in conflict zijn over nog meer.

Sterkte, dat is al wat ik kan zeggen.

FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2003 @ 10:38:53 #11
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7925959
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:34 schreef lastig het volgende:

[..]

een maand???!!

Je raakt het nooit echt kwijt, maar geeft het een plaats zodat je er niet meer mee zit. Je gaat het zien als een periode uit je leven. En als blijkt dat jullie de verkeerde keuze hebben gemaakt, dan kan je toch weer besluiten om het weer te proberen? Het is pas tricky als een wel spijt krijgt en de ander niet. Probeer wel in je achterhoofd te houden dat je de goeie dingen meer onthoudt dan de ergernissen. Het zal na een tijdje dus rooskleuriger zijn in je gedachten dan dat het in werkelijkheid was! Vertrouw gewoon op je gevoel toen het uitging en niet over hoe je er over een maandje over denkt.

Het blijft lastig en jij bent de enige die erover kan beslissen voor jezelf he.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7926044
quote:

[..]

een maand???!!

Een goede keuze is het beste
Een foute keuze is het op een na beste
Geen keuze is het slechtste

Jullie hebben in ieder geval een beslissing gemaakt.. Dat is al meer als wat vele anderen doen.. Veel "stelletjes" houden niet echt van elkaar, maar zijn bang voor de grote veranderingen als het uit zou gaan..

In het begin is het vooral klote, daarna zal het wel even duren voordat je weer gewend bent alleen te zijn, maar alles went, en je vind vast wel weer iemand anders, die beter bij je past..

pi_7926051
quote:

[..]

een maand???!!

Je staat toch achter je keuze? Anders hadden jullie toch niet tabee gezegd? Je moet wel geloven in de beslissingen die je neemt, andere maak je altijd de verkeerde keus omdat je er niet achter staat...

En dat je je zo alleen voelt, daar zul je een oplossing voor moeten zien te vinden. Meer naar je vrienden, ga (beginnen met) sporten...De moraal is dat je je geest op andere dingen moet richten, als dat niet doet kom je er niet "overheen".

[Dit bericht is gewijzigd door superbossy op 16-01-2003 10:46]

pi_7926089
Ik heb van 1 1/2 jr geleden ook mijn relatie verbroken na 5 jr. We hadden een jaar samengewoond. Ik weet wat je bedoelt met het alleen voelen. Je hebt 5 jr 1 iemand veel om je heen gehad en nu zie je diegene haast niet meer waarschijnlijk. Nu denk ik bij mezelf van ik ben blij dat we nu uit elkaar zijn want nu ben ik veel gelukkiger
pi_7926161
bedankt voor jullie reacties...
Maar denk je dat ik wel gewoon vrienden kan blijven?
We hebben dezelfde vriendengroep, en uiteraard zijn er talloze dingen die we samen hebben gekocht...
pi_7926193
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:50 schreef lastig het volgende:
We hebben dezelfde vriendengroep, en uiteraard zijn er talloze dingen die we samen hebben gekocht...
Daar moet je zelf achter zien te komen. Ik weet je wel dat als je de mogelijkheid open laat voor intieme momenten dat je binnen de kortste keren weer ligt te neuken en dan word de situatie alleen maar gecompliceerder. Daarom moet je heel erg bij jezelf ten rade gaan in hoeverre je achter de beslissing staat en hoe je dat voor jezelf kunt bekrachtigen.
  donderdag 16 januari 2003 @ 11:02:49 #17
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_7926340
Ligt aan de situatie denk ik. Ik weet dat mijn ex en ik nu geen vrienden meer zijn en dat waarschijnlijk ook nooit meer worden. Te veel gebroken, te veel woorden gewisseld, te veel gescholden. Te veel van alles wat ons ooit bijelkaar hield is nu vernietigd en vergaan.

Als je beiden denkt dat je als vrienden verder kan gaan, dan zou ik het niet laten. Vooral als je twijfelt of je nu wel het juiste hebt gedaan met uitelkaar gaan.

Bekijk de situatie eens goed voordat je beslissingen neemt. Wacht eerst de initiele pijn af - anders kun je nooit met eerlijke open ogen naar de situatie kijken.

pi_7926387
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:50 schreef lastig het volgende:
Daar hadden mijn zus en haar ex ook 'last van'. Ze hadden echt héél veel dingen samen. Mijn zus heeft uiteindelijk alle losse spullen gehouden (heel de uitset zo ongeveer) en haar ex de gezamelijke auto.
Dat was nog wel een heel geregel. Zelfs de foto's van vakanties moesten worden bijbesteld e.d.
Daar moet je het dus maar eens goed met elkaar over hebben.
  donderdag 16 januari 2003 @ 11:24:45 #19
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_7926748
Ga verder met je leven en probeer er niet teveel bij stil te staan. Vermijd contact met haar. Op die manier laat je de toekomst ook nog wat open. Misschien wordt het later weer eens wat. Wie weet. Love sucks
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_7930740
verdergaan met mijn leven..?
Hoe dan.. als ze een deel van mijn leven was..
pi_7930771
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:00 schreef lastig het volgende:
verdergaan met mijn leven..?
Hoe dan.. als ze een deel van mijn leven was..
Tja, dta is altijd bij een relatie.

Iedereen heeft dit gevoel als het net uit is. Daar heb je nu niks aan, dat weet ik wel. En het duurt ook een tijdje voor je dat zelf inziet. Maar believe me, over een tijdje ga je je leven weer voor jezelf nrichten zonder haar en langzaam slijt dat gevoel.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7934065
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:18 schreef lastig het volgende:
Het rare is dat we samen tot de conclusie zijn gekomen, omdat we ruzie hadden om de stomste dingen. Maar nu voel ik me zoo alleen.
Ik ben echt niet het type dat een potje gaat zitten janken.. maar sinds gisteravond jank ik aan een stuk door.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit mijn eerste echte serieuze relatie is geweest... en ik er nu kapot van ben.

Hey, ik weet dat het volgende heel stom klinkt:
Je komt er weer overheen.
Ikzelf heb het ook gehad, zie topic: Relatie stuk na 2.5 jaar (totaal niet verwacht)
Ik dacht er nooit overheen te kunnen komen, en dat denk jij ook op dit moment. Ik aan het begin ook alleen maar gehuild en zitten denken. En je word er niks wijzer uit. Maar je houd het niet tegen. Praten helpt niet... niks helpt alleen de tijd. Maar de tijd doet je juist zo pijn. Zelf ben ik er nu wel overheen, 4 maanden later... en telkens slecht nieuws nadat het uit was te horen gekregen.

Sterkte!

pi_7934121
Inderdaad.. het enige wat 'helpt' is tijd. Maar ja, daar heb je nu zo weinig aan.. helaas is er niets aan te doen, maar probeer in ieder geval zoveel mogelijk dingetjes te doen en pak je rust als je het nodig hebt!!

Sterkte!!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_7934139
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:18 schreef lastig het volgende:
-edit-hou eens op met die onzin

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 21-01-2003 00:50]

[b]-=[BIG]headz=- ©[/b]
  donderdag 16 januari 2003 @ 17:35:17 #25
20741 generalist
Watch me do it!
pi_7934153
quote:
een maand???!!
En wat als we nou een verkeerde keus hebben
Vergeet niet dat je dan pas niet meer elk moment er aan denkt en verdriet hebt.
Verder is het een deel van je leven, leuk of niet, het blijft bij je!

Denk aan de leuke tijd die je samen gehad hebt en de goede momenten en al het plezier, anders wordt het moeilijk vrienden te blijven.
Het heeft weinig nut om de ruzie en irritaties steeds in je hoofd te herhalen tot je echt gek wordt

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')