Zit ik toevallig net naar te kijken, ik wil er een rand omheen maken die een beetje omhoog staat, heb alleen geen verstekbak meer volgens mij.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga mn huidig salontafel hacken komende week#rebels
omhoogstaande rand? bang dat er scheiss van de kinderen afvaltquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ik toevallig net naar te kijken, ik wil er een rand omheen maken die een beetje omhoog staat, heb alleen geen verstekbak meer volgens mij.
Ik heb een zwak voor waxinelichtjes, denk dat ik er over de honderd heb of zo, wil ze allemaal op die tafel neerzetten en met een randje lijkt me dat mooierquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omhoogstaande rand? bang dat er scheiss van de kinderen afvalt?
Klopt, maar ik heb die ikea salontafel al staanquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
Je kan toch zelf een leuk tafeltje maken in je werkplaats, iets unieks
quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor waxinelichtjes, denk dat ik er over de honderd heb of zo, wil ze allemaal op die tafel neerzetten en met een randje lijkt me dat mooier
Nee maar voor mei heb ik geen lotenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze maand ben ik aan de beurt. Jij mag in mei
Wil mijn oude middeleeuwse verstekbak terug, ik ga toch eens zoeken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verstekbak is niet duur hoor
Maar wel blij dat ik een elektrische heb
ik had vroeger een metalen verstek handzaag.. Zo een wil ik nog wel eens erbij hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil mijn oude middeleeuwse verstekbak terug, ik ga toch eens zoeken.
vakantiegeldquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar voor mei heb ik geen loten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |