abonnement Unibet Coolblue
pi_192554249
Ali B deelt 150.000 bloemen uit aan eenzame ouderen.
quote:
Bij duizenden ouderen in Nederland wordt vandaag een bloemetje bezorgd. De actie is een initiatief van Ali B, die senioren wil opbeuren die vanwege de coronacrisis weinig tot geen bezoek krijgen.

quote:
De rapper legde voor het initiatief contact met ouderenbond ANBO en de sierteeltindustrie, die haar bloemen vanwege corona niet kwijtraakt.

Gisteren reden honderden vrachtwagens door het land om 150.000 boeketten te bezorgen bij thuiszorgorganisaties die meedoen. Hun medewerkers overhandigen de bloemetjes vrijdag aan zelfstandig wonende ouderen die verder weinig mensen ontmoeten vanwege de coronacrisis. "Daar zitten gele boeketten bij, gemengde bosjes, rozen, van alles wat", aldus een woordvoerster van de ANBO. "Het is waanzinnig dat we die allemaal uit mogen delen, terwijl de sierteeltsector het nu juist moeilijk heeft." De bloemen zijn bij elkaar 3 miljoen euro waard.
Bron: RTL Nieuws
=================================================================
Je ziet veel bn'ers dingen doen met Corona, maar dit is wel mooi!
Ali B ook bij Jinek gisteren.

pi_192554335
Heeft Ali deze bloemen ook afgerekend?
pi_192554372
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:53 schreef Tegan het volgende:
Heeft Ali deze bloemen ook afgerekend?
Denk het niet (misschien wel maar niet zeggen).
Anders waren deze bloemen doorgedraaid!
pi_192555061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Denk het niet (misschien wel maar niet zeggen).
Anders waren deze bloemen doorgedraaid!
Waarom dan Ali als tussenpersoon alle credits geven? Dat zou juist naar de sierteelt en de logistiek moeten...
  vrijdag 10 april 2020 @ 17:48:12 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192555089
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192555237
Dan krijgen ze nog steeds geen bezoek dus?
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:10:47 #9
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192555392
Hartverwarmend initiatief!

Ook in het Haerlemsche :Y) en andere voor ons zeer bekende plaatsen zoals Bloemendaal, Aerdenhout, Wassenaar, et cetera *), zijn diverse anderen behalve hun zonovergoten en luie stoel actief voor uw en onze oudjes.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_192555420
''Ali B deelt 150.000 bloemen uit aan eenzame ouderen''

Ali en publiciteitsgeil...het zullen er wel 150 geweest zijn...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:12:56 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192555422
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef Scjvb het volgende:
Hartverwarmend initiatief!

Ook in het Haerlemsche :Y) en andere voor ons zeer bekende plaatsen zoals Bloemendaal, Aerdenhout, Wassenaar, et cetera *), zijn diverse anderen behalve hun zonovergoten en luie stoel actief voor uw en onze oudjes.

Scjvb
Zucht.
Ja jongen. Je bent rijk, we weten het zo onderhand wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192555437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:12 schreef cempexo het volgende:
''Ali B deelt 150.000 bloemen uit aan eenzame ouderen''

Ali en publiciteitsgeil...het zullen er wel 150 geweest zijn...
:')
pi_192555593
Deze jongen deugt zo hard. Maar hij wil natuurlijk wel in t nieuws komen zodat hij lof en credits in ontvangst kan nemen. Jammer dat zulke acties nooit kunnen zonder media aandacht. Heel Nederland moet weten "hey kijk mij eens goed bezig zijn". Publiciteitsgeil mannetje is het.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:49:21 #14
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192555843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zucht.
Ja jongen. Je bent rijk, we weten het zo onderhand wel.
Ja duh, maar het moge duidelijk zijn dat ik hierbij laat merken dat de meesten van hen, waaronder mijn partner en ikzelf *), ook nog bijzonder gul zijn. :9~
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_192555940
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:49 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Ja duh, maar het moge duidelijk zijn dat ik hierbij laat merken dat de meesten van hen, waaronder mijn partner en ikzelf *), ook nog bijzonder gul zijn. :9~
Dan reageer eens met geen schriftelijke diarree, als jij zo gul oftewel sociaal bent.
pi_192556249
Denken ze ook even aan de eenzame jongeren of denken ze soms dat die er niet zijn?
ADHD-C
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:31:01 #17
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192556441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:57 schreef torentje het volgende:

[..]

Dan reageer eens met geen schriftelijke diarree, als jij zo gul oftewel sociaal bent.
Graag voortaan dan éérst zelf het goede voorbeeld geven. Zo ja, alvast dank!

Vaak wordt over de onzen juíst gedacht dat men krenterig o.i.d. is, maar het tegendeel is waar. :9~ Daarbij weet u; via het pad van de kerk bezigt men in onze kringen sinds jaren ook al gewaardeerde initiatieven ten behoeve van de medemens zoals een luisterend oor, noem maar op.

Groet, Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_192557725
BN'ers/celebs en goede doelen... 99,9% is zelfverrijking en de kosten zijn voor anderen. Walgelijk volk.
pi_192557910
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Graag voortaan dan éérst zelf het goede voorbeeld geven. Zo ja, alvast dank!

Vaak wordt over de onzen juíst gedacht dat men krenterig o.i.d. is, maar het tegendeel is waar. :9~ Daarbij weet u; via het pad van de kerk bezigt men in onze kringen sinds jaren ook al gewaardeerde initiatieven ten behoeve van de medemens zoals een luisterend oor, noem maar op.

Groet, Scjvb
Jij en je illustere maatjes bent toch slechts gul met het weggeven van verbale en non-verbale drek?
pi_192558129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:12 schreef cempexo het volgende:
''Ali B deelt 150.000 bloemen uit aan eenzame ouderen''

Ali en publiciteitsgeil...het zullen er wel 150 geweest zijn...
Dan nog is dat 150 meer dan jou en mij.
pi_192559948
Ali B. die verkoopt z'n reetje nog achter het station voor zendtijd man man man
U MAD?
pi_192560279
Zonder camera erbij zou het een mooie actie zijn. Nu niet.
pi_192560429
En al die Nederlanders maar nare dingen denken over Marokkanen. Nu blijkt dat het eigenlijk best wel een ras is met het hart op de juiste plek!! Mag ook wel eens gezegd worden.
  vrijdag 10 april 2020 @ 23:39:48 #24
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192560793
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:54 schreef torentje het volgende:

[..]

Jij en je illustere maatjes bent toch slechts gul met het weggeven van verbale en non-verbale drek?
En heer, wat doet u zelf dan?

U mag w.m.b. best van mening zijn dat mijn bijdrage getuigt van ''schriftelijke diarree'', althans in uw bewoording. Maar op mijn beurt vraag mij dan serieus af; in hoeverre bent ú uw medemens tot dienst zoals veel van de onzen *), de Kerk, noem maar op? En steekt u de meest eenzame oudjes net als zij ook een waardig hart onder de riem, zoals ook Ali B (OT), i.p.v. commentaar te geven op FOK!.nl? U mag het zeggen!

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_192562794
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:39 schreef Scjvb het volgende:

[..]

En heer, wat doet u zelf dan?

U mag w.m.b. best van mening zijn dat mijn bijdrage getuigt van ''schriftelijke diarree'', althans in uw bewoording. Maar op mijn beurt vraag mij dan serieus af; in hoeverre bent ú uw medemens tot dienst zoals veel van de onzen *), de Kerk, noem maar op? En steekt u de meest eenzame oudjes net als zij ook een waardig hart onder de riem, zoals ook Ali B (OT), i.p.v. commentaar te geven op FOK!.nl? U mag het zeggen!

Scjvb
U doet mij denken aan een long time ago periode in mijn leven. Ik kwam een juffrouw tegen in de privé sfeer die actief lid was van de Gereformeerde Vrijgemaakte Binnenverband Kerk. Na een periode van zeg eens 5 maanden komt er een Gereformeerde Vrijgemaakte Binnenverband ouderling, IQ iets van 85-90 of zo, bij mij op bezoek met een geciteerde Goddelijke eis: U dient zich te bekeren, want dat hoort zo...

Ik heb mij bekeerd en wel in volle overtuiging tot het Humanistische Verbond. Tot zover het goede nieuws...

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 11-04-2020 07:12:31 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192563168
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:39 schreef Scjvb het volgende:

[..]

En heer, wat doet u zelf dan?

U mag w.m.b. best van mening zijn dat mijn bijdrage getuigt van ''schriftelijke diarree'', althans in uw bewoording. Maar op mijn beurt vraag mij dan serieus af; in hoeverre bent ú uw medemens tot dienst zoals veel van de onzen *), de Kerk, noem maar op? En steekt u de meest eenzame oudjes net als zij ook een waardig hart onder de riem, zoals ook Ali B (OT), i.p.v. commentaar te geven op FOK!.nl? U mag het zeggen!

Scjvb
Nou, ik probeer het volk te mobiliseren om al degene welke slechts gul zijn met het weggeven van verbale, schriftelijke en non verbale drek weg te strijden, omdat die toch maar iedere atheďst vervelen of vermoorden(alhoewel dat hetzelfde is). Dan zouden er na verloop van tijd ook minder eenzame oudjes zijn.
  zaterdag 11 april 2020 @ 08:35:55 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192563213
Oh ja leeft die ook nog?
  zaterdag 11 april 2020 @ 16:29:01 #28
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192569192
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 08:32 schreef torentje het volgende:

[..]

Nou, ik probeer het volk te mobiliseren om al degene welke slechts gul zijn met het weggeven van verbale, schriftelijke en non verbale drek weg te strijden, omdat die toch maar iedere atheďst vervelen of vermoorden(alhoewel dat hetzelfde is). Dan zouden er na verloop van tijd ook minder eenzame oudjes zijn.
Atheďst(en). :D

Dus lees ik hieraan voorafgaand slechts neerbuigende reacties van wellicht verzuurde atheďsten die mogelijk zelf maar bitter weinig toevoegen aan goedheid jegens hun medemens, zoals (OT) Ali B i.i.g. doet. Ik had het kunnen weten!

Sterkte mensen, en alsnog fijne Pasen!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_192569223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:20 schreef nietzeuren het volgende:
En al die Nederlanders maar nare dingen denken over Marokkanen. Nu blijkt dat het eigenlijk best wel een ras is met het hart op de juiste plek!! Mag ook wel eens gezegd worden.
Ja natuurlijk, er is er eentje die bloemen gaat lopen uitdelen en plotseling is het een ras met het hart op de juiste plaats. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 11 april 2020 @ 16:33:32 #30
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192569247
Sinds wanneer is NWS een walgelijk aftreksel van SHO geworden?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192569282
quote:
Johan heeft helemaal gelijk. Niemand mag iets doen én aandacht voor een onderwerp vragen.

Wil je iets doen. Dan doe je dat in je eentje. In alle anonimiteit. Kleinschalig.

Wil je het wel groter aanpakken? NEE! Zo min mogelijk mensen moeten geholpen worden.

Beste is: niks doen.

Dat is prettig voor de mensen die thuis op de bank zitten en direct met de wijsvinger willen wijzen.

Een dikke middelvinger voor mensen die zich voor anderen inzetten, doe eens niet. Doe niks.

Denk wat meer aan jezelf. F*ck anderen. Dikke doei.
  zaterdag 11 april 2020 @ 16:37:03 #32
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192569293
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 april 2020 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer is NWS een walgelijk aftreksel van SHO geworden?
Uiteraard kan een dergelijk onderwerp ook in dat subforum.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_192569394
NWS: laat al die kutmarokkanen maar eens zien dat ze zich kunnen gedragen en geďntegreerd zijn.


Marokkaan start een goedbedoeld initiatief om eenzaamheid van ouderen te verlichten of in ieder geval onder de aandacht te brengen.


NWS: ugh walgelijk mannetje dat per se wil deugen. 🤮
  zaterdag 11 april 2020 @ 17:00:24 #34
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192569570
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 16:44 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
NWS: laat al die kutmarokkanen maar eens zien dat ze zich kunnen gedragen en geďntegreerd zijn.

Marokkaan start een goedbedoeld initiatief om eenzaamheid van ouderen te verlichten of in ieder geval onder de aandacht te brengen.

NWS: ugh walgelijk mannetje dat per se wil deugen. 🤮
Wel

Ali B heeft z'n leven gebeterd, zo lijkt het tenminste en die kans wil men hem nu ook geven alsook veel mensen in de hogere kringen. Het was inderdaad een lief gebaar van deze BN'er, wellicht zeer gemeend, maar wij appreciëren in de regel vooral acties van andere liefdadigheidsbewegingen en dito organisaties, het 'gewone' volk of de rooms katholieke Kerk.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zaterdag 11 april 2020 @ 17:09:37 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192569680
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2020 16:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Johan heeft helemaal gelijk. Niemand mag iets doen én aandacht voor een onderwerp vragen.

Wil je iets doen. Dan doe je dat in je eentje. In alle anonimiteit. Kleinschalig.

Wil je het wel groter aanpakken? NEE! Zo min mogelijk mensen moeten geholpen worden.

Beste is: niks doen.

Dat is prettig voor de mensen die thuis op de bank zitten en direct met de wijsvinger willen wijzen.

Een dikke middelvinger voor mensen die zich voor anderen inzetten, doe eens niet. Doe niks.

Denk wat meer aan jezelf. F*ck anderen. Dikke doei.
Het punt dat Johan hier maakt is dat die BN'ers alleen liefdadigheid doen als er camera's op ze gericht staan. Anders zullen ze nergens in die tehuizen te bekennen zijn. Dat concept is gewoon een dikke middelvinger naar de vrijwilligers en/of werkers die niet nationaal bekend zijn en ouderen en zieken helpen puur omdat ze dat zelf willen, en niet omdat ze dan aandacht krijgen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192569709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:20 schreef nietzeuren het volgende:
En al die Nederlanders maar nare dingen denken over Marokkanen. Nu blijkt dat het eigenlijk best wel een ras is met het hart op de juiste plek!! Mag ook wel eens gezegd worden.
Oh nu mogen we ze wel over een kam scheren. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192569747
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:00 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Wel

Ali B heeft z'n leven gebeterd, zo lijkt het tenminste en die kans wil men hem nu ook geven alsook veel mensen in de hogere kringen. Het was inderdaad een lief gebaar van deze BN'er, wellicht zeer gemeend, maar wij appreciëren in de regel vooral acties van andere liefdadigheidsbewegingen en dito organisaties, het 'gewone' volk of de rooms katholieke Kerk.

Scjvb
Ik heb je reactie niet gelezen
  zaterdag 11 april 2020 @ 17:26:19 #38
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_192569881
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:16 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ik heb je reactie niet gelezen
En nou juist omdat u dit zo benadrukt, geloof ik dat dus niet. Niet geheel vreemd, mij dunkt. ;)

Psychologie, hč ;)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 11 april 2020 @ 17:27:52 #39
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192569896
Die oudjes zouden er goed aan doen na Ali z'n bezoek even te controleren of de beurs niet gegapt is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192569916
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Die oudjes zouden er goed aan doen na Ali z'n bezoek even te controleren of de beurs niet gegapt is
:D
  zaterdag 11 april 2020 @ 17:31:27 #41
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192569933
ali b :')

Uiteraard de camera erbij. Aandachtshoer
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 11 april 2020 @ 17:31:49 #42
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192569938
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh nu mogen we ze wel over een kam scheren. :D
_O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Forum Admin zaterdag 11 april 2020 @ 17:34:06 #43
35723 crew  GGMM
pi_192569968
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh nu mogen we ze wel over een kam scheren. :D
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_192569997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het punt dat Johan hier maakt is dat die BN'ers alleen liefdadigheid doen als er camera's op ze gericht staan. Anders zullen ze nergens in die tehuizen te bekennen zijn. Dat concept is gewoon een dikke middelvinger naar de vrijwilligers en/of werkers die niet nationaal bekend zijn en ouderen en zieken helpen puur omdat ze dat zelf willen, en niet omdat ze dan aandacht krijgen.
De keren dat een BNer iets doet zonder een camera op zijn of haar smoel, weten wij het niet.

Is er wel een camera bij, dan zien wij het en dan wordt het veroordeeld... Joh.

Doet een BNer iets voor een goed doel met een camera op zijn smoel, dan zien andere mensen dat, komen er meer middelen (zoals geld) vrij en dan wordt er nog meer gedaan voor dat doel. Het goede doel bereikt nog meer gegadigden, precies wat we zouden moeten willen.

Maar nee, mag allemaal niet. Loop gewoon naar een spiegel en steek een middelvinger op
  zaterdag 11 april 2020 @ 21:26:53 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_192573299
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 16:44 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
NWS: laat al die kutmarokkanen maar eens zien dat ze zich kunnen gedragen en geďntegreerd zijn.

Marokkaan start een goedbedoeld initiatief om eenzaamheid van ouderen te verlichten of in ieder geval onder de aandacht te brengen.

NWS: ugh walgelijk mannetje dat per se wil deugen. 🤮
Mwoa, ik denk dat dit zich niet specifiek richt op zijn Marokkaanse afkomst. Ik denk dat dit is hoe men over BN'ers in het algemeen denkt...
Krekker is de bom!
pi_192576693
Lekker hypocriet dit. In plaats van dat we de besmette bewoners gaan scheiden van de gezonde bewoners, sluiten we alle bewoners op. En dan krijg je een bloemetje van Ali.
  zondag 12 april 2020 @ 03:19:19 #47
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_192576701
Ach, beter iets dan niets. Als die oudjes er van genieten dan is dat prima, toch?
Okay, hij krijgt daarmee ook aandacht een deugpunten, maar dat is beter dan niks.

Oh dat zei ik al in de eerste zin.
pi_192576972
Ouderen schijnen altijd eenzaam te zijn...aldus de krant en Ali B dan.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192577478
Sympathieke actie
pi_192577653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Zonder camera erbij zou het een mooie actie zijn. Nu niet.
Nouja hij heeft, camera erbij of niet, wel heel veel mensen een bloemetje gegeven.
Dat is, ook met camera erbij, een mooi gebaar.

En verder kunnen die 2 infantiele achterlijke josti's van dat voetbalprogramma de tyfus krijgen. Die roepen ook gewoon maar wat "schokkerends" in de hoop op zoveel mogelijk aandacht. En dat iedere keer. Dat die niet moe worden van zichzelf. :r

Dus hetgeen waarvan ze Ali betichten doen ze zelf ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')