abonnement Unibet Coolblue
  Leukste jonkie 2022 woensdag 17 juni 2020 @ 01:03:12 #276
213457 engine
pi_193664936
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 00:56 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon ee presentatie over houden, uiteraard met verplicht aansluiten op de 80" tv van werk :+
Ja wel eens. Pracht van een eiland!
Maar m'n manager zei dat hij niks kan met kersen en appels :')
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193666807
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2020 01:03 schreef engine het volgende:

[..]

Ja wel eens. Pracht van een eiland!
Maar m'n manager zei dat hij niks kan met kersen en appels :')
Flauw :D :') _O-
pi_193672908
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

ik baal beetje van NL hoesje, maar goed; netto maar tientje betaald door gebruik vvv bon :P
Wat is er mis met het hoesje in het Nederlands?

Bij AC hebben ze echt veel aandacht besteed aan de Nederlandse versie. Ik kan echt genieten om al die woordgrapjes.









_O_
pi_193672994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 17:51 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hoesje in het Nederlands?
nederlands is gewoon een lelijke taal voor op hoesjes..
quote:
Bij AC hebben ze echt veel aandacht besteed aan de Nederlandse versie. Ik kan echt genieten om al die woordgrapjes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
dat is een positief iets dan..
maar games of eigenlijk (vrijwel) alle (software) producten wil ik gewoon engels hebben, leest prettiger en klopt altijd qua grapjes ed.

ook blijven verhalen dan leesbaar en worden niet door een blender gehaald om het bv passend in het dialoog te krijgen


ja ik het een grondige hekel aan vertaalde software e.d. al vanaf heel jong
  Redactie Games donderdag 18 juni 2020 @ 11:28:32 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193682383
Godver, die huizen in Animal Crossing zijn net zo duur als in Real Life.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:33:47 #281
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_193682465
quote:
11s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver, die huizen in Animal Crossing zijn net zo duur als in Real Life.. :')
Maar kun je daar ook je huis afbetalen met gevangen insecten en vissen?😎
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:47:19 #282
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193682641
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Maar kun je daar ook je huis afbetalen met gevangen insecten en vissen?😎
Wat zou de walvisvaart opleveren?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193684467
Net het vrijheidsbeeld gekregen van Gulliver. Niet te hopen dat mijn donkere bewoonsters Agnes of Bangle deze nu gaan bekladden of vernielen :{.
pi_193685787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Net het vrijheidsbeeld gekregen van Gulliver. Niet te hopen dat mijn donkere bewoonsters Agnes of Bangle deze nu gaan bekladden of vernielen :{.
:O
pi_193685844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Net het vrijheidsbeeld gekregen van Gulliver. Niet te hopen dat mijn donkere bewoonsters Agnes of Bangle deze nu gaan bekladden of vernielen :{.
_O-
  Redactie Games donderdag 18 juni 2020 @ 21:41:06 #286
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193690689
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Maar kun je daar ook je huis afbetalen met gevangen insecten en vissen?😎
Je moest eens weten wat er verdiend kan worden met de handel in exotische diersoorten.. :@
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193693054
Hi, ik heb een vraagje:

Ik bezit een Switch, en die Switch heeft 4 user accounts, die van mij, mijn zoon, mijn dochter en mijn vrouw.
Mijn vrouw heeft een Nintendo Online familie account.

Mijn vrouw en dochter spelen Animal Crossing, mijn dochter is de eigenaar van het eiland en dus de main user, nu hebben ik, mijn zoon en mijn vrouw OOK een Animal Crossing account, dus een poppetje en een huisje, zodat we op 1 Switch met elkaar kunnen spelen.

Nu heeft mijn vrouw een nieuwe Switch gekocht, en we weten dat we Animal Crossing savegames niet van 1 Switch naar een andere Switch kunnen overzetten maar mijn vrouw zegt dat ik haar nieuwe Switch mag hebben, echter heb ik WEL veel savegames van andere spellen op deze oude Switch staan die ik graag naar de nieuwe wil overzetten.

Maar wat gebeurd er als IK mijn savegames naar de nieuwe Switch over breng?
-Verdwijnt mijn character van het huidige eiland?
-Verdwijnt de complete savegame omdat we 1 eiland delen?
-Kan mijn dochter haar savegame overzetten ZONDER de Animal Crossing savegame of verdwijnt bij het overzetten haar account?

Dank!
  vrijdag 19 juni 2020 @ 09:12:55 #288
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_193694445
Ik deed eerst AC op de Switch van m'n huisgenoot en toen kreeg ik m'n eigen Switch. Ik ben daarop gewoon opnieuw met AC begonnen (was gelukkig nog niet zo ver). Van de andere games kon ik de savegames downloaden uit de cloud. Volgens mij zit m'n oude poppetje nog gewoon op die andere Switch.
  Redactie Games zondag 21 juni 2020 @ 17:59:09 #289
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193726786
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193764306
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 23:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb em ook sinds vandaag binnen (NL hoesje). Vind em stiekem ook wel leuk.. :@
Ik heb het ook sinds afgelopen weekend, en ongeveer iedere dag zeker 1 uurtje gespeeeld..
Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden :')
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Redactie Games donderdag 25 juni 2020 @ 23:55:11 #291
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193792636
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 26 juni 2020 @ 14:23:36 #292
255640 Flitskikker
Forumkikker
  Redactie Games zondag 28 juni 2020 @ 10:28:17 #293
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193827028
Deze link mag misschien nog wel in de OP
Turnip Price Calculator
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:28:00 #294
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_193872936
Hoi!

Mijn account hier op fok! maar eens afgestoft. Ik ben 1 van de fossielen uit de oude doos :)

Sinds een paar weken hebben we ook animal crossing! Die op de GameCube heb ik echt grijs gespeeld, dus deze moest er komen. Vorige week heb ik ons eiland gereset, omdat dochter (een heuse fok!baby van 8 inmiddels) de eilandvertegenwoordiger was. Totaal niet handig, want die heeft bakken met geld uit in de winkel ipv aan Tom voor handige items als bruggen enz. We zijn dus opnieuw begonnen en inmiddels heb ik de 3 huisjes af en wonen er al 2 nieuwe bewoners. Tom zit nog in de tent, maar het museum en Nook’s hoek is er al wel! En 1 brug.
Ik speel in het Nederland ivm dochter, die kan geen Engels :)
Nu heb ik sinds gisteren ook een online account en een friend-code. Heb gisteren al geprobeerd contact te maken met een dodo-code die ik op een forum vond ergens. Maar daarbij gaf hij aan dat er een radiostoring was en geen contact kon maken. Heb 3 codes geprobeerd, maar geen van allen werkt. Ik snap niet helemaal hoe het werkt met die dodo-code en wat het verschil is met een friend-code? En ik lees hier ook dingen over Discord, wat is dat?

Heb nog een hoop te leren volgens mij! Maar mocht er iemand friend-codes willen uitwisselen, stuur maar een pb (staat aan denk ik). En moet je beide dan ook online zijn of kan je iemand’s eiland bezoeken als die persoon niet online is?
To infinity…and beyond!
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:00:09 #295
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193873523
Dodo-codes verlopen als de sessie is afgesloten, dus dat die niet meer werkten, kan wel kloppen ja. :)

Discord is een chatplatform! Erg makkelijk om een béétje afgeschermd bezoekers te kunnen regelen, dan hou je in ieder geval een beetje invloed op wat mensen doen. Staat ook lekker veel info verzameld, zeker de moeite waard wat mij betreft, al maak ik er op het moment weinig gebruik van. (viavia in een erg actief groepje belandt, dat kost me naast m'n solospelen al genoeg tijd. :P)

En je moet beiden online zijn om een eiland te kunnen bezoeken. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:48:37 #296
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_193874376
Ah, duidelijk! Ik moet ook maar eens op zoek naar zo’n groepje *)
To infinity…and beyond!
pi_193874403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:

Discord is een chatplatform! Erg makkelijk om een béétje afgeschermd bezoekers te kunnen regelen, dan hou je in ieder geval een beetje invloed op wat mensen doen. Staat ook lekker veel info verzameld, zeker de moeite waard wat mij betreft, al maak ik er op het moment weinig gebruik van. (viavia in een erg actief groepje belandt, dat kost me naast m'n solospelen al genoeg tijd. :P)

We hebben een Discord groep aangemaakt omdat het daar sneller gaat dan hier. We hebben een groep hele leuke mensen daar die ook heel behulpzaam zijn.
De link naar ons Discord staat in de OP :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:48 schreef ivetje het volgende:
Ah, duidelijk! Ik moet ook maar eens op zoek naar zo’n groepje *)
Iedereen hier van dit topic zit op Discord, link staat dus in de OP :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:50 schreef Sarabi het volgende:
Kom gezellig naar Discord. Ik snapte er eerst ook niets van maar het is echt superfijn.
O+
pi_193874407
Kom gezellig naar Discord. Ik snapte er eerst ook niets van maar het is echt superfijn.
pi_193874465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:28 schreef ivetje het volgende:
Hoi!

Mijn account hier op fok! maar eens afgestoft. Ik ben 1 van de fossielen uit de oude doos :)

Sinds een paar weken hebben we ook animal crossing! Die op de GameCube heb ik echt grijs gespeeld, dus deze moest er komen. Vorige week heb ik ons eiland gereset, omdat dochter (een heuse fok!baby van 8 inmiddels) de eilandvertegenwoordiger was. Totaal niet handig, want die heeft bakken met geld uit in de winkel ipv aan Tom voor handige items als bruggen enz. We zijn dus opnieuw begonnen en inmiddels heb ik de 3 huisjes af en wonen er al 2 nieuwe bewoners. Tom zit nog in de tent, maar het museum en Nook’s hoek is er al wel! En 1 brug.
Ik speel in het Nederland ivm dochter, die kan geen Engels :)
Nu heb ik sinds gisteren ook een online account en een friend-code. Heb gisteren al geprobeerd contact te maken met een dodo-code die ik op een forum vond ergens. Maar daarbij gaf hij aan dat er een radiostoring was en geen contact kon maken. Heb 3 codes geprobeerd, maar geen van allen werkt. Ik snap niet helemaal hoe het werkt met die dodo-code en wat het verschil is met een friend-code? En ik lees hier ook dingen over Discord, wat is dat?

Heb nog een hoop te leren volgens mij! Maar mocht er iemand friend-codes willen uitwisselen, stuur maar een pb (staat aan denk ik). En moet je beide dan ook online zijn of kan je iemand’s eiland bezoeken als die persoon niet online is?
Ik ben ook net 8, ik koop alles. En ik speel in het Nederlands juist voor de vertaling (man speelt Engels en daar vergelijk ik het dan mee). De vertalers zijn goed bezig geweest!
pi_193879802
Hi!

Ik ben op zoek naar iemand hier die ons thuis kan helpen met het verkrijgen van meer dan alleen appels en kersen 😂
Wie wil er met mij codes uitwisselen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')