abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2003 @ 09:59:10 #1
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925297
Ik zit een beetje met een Probleempje...

Ik heb een vriendin... (+/- 3 jaar) = M
DIe via een rot situatie zo snel mogelijk het huis uit wil. (liefs rond april)
Heb ook een beste vriend ( +/- 16 jaar) R
Maar nu komt het probleem.

Ben al een aantal jaren met m'n vriendin op vakantie geweest...
altijd leuk maar dit jaar besloten we en met elkaar en appart te gaan dus met een vriend/vriendin.

Voor geschiedenis....

Goed alles leuk ik besproken met m'n beste vriend zij met d'r beste vriendin.
Alles goed alles happy totdat....
M'n beste vriend weer een vriendin kreeg... = D
Het was een meisje waar die al een beetje een verleden mee heeft.
(relatie aan... uit... aan... uit.....) In die tijd dat zij een relatie hadden
is D al 2 keer alleen op vakantie geweest.. Dat kon wel volgens R....
want ze had die vakantie gepland voordat hun relatie weer "aan".. was.

Nu komt het rot gedeelte......

Ik en R hadden nu alleen besproken samen op vakantie te gaan...
maar nog niet geboekt... Datzelfde geld voor M en haar vriendin.
Maar vorige week had ik het over de vakantie van R en mij toen
ie ineens zei van ... Tja ik weet niet of ik het wel red.
Ik was totaal verbijsterd... "Niet RED???"
Tja ik wil ook heel graag met D op vakantie en twee keer op vakantie
kan ik niet vanwege m'n fin. situatie..
En hij zegt tja.. als ik kiezen moet, kies ik toch echt om met m'n D.
op vakantie te gaan... Tja... je kent het toch wel jij hebt ook een vriendin...
En als je op vakantie gaat leer je elkaar beter kennen ik ben tenslotte nog nooit
op vakantie geweest met D.

Huidige situatie...

M'n vriendin heeft haar vakantie nu al geboekt.
En wil/moet in april op haar zelf gaan wonen... dat wil ook zeggen dat zij het niet
red financiël om dan rond augustus op vakantie te gaan.
En m'n beste vriend R weet niet zeker of ie het financiël om 2 keer op vakantie te gaan.
en kies als ie het niet red voor z'n vriendin.
Vandaag vertelde R. me het volgende... :" Maar weet je Spoon ik ga er nog even over nadenken....
en dan hoor je het maandag..."
(als ie het zo al brengt ga ik er bijna vanuit dat ik het niet door gaat)

Dus waar het dan op neer komt... Is dat 3 maanden terug ik bijna 2 keer op vakantie ging
en nu waarschijnlijk helemaal niet ga.

Tja... ik voel me dus eigelijk een beetje genaaid door m'n beste vriend R.
is dat terecht???

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_7925354
Dan ga je lekker alleen... Het is nu een maal zo.... Of je betaalt voor je vriendin natuurlijk
Dandys Rule OK?
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:06:23 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7925381
Hmmm... het klinkt lullig, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je vriend graag met zijn vriendin op vakantie wil.

Waarom gaan jullie niet met z'n viertjes eigenlijk?

Of zoek anders een heel goedkope vakantie uit met je vriend (of je vriendin), een weekje op een camping hoeft niet duur te zijn maar is vaak al wel ontzettend leuk

donderdag 16 januari 2003 @ 10:06:38 #4
26467 raphidae
...antichrist...
pi_7925387
Of je gaat gewoon niet op vakantie, duh.

Of je gaat naar centerparks of whatever.

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_7925416
Had je het hem ook kwalijk genomen als jij wel een andere optie had gehad om op vakantie te gaan? Wel met je vriendin of met een andere vriend?
pi_7925438
Ja, beetje genaaid wel ja.
Maar toen hij weer een vriendin kreeg, had je je dat natuurlijk wel kunnen bedenken he.

Sterkte ermee, want het is wel kut voor je.
Het enige voordeel is dat je geld uitspaart.

pi_7925449
Ik begrijp dat je je genaaid voelt, maar als 'objectieve' toeschouwer kan ik misschien wat meer begrip voor je vriend opbrengen... Heb je niet nog een andere vriend waar je mee op vakantie kan? Succes ermee, probeer het ook van zijn kant te begrijpen en laat je vriendschap er niet door verpesten!
Signature
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:10:51 #8
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925473
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:06 schreef Christine het volgende:
Hmmm... het klinkt lullig, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je vriend graag met zijn vriendin op vakantie wil.

Waarom gaan jullie niet met z'n viertjes eigenlijk?

Of zoek anders een heel goedkope vakantie uit met je vriend (of je vriendin), een weekje op een camping hoeft niet duur te zijn maar is vaak al wel ontzettend leuk

Tja.. het was al afgesproken dat we met z'n tweeën zouden gaan..
gewoon jongens onder elkaar... tja en om dan m'n z'n vieren te gaan...

verde een camping is niet echt iets voor mij...(vroeger wel veel gedaan..).. ik hou meer van
een appartement/ hotel in een uitgaans gebied... zoals op Kreta..
en tja dat was toch echt de bedoeling.

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:12:13 #9
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925502
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:07 schreef Brigett het volgende:
Had je het hem ook kwalijk genomen als jij wel een andere optie had gehad om op vakantie te gaan? Wel met je vriendin of met een andere vriend?
Ja ook wel... weet je...
het is zeg maar een soort van Familie... waar je echt goed mee om gaat
en je hebt tenslotte maar 1 beste vriend/in
pi_7925515
Met zn 5en...
Jij, R, D, M en dr Vriendin...

Als dit om de een of andere rede niet mogelijk is, vind ik het nep van R, afspraak is afspraak. Ik snap heel goed dat hij met zijn vriendin wil, maar dat had hij eerder moeten bedenken, ECHTE vrienden gaan voor elkaar door het vuur... Door het vuur is vele malen erger als "zonder je vriendinnetje op vakantie".

Vriendinnen zul je zat hebben in je leven, ECHTE vrienden, zelden!

Laat dit stukje maar aan R lezen!

Lambo of Rekt
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:13:15 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7925523
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:10 schreef -Spoon- het volgende:
tja en om dan m'n z'n vieren te gaan...
Waarom niet?

Je reactie komt een beetje over, alsof die vakantie met je maat het enige is wat je wilt... maar soms moet je compromissen sluiten. En een camping in bijv. Brabant kan net zo leuk zijn als op Kreta, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je van een vakantie verwacht.

Wil je in je vakantie alleen maar uitgaan, dronken worden, zo veel mogelijk feesten? Of wil je op vakantie omdat je met je beste vriend of vriendin gezellig even er tussenuit wil... dat vind ik wel een verschil namelijk.

donderdag 16 januari 2003 @ 10:16:15 #12
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925583
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:09 schreef JB77 het volgende:
Ik begrijp dat je je genaaid voelt, maar als 'objectieve' toeschouwer kan ik misschien wat meer begrip voor je vriend opbrengen... Heb je niet nog een andere vriend waar je mee op vakantie kan? Succes ermee, probeer het ook van zijn kant te begrijpen en laat je vriendschap er niet door verpesten!
Nee iedereen heeft z'n vakantie al geboek of gaat ook met z'n vriendin weg. ik kan er ook wel een beetje begrip voor opbrengen maar toch blijf ik het Klote vinden... En een vriendschap er door laten verpesten dat nooit...!!!
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:09 schreef Koningin het volgende:
Ja, beetje genaaid wel ja.
Maar toen hij weer een vriendin kreeg, had je je dat natuurlijk wel kunnen bedenken he.

Sterkte ermee, want het is wel kut voor je.
Het enige voordeel is dat je geld uitspaart.

Ja ik had het idd. ook wel kunnen bedenken maar ik dacht toen ook van
tja... zijn vriendin is al 2 keer geweest in hun relatie. Dus dan kan hij ook best wel gaan.
Tja geld uitsparen ... voor wat... voor de volgende vakantie
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:18:52 #13
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7925631
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:59 schreef -Spoon- het volgende:
Dus waar het dan op neer komt... Is dat 3 maanden terug ik bijna 2 keer op vakantie ging
en nu waarschijnlijk helemaal niet ga.
Je hebt dus wel geld om zelf twee keer op vakantie te gaan, dus zou je van dat geld net zo goed de vakantie van je vriendin kunnen betalen
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:19:14 #14
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925640
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Waarom niet?

Je reactie komt een beetje over, alsof die vakantie met je maat het enige is wat je wilt... maar soms moet je compromissen sluiten. En een camping in bijv. Brabant kan net zo leuk zijn als op Kreta, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je van een vakantie verwacht.

Wil je in je vakantie alleen maar uitgaan, dronken worden, zo veel mogelijk feesten? Of wil je op vakantie omdat je met je beste vriend of vriendin gezellig even er tussenuit wil... dat vind ik wel een verschil namelijk.

Nou eigelijk een beetje van beide... (nu ben ik niet iemand die alleen maar dronken is... maar dat terzijde)
dat was tenslotte de bedoeling.. En lekker een beetje gek doen met je beste vriend en een rustig weekje weg met m'n meisje.. naar Rome of zo..
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:20:32 #15
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925666
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:12 schreef EggsTC het volgende:
Met zn 5en...
Jij, R, D, M en dr Vriendin...

Als dit om de een of andere rede niet mogelijk is, vind ik het nep van R, afspraak is afspraak. Ik snap heel goed dat hij met zijn vriendin wil, maar dat had hij eerder moeten bedenken, ECHTE vrienden gaan voor elkaar door het vuur... Door het vuur is vele malen erger als "zonder je vriendinnetje op vakantie".

Vriendinnen zul je zat hebben in je leven, ECHTE vrienden, zelden!

Laat dit stukje maar aan R lezen!

Dit is percies hoe ik er ook over denk.
Je haalt letterlijk de worden uit m'n mond.
Het is gewoon jammer dat het zo moet gaan..
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:23:29 #16
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925711
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:18 schreef Christine het volgende:

[..]

Je hebt dus wel geld om zelf twee keer op vakantie te gaan, dus zou je van dat geld net zo goed de vakantie van je vriendin kunnen betalen

Ja maar zo werkt het natuurlijk niet...
Ik ben Sinterklaas niet... zij twee keer gaan en ik 1 keer gaan maar twee keer betalen... nee.. zo graag wil ik dan ook weer niet.
Ze moet trouwens ook nog zakgeld mee nemen.
Je kan tenslotte gewoon niet als je net op je zelf gaat wonen nog eens
op vakantie...
pi_7925773
Vind wel dat je begrip moet hebben voor hem, maar hij ook evenveel van jouw, wat niet het geval lijkt te zijn. Wat zegt hij er dan van als jij zegt dat je nu niet meer op vakantie kan, hoe ik het zie is dat hij je laat stikken voor zn vriendin. Als je met meer personen was... OKEE. Maar nu kan jij dus niet meer op vakantie omdat hij zonodig met zn vriendin moet. Zou dan maar is gaan nadenken wat een "beste vriend" voor jouw betekend.
Lambo of Rekt
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:27:29 #18
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7925776
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:23 schreef -Spoon- het volgende:
Ja maar zo werkt het natuurlijk niet...
Ik ben Sinterklaas niet... zij twee keer gaan en ik 1 keer gaan maar twee keer betalen... nee.. zo graag wil ik dan ook weer niet.
Ze moet trouwens ook nog zakgeld mee nemen.
Je kan tenslotte gewoon niet als je net op je zelf gaat wonen nog eens
op vakantie...
Sja, dan weet ik het ook niet hoor... denk eens na of je wel echt wilt, en denk nog eens na over die week op de camping

Ik hoop voor je dat je maat alsnog ja zegt. Succes iig

donderdag 16 januari 2003 @ 10:27:31 #19
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_7925777
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:59 schreef -Spoon- het volgende:
Tja... ik voel me dus eigelijk een beetje genaaid door m'n beste vriend R.
is dat terecht???
yup..
Jullie zouden samen gaan punt.
Pech voor zijn knipperlicht vriendin dan maar
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:29:42 #20
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925819
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:27 schreef Christine het volgende:

[..]

Sja, dan weet ik het ook niet hoor... denk eens na of je wel echt wilt, en denk nog eens na over die week op de camping

Ik hoop voor je dat je maat alsnog ja zegt. Succes iig

Dank je... en voor je raad.. misschien als we goede zomer krijgen...
wie weet...
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:32:06 #21
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925852
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:27 schreef EggsTC het volgende:
Vind wel dat je begrip moet hebben voor hem, maar hij ook evenveel van jouw, wat niet het geval lijkt te zijn. Wat zegt hij er dan van als jij zegt dat je nu niet meer op vakantie kan, hoe ik het zie is dat hij je laat stikken voor zn vriendin. Als je met meer personen was... OKEE. Maar nu kan jij dus niet meer op vakantie omdat hij zonodig met zn vriendin moet. Zou dan maar is gaan nadenken wat een "beste vriend" voor jouw betekend.
tja... respect heb ik wel voor hem en voor z'n situatie...
en tja.. ook al gaat dit wel zo lopen het blijft een beste vriend.
ik denk hem al +/- 16 jaar... alleen tja...
hij moet niet denken dat ik dan meer snel met hem op vakantie ga
na zo'n ervaring.
En daar... als beste vriend van hem doet hij zich zelf te kort.
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:32:55 #22
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7925860
Oja, ik vind het trouwens wel lullig, afspraak is namelijk afspraak. Confronteer je vriend daar eens mee...
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:33:57 #23
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7925878
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:27 schreef BDisOKE het volgende:

[..]

yup..
Jullie zouden samen gaan punt.
Pech voor zijn knipperlicht vriendin dan maar

In een boze bui dacht ik er ook ZEKER zo over (echt waar!!!)
maar nu tja... om hierdoor een vriendschap te verliezen...
pi_7925939
Even een vraagje.. is die vriend R de afgelopen jaren met jou mee op vakantie geweest..??
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:37:37 #25
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_7925940
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:33 schreef -Spoon- het volgende:

[..]

In een boze bui dacht ik er ook ZEKER zo over (echt waar!!!)
maar nu tja... om hierdoor een vriendschap te verliezen...

maar wat die vriendschap als hij jou zomaar aan de kant ze voor een grietje....
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')