quote:Waarom zou het niet in V&A horen?
Op dinsdag 8 april 2003 12:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Zie het Bantopic en de FAQ. er is een antwoord, trouwens. Hij hoort niet in V&A. Gesuggereerd wordt hem in GC te openen.
Wat maakt dit topic anders dan bv. [GEZ] Merk-Vlaggen?
ik word een beetje moe van het "klagen maar niet bieden"beleid van deze meneer........is hier wat aan te doen?? De regels laten lezen is geen optie heb ik in de gaten
quote:De donkerblauwen hebben gesproken. je kunt hen de vraag voorleggen op forum@fok.nl
Op dinsdag 8 april 2003 12:50 schreef kasper het volgende:[..]
Waarom zou het niet in V&A horen?
Wat maakt dit topic anders dan bv. [GEZ] Merk-Vlaggen?
quote:Waar is Yvonne en wanneer komt ze weer terug?
Op dinsdag 8 april 2003 14:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
De donkerblauwen hebben gesproken. je kunt hen de vraag voorleggen op forum@fok.nl
deze is voor Wile_E_Coyote voor zijn snelle reacties en goede werk
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 14:17 schreef tazmanian het volgende:
Je mag, zag ik ook kritiek geven hier
maar mag je ook iemand een PLUIM in zijn/of haar REETsteken voor uitstekend en snel werkdeze is voor Wile_E_Coyote voor zijn snelle racties en goede werk
[afbeelding]
Dat mag in Wile_E_Coyote
quote:Doe ik dat daar ook nog even
Op dinsdag 8 april 2003 14:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat mag in Wile_E_Coyote
quote:Dat mag alleen in combinatie van cd-rom en de key + evt back-ups. (staat op elke game cdrom)
Op zondag 13 april 2003 20:17 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik ga even vragen of dit mag.
quote:uh, nee hoor.
Op zondag 13 april 2003 20:20 schreef Furby het volgende:[..]
Dat mag alleen in combinatie van cd-rom en de key + evt back-ups. (staat op elke game cdrom)
quote:En aangezien dat vernietigen niet te controleren is.... Hij blijft dicht op advies.
Op zondag 13 april 2003 20:37 schreef _knight_ het volgende:[..]
uh, nee hoor.
Je mag een key ook los (ver)kopen, de verkoper is dan wel verplicht om de cd+evt data van het spel/programma te vernietigen.
Het is volgens mij ook niet illegaal om een originele serial van een spel of programma te verkopen, anders mag software zoiezo niet privé verkocht worden.
quote:Even voor de goede orde, ik heb er absoluut geen probleem mee dat het topic dicht is.
Op zondag 13 april 2003 20:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
En aangezien dat vernietigen niet te controleren is.... Hij blijft dicht op advies.
quote:Het was ook geen kritiek. Gewoon een aanvulling op jouw post
Op zondag 13 april 2003 20:51 schreef _knight_ het volgende:[..]
Even voor de goede orde, ik heb er absoluut geen probleem mee dat het topic dicht is.
Ik wilde alleen even aangeven dat hetgeen wat Furby zei niet klopte
Is geworden: http://www.tpgpost.nl/productinformatie/posttarieven/tarievenwijzer.html
quote:Dank. de nieuwe mods zullen dit ongetwijfeld wijzigen.
Op zondag 13 april 2003 22:13 schreef Jape het volgende:
Even kort, de link naar de TPG post interactieve tarievenwijzer in de FAQ (http://www.tpgpost.nl/posttarieven/tarievenwijzer.html) werkt niet meer..Is geworden: http://www.tpgpost.nl/productinformatie/posttarieven/tarievenwijzer.html
Verkocht aan Dunno. Alles perfect afgehandelt
quote:perfect dankje !
Op maandag 14 april 2003 21:35 schreef ShaoliN het volgende:
Ander topic is dicht dus maar ff hier. [TK] Nokia 6310iVerkocht aan Dunno. Alles perfect afgehandelt
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:43 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
http://www.motivational-posters-animal-posters-sunset-beach-photos.com/Guys/nas-poster-pictures.htmlis best betaalbaar toch daar ?
hem bedoel je dus ?
quote:
Reply's zoals: "zie marktplaats, zie ebay" etc. Hier help je de topic opener niet mee en dat marktplaats bestaat weet iedereen wel, maar dit is V&A, als de topicstarter het iets op marktplaats of een ander forum wilde zoeken had deze dat vast wel gedaan. V&A is vooral bedoeld voor de handel tussen FOK-ers, dus help elkaar dan ook en stuur elkaar niet van het kastje naar de muur.
quote:[niet lieve mod modus]
Op dinsdag 15 april 2003 23:45 schreef boebiedoe het volgende:
Miereneuker
Ik heb ff snel gezocht waar je zo een ding online kan bestellen voor een schappelijke prijs wellicht kan hij er ook op die manier 1tje bestellen en had hij dat zelf nog niet gevonden.
Even terug miereneuken meneerjte. De regel uit de FAQ geeft aan dat je niet moet reageren met "zie marktplaats" of "kijk eens op marktplaats". Maar als iemand een directe url heb naar een martkplaats advertentie waar je een poster van NAS kan krijgen is die van harte welkom!
Als er nog meer comment is ff verder in het centrale zeik op mij topic thnx
[/niet lieve mod modus]
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
boebiedoe schreef in [GEZ] poster van NaS
[..]
[..]
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:54 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
momentje hoor kom eraan
quote:tss..jij hield je anders ook niet aan de FAQ
edit: offtopic en onredelijk. Zoals gezegd, commentaar verder in centraal topic aub.
tis oneerlijk
De FAQ zegt wel plaats geen "zoek een op ebay" of "ga us kijken op martkplaats". Daar heeft een user niks aan.
De FAQ zegt niet als jij de moeite doet om op Ebay, Marktplaats of wat voor derde bron dan ook te zoeken naar wat een user vraagt in een [GEZ] topic dan mag je dat niet plaatsen.
Dat is natuurlijk van harte welkom juist en dat sluit de FAQ ook niet uit.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 15-04-2003 23:58]
quote:ben je de FAQ aan het aanpassen/doorlezen/bestuderen?
Op dinsdag 15 april 2003 23:54 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
momentje hoor kom eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |