quote:Waarom dan in hemelsnaam een reply op mij
Op dinsdag 18 maart 2003 19:31 schreef m4tr1X het volgende:[..]
* m4tr1X had het over de 1e post in dat topic (die met 110 EUR erin
)
(Als je die post bedoelde?)
quote:een reply != quoten!
Op dinsdag 18 maart 2003 19:31 schreef heaven7 het volgende:[..]
Waarom dan in hemelsnaam een reply op mij
(ik quote je, en zei iets als: 'idd, dit topic moet dicht')
[Dit bericht is gewijzigd door m4tr1X op 18-03-2003 19:33]
quote:Jij hoeft mij echt niet uit te leggen hoe het hier werkt hoor
Op dinsdag 18 maart 2003 19:32 schreef m4tr1X het volgende:[..]
een reply != quoten!
Normaliter, als je quote op iemand, is jouw reactie dus voor diegene van de quote bedoeld.
quote:Dan moet je het duidelijker maken want zo leek het dus alsof IK mijn post moest editen.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:34 schreef m4tr1X het volgende:[..]
jij bent blijkbaar dom, ik had het niet over JOUW post, ik had het over de post van de topicstarter, even beter lezen volgende keer!
quote:nee, helemaal niet. Ga jij 1, eerst maar eens achterhalen wat mijn oude user hier is met je 'genewbie' en 2, lees het de volgende keer beter. Als je iemand 'Quote' wil dat alleen zeggen dat je zijn/haar tekst erbij haalt. Dat wil niets zeggen over op wie je reageerd.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:35 schreef heaven7 het volgende:[..]
Jij hoeft mij echt niet uit te leggen hoe het hier werkt hoor
Je bent meer newbie dan ik.
Normaliter, als je quote op iemand, is jouw reactie dus voor diegene van de quote bedoeld.
en nu KLAAR
-edit-
Carry on, nothing to see here folks!
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 18-03-2003 19:59]
quote:EIgenlijk hoort dit in [CENTRAAL] Verkoopmeldpunt en ervaringen topic II, maar toch bedankt.
Op vrijdag 21 maart 2003 08:24 schreef ShaoliN het volgende:
[TK]GSM : 8310 & V60i
Pleur deze maar op slot, topic is verneukt.
Is het mogelijk de overbodige reacties te verwijderen uit [GEZ/TK] Kittens !
Gelly (collega moderator) had met dit topic als doel een centraal vraag/aanbod topic voor kittens te maken. Echter zien een groot aantal users zich genoodzaakt om in dit topic commentaar te geven danwel asiel asiel! te roepen. Ook zijn er flames richting mijn kant gemaakt.
Om het topic goed draaiende te houden (en eventueel centraal te maken) lijkt het mij een goed idee de overbodige reacties te verwijderen.
quote:Als ik ga editten, blijft zowat alleen de eerste post over, het gaat al vrij snel off-topic. Helaas! Misschien kan gelly een nieuw topic openen, hoewel ik betwijfel of dat dan wel ontopic zal gaan. In dit soort 'langlopende' topics (ik zoek iets over een x aantal weken of maanden) is het voor de meeste mensen TE moeilijk om on-topic te blijven, of om op eigen initiatief een discusie naar het juiste forum (in dit geval F&F) over te hevelen.
Op zondag 23 maart 2003 15:10 schreef 303 het volgende:
Moderator(s),Is het mogelijk de overbodige reacties te verwijderen uit [GEZ/TK] Kittens !
Topic is dus dicht.
quote:Thanx
Op zondag 23 maart 2003 17:45 schreef Luigi het volgende:
Done, HAL9000S.
quote:ben ik blij om. mensen vergeten al snel dat het hier om levende wezens gaat en niet om 'artikelen'. Mensen die echt op zoek zijn naar een kitten weten ook wel waar te zoeken lijkt me.
Op zondag 23 maart 2003 16:35 schreef Luigi het volgende:[..]
Topic is dus dicht.
quote:Het zou ook fijn zijn als je de kopie van het bericht verwijderd van je website Tearsong (http://www.franciensfans.net). Het is niet toegestaan zomaar klakkeloos dingen van dit forum over te nemen en op jouw site te plaatsen. Daarnaast vind ik het een kwalijke zaak dat je zomaar mijn email adres op je site zet.
Op zondag 23 maart 2003 19:24 schreef TearSong het volgende:[..]
ben ik blij om. mensen vergeten al snel dat het hier om levende wezens gaat en niet om 'artikelen'. Mensen die echt op zoek zijn naar een kitten weten ook wel waar te zoeken lijkt me.
Alvast dank.
En over die mensen die "goed advies" hebben over dingen die geel normaal aangeboden worden (ouwe nintendo's in dozen bijvoorbeeld)
op jullie
Zo...
(einde dienstmededeling)
quote:dat is natuurlijk grote onzin, dat het niet toegestaan is dat over te nemen maar goed. Jouw bericht was een prima illustratie bij een topic van mij op die site over 'kittenhandel'. Mensen die vragen om een kitten in een bepaalde kleur en het liefst nog een bepaalde leeftijd ook, daarbij niet nadenkend over wat het beste is voor het kitten zelf, want ik kan me niet voorstellen dat jij denkt aan wat het beste is voor het kitten als je het met 6 weken bij z'n moeder wegrukt of wel? maar neee...daar vooral niet op ingaan.
Op maandag 24 maart 2003 14:47 schreef 303 het volgende:[..]
Het zou ook fijn zijn als je de kopie van het bericht verwijderd van je website Tearsong (http://www.franciensfans.net). Het is niet toegestaan zomaar klakkeloos dingen van dit forum over te nemen en op jouw site te plaatsen. Daarnaast vind ik het een kwalijke zaak dat je zomaar mijn email adres op je site zet.
Maar goed, jouw bericht was dus alleen bedoeld als verduidelijking van mijn statement op dat forum. Op marktplaats.nl zijn er nog honderden van dat soort dingen te vinden hoor dus je bent niet de enige.
Jouw e-mailadres is verwijderd. Let wel dat er nog een link in dat topic staat naar jouw oproepje hierzo maar misschien dat linken tegenwoordig ook verboden is?
Als je nog problemen met mij hebt kun je me mailen, of bellen, of persoonlijk opzoeken als dat je gelukkig maakt. Ik ga dit verder niet uitvechten via dit forum en daar is deze topic ook niet voor.
quote:Het is zo opgelost, mijn dank is groot.
Op maandag 24 maart 2003 21:49 schreef TearSong het volgende:[..]
Als je nog problemen met mij hebt kun je me mailen, of bellen, of persoonlijk opzoeken als dat je gelukkig maakt. Ik ga dit verder niet uitvechten via dit forum en daar is deze topic ook niet voor.
quote:Helaas, dat is niet mogelijk.
Op donderdag 27 maart 2003 11:49 schreef Rhadida het volgende:
Luigi, is er ook een mogelijkheid dat ik mijn eigen topics kan sluiten als ik dat wil. Scheelt jou weer wat werk.
Binnenkort wil ik een oude computer verkopen (P I 133 MhZ ofzo) en ik vroeg me af of het slimmer is om dat per onderdeel te doen, of het systeem in zijn geheel...
quote:Geeeeeen idee. Misschien kun je in 1 topic beide opties open houden? Dus dat je een uitgebreide lijst maakt van alle onderdelen, met prijzen, en een prijs voor het hele systeem?
Op donderdag 27 maart 2003 13:23 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb een vraagje:Binnenkort wil ik een oude computer verkopen (P I 133 MhZ ofzo) en ik vroeg me af of het slimmer is om dat per onderdeel te doen, of het systeem in zijn geheel...
quote:Da's een goeie... maar als iemand dan 1 onderdeel heeft gekocht, ben ik meteen verplicht om het hele systeem in losse stukken te verkopen...
Op donderdag 27 maart 2003 13:25 schreef Luigi het volgende:[..]
Geeeeeen idee. Misschien kun je in 1 topic beide opties open houden? Dus dat je een uitgebreide lijst maakt van alle onderdelen, met prijzen, en een prijs voor het hele systeem?
quote:Dus moet je zo'n topic even de tijd gunnen, en je complete systeem prijs extra aantrekkelijk maken.
Op donderdag 27 maart 2003 13:29 schreef schwa78 het volgende:[..]
Da's een goeie... maar als iemand dan 1 onderdeel heeft gekocht, ben ik meteen verplicht om het hele systeem in losse stukken te verkopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |