Als je er nix aan vind hoe je, zoals Luigi zegt, niet te posten! Er zijn ook genoeg fora waar je off topic kan ouwehoeren (onzin bijv) maar de meeste fora zijn toch serieus mbt het betreffende onderwerp!!
Ikzelf post bijv niet in R&P omdat het me niet interesseert. Hoor je mijn dan zeggen "Ga maar naar een psychiater, die kan je echt goed advies geven" ofzo?!
ROT OP als je ongegrond commentaar levert!
Ps, sorry voor mij felle reactie, maar ik word er gewoon niet goed van dat bepaalde "iemanden" gewoon niet nadenken en alleen maar aan zichzelft denken...
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-02-2003 20:19]
quote:Dat is dan jouw eigen schuld want jij bent hier de mod. Ik vind het prima zoals het nu gaat. Als mensen niet willen dat hun produkt wordt afgezeken of bekritiseerd moeten ze gewoon hun waar te koop aanbieden op marktplaats of ebay of whatever.
Op donderdag 13 februari 2003 14:48 schreef Luigi het volgende:[..]
V&A is geen marktplaats, maar wel een serieus forum. Als ik zo de eerste tien topics van nu eens doorscroll, bestaat het meerendeel voor meer dan de helft (!) uit grappen, off-topic zooi en onzin. Dat is NIET, ik herhaal: NIET, de bedoeling van V&A. Een geintje tussendoor kan, mag, geen problemen mee, maar als het de boventoon gaat voeren in een topic is het gewoon afgelopen. En het wordt nu echt te gek.
Ik vind dat je als verkoper hier het op de koop toe moet nemen dat je af en toe kritiek krijgt. Anders moet je gewoon niks aanbieden hier. Mensen die wel ontzettend kwaad worden zijn alleen maar extra aantrekkelijk om nog eens goed op de kast te jagen. Bij bovenstaande persoon lukte dat wel ontzettend goed.
quote:Of hier, want hier gebeurt het ook niet. Punt.
Op donderdag 13 februari 2003 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:Als mensen niet willen dat hun produkt wordt afgezeken of bekritiseerd moeten ze gewoon hun waar te koop aanbieden op marktplaats of ebay of whatever.
quote:Is het niet. Maar ik wil wel een paar dagen een lijstje bijhouden met wat ik allemaal sluit, edit en verwijder?
En om nou te zeggen dat de helft van de reacties uit onzin bestaat lijkt me overdreven.
quote:En dat is dus uitlokking.
Bij bovenstaande persoon lukte dat wel ontzettend goed.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-02-2003 20:21]
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-02-2003 20:18]
Lijkt me niet mogen... Inbraak op privacy
Is het de bedoeling dat het een veilig is ?? bv iemand bied 50 euro dat je gaat zeggen Wie biedt er 75 euro ??? om de prijs op te drijven ?
of is het gewoon dat iemand zelf een bedrag moet gaan bieden bv 80 euro ?
is V&A een Veiling forum of meer het prikbord bij de AH ?
quote:Dat moet de topicstarter zelf voor zijn eigen topic bepalen. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling als je iets voor 50 euro te koop aanbiedt dat je dan mensen gaat lopen pushen om meer te bieden. Als je meteen een min. prijs aangeeft en duidelijk maakt dat hem om een veiling gaat kan het wel natuurlijk. Echt actief veilingmeester spelen ben ik dus geen voorstander van...gewoon de mensen zelf laten bieden (of niet).
Op vrijdag 14 februari 2003 14:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[TK] 17" monitor voor 50 euro!!! puur als voorbeeld ..Is het de bedoeling dat het een veilig is ?? bv iemand bied 50 euro dat je gaat zeggen Wie biedt er 75 euro ??? om de prijs op te drijven ?
of is het gewoon dat iemand zelf een bedrag moet gaan bieden bv 80 euro ?
is V&A een Veiling forum of meer het prikbord bij de AH ?
quote:Neem als vorbeeld ff dit [TK] PC 1.1Ghz Celeron. , die gozer kan net zogoed een nieuw topic openen, want door al het geziek is het gewoon volkomen waardeloos geworden. Dat de prijs te hoog was/is OK
Op donderdag 20 februari 2003 22:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er mogen best kritische vragen gesteld worden over de prijs of het product. Dat jij dat gezeik noemt is jouw probleem.
Maar er wordt gewoon ff rustig 10 posts op door gezeurd; resultaat > gooi je topic maar weg, want er is geen hond meer die biedt......zonde
quote:we zullen het maar niet gaan hebben over jouw topic waarin je aangeeft dat je een 2e hands condoom wilt verkopen. Over V&A verzieken gesproken.
Op donderdag 20 februari 2003 22:12 schreef deantoine het volgende:
om ff op mijn gesloten topic door te gaan;Gezeik in V&A...
[..]Neem als vorbeeld ff dit [TK] PC 1.1Ghz Celeron. , die gozer kan net zogoed een nieuw topic openen, want door al het geziek is het gewoon volkomen waardeloos geworden. Dat de prijs te hoog was/is OK
Maar er wordt gewoon ff rustig 10 posts op door gezeurd; resultaat > gooi je topic maar weg, want er is geen hond meer die biedt......zonde
quote:is het misschien ook tot je botte kop door gedrongen dat ik heel misschien niet de enigste ben van wie deze pc is?
Op donderdag 20 februari 2003 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
we zullen het maar niet gaan hebben over jouw topic waarin je aangeeft dat je een 2e hands condoom wilt verkopen. Over V&A verzieken gesproken.
quote:Doe maar even rustig. Alsof we er bij elk bericht vanuit zouden moeten gaan dat het weleens door een mede-PC-gebruiker geplaatst zou moeten worden.
Op donderdag 20 februari 2003 22:51 schreef deantoine het volgende:[..]
is het misschien ook tot je botte kop door gedrongen dat ik heel misschien niet de enigste ben van wie deze pc is?
quote:ok..sorry
Op donderdag 20 februari 2003 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Doe maar even rustig. Alsof we er bij elk bericht vanuit zouden moeten gaan dat het weleens door een mede-PC-gebruiker geplaatst zou moeten worden.
Maar ik wordt er gewoon opfokt van al dat gezeik hier, het is gewoon nooit goed..
het wordt de laatste tijd alleen maar erger opt V&A gedeelte.
quote:Dat is een beetje het spel van bieden en toeslaan en het proberen van de prijs om laag te krijgen.
Op donderdag 20 februari 2003 23:07 schreef deantoine het volgende:[..]
ok..sorry
Maar ik wordt er gewoon opfokt van al dat gezeik hier, het is gewoon nooit goed..
het wordt de laatste tijd alleen maar erger opt V&A gedeelte.
quote:Dat 1 persoon met een opmerking komt over een product met een reden erbij vind ik prima...maar dat daarna 10 personen precies hetzelfde gaan zeggen is inderdaad erg jammer. Ik ben niet met je eens dat er geen enkel commentaar gegeven mag worden...er zitten zeker nuttige posts bij.
Op donderdag 20 februari 2003 22:12 schreef deantoine het volgende:
om ff op mijn gesloten topic door te gaan;Gezeik in V&A...
[..]Neem als vorbeeld ff dit [TK] PC 1.1Ghz Celeron. , die gozer kan net zogoed een nieuw topic openen, want door al het geziek is het gewoon volkomen waardeloos geworden. Dat de prijs te hoog was/is OK
quote:en hoe sta je tegenover het zonder pardon deleten van zulke posts?
Op donderdag 20 februari 2003 23:38 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Dat 1 persoon met een opmerking komt over een product met een reden erbij vind ik prima...maar dat daarna 10 personen precies hetzelfde gaan zeggen is inderdaad erg jammer. Ik ben niet met je eens dat er geen enkel commentaar gegeven mag worden...er zitten zeker nuttige posts bij.
quote:Ik delete wel posts...maar dan moet het wel vrij bont zijn. Er gaat nl. nogal wat werk in zitten en bovendien komen de meeste mensen vragen waar hun post is gebleven waardoor het topic wederom vervuilt wordt.
Op donderdag 20 februari 2003 23:40 schreef deantoine het volgende:[..]
en hoe sta je tegenover het zonder pardon deleten van zulke posts?
quote:ok ok, jammer dat er geen andere mogelijk voor bestaat om het aan te pakken,........ van de zowat 60% van de mensen die in DAT topic liepen te bleren hadden volgens mij totaal geen interesse int systeem.....jammer
Op donderdag 20 februari 2003 23:43 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Ik delete wel posts...maar dan moet het wel vrij bont zijn. Er gaat nl. nogal wat werk in zitten en bovendien komen de meeste mensen vragen waar hun post is gebleven waardoor het topic wederom vervuilt wordt.
3e Post, link naar ROM...
quote:Thanks voor het melden.
Op donderdag 20 februari 2003 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TK] SNES games3e Post, link naar ROM...
quote:Klikspaan, boterspaan....
Op donderdag 20 februari 2003 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TK] SNES games3e Post, link naar ROM...
quote:Gewoon behulpzaam. Illegale zooi mag niet op fok, niet miepen.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:46 schreef Dissection het volgende:[..]
Klikspaan, boterspaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |