quote:offtopic/Haha, hier moet ik echt ff ontzettend om lachen/offtopic
Op donderdag 16 januari 2003 22:05 schreef Kos het volgende:
knip
quote:Ik gooi 'm wel ff open, moment.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:25 schreef Kos het volgende:
Mag ie dan ook weer open of moet ik weer een nieuw topique aanmaken?
Kan dat zomaar?
Okay. . Nouja, het kan natuurlijk altijd. Het is idd niet netjes, maar iemand kan altijd besluiten zich terug te trekken. Dat kan ook in een winkel, dus waarom hier niet. Helaas!
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 17-01-2003 20:16]
quote:Nagel hem aan de schandpaal !!
Op vrijdag 17 januari 2003 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja ik weet het... Het was meer een post van teleurstelling
De url: [TK]P3-500 systeem, zonder monitor,keyboard & muis .
Waarom mag je hier niet zeggen dat iets, bijvoorbeeld, veel te duur is... of als iemand het product wil kopen, hem dat afraden?
Ik snap wel dat het de bedoeling is dingen te verkopen hier, maar het lijkt me ook zo redelijk om mensen te helpen met hun aankoop... zodat ze ECHT wat goedskopen en ook niet te duur...
Toch?
quote:Zoals ik vaker gezegd heb, behulpzaamheid is okay, maar laten we vooral uitgaan van de intelligentie van de koper. Die kan zelf heel goed bepalen wat een aanvaardbare prijs is. Of loop je in de supermarkt ook rond, mensen continue wijzend op het feit dat bij de Aldi alles goedkoper is?
Op woensdag 12 februari 2003 00:36 schreef FiZz het volgende:Toch?
Nogmaals, als het enige wat je in een topic in te brengen hebt "TE duur!!!!" is, zonder dat je zelf geinteresseerd bent, heb ik eigenlijk liever dat er NIET gereageerd wordt.
quote:Daarvoor komt het "Materialisme is okay"-subforum!
Op woensdag 12 februari 2003 00:36 schreef FiZz het volgende:
Even een klein vraagje.Waarom mag je hier niet zeggen dat iets, bijvoorbeeld, veel te duur is... of als iemand het product wil kopen, hem dat afraden?
Hierin wordt een website aangeboden. De koper is iemand die in een vorig topic iedereen uitschold die enigszins over de prijs zeurde of offtopic reageerde. Vervolgens is dat topic gesloten, en mag er in het nieuwe topic niet naar dat topic verwezen worden?
Bovendien stonden in het oude topic gegronde redenen om te twijfelen aan bepaalde uitspraken en beloftes van de verkoper. Als ik een mogelijke koper was, zou ik deze dingen zeker willen lezen. Maar nee, de crew moffelt het weg, en je mag er niet eens naar wijzen?
Het eerste topic was dit topic: [TK] Jongeren website +/- 1500 unieke bez. per dag
quote:Wanneer men gaat afdingen ergens krijg je toch ook niet de volgende reactie:
Op donderdag 13 februari 2003 02:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[TK] Jongeren website +/- 1500 unieke bez. per dagknip
Het eerste topic was dit topic: [TK] Jongeren website +/- 1500 unieke bez. per dag
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:35 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Nog zo iemand, hou hier gewoon godverdomme je smoel als je niet geinteseerd bent stomme lamlul!!!!
Maar het respect en geduld moet wel van 2 kanten komen.
Maar snappen jullie nou dat ik en Lortnoc gewoon NIET blij zijn met al dat off-topic gelul in een topic? Al die discussies over legaal/niet legaal, nut en noodzaak, dat werkt dit soort dingen in de hand.
Kortom: hou een topic kort & zakelijk, reageer als je geinteresseerd bent, en anders gewoon niet.
quote:Mee eens, ik ga er op letten. Gisteren al een topic flink geschoond vanwege dit soort overname-pogingen.
Op donderdag 13 februari 2003 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Valt me op dat er de laatste tijd wel erg vaak topics worden "gekaapt", mag van mij ook wel wat harder worden aangepakt. Als je zelf iets wilt verkopen open je maar een eigen topic!
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-02-2003 20:49]
quote:Dit is onzin, deze reactie was op uitsluitend op het commentaar van PLEA@, in dat commentaar had hij niks anders staan dan zijn kortzichtige mening waar ik niet op zit te wachten. Een bod kwam hij later pas mee. Als je iets niet moet, lelijk vind hou dat lekker voor je. Als je het wil hebben doe je een bod als je het niet moet lekker niet.
Op donderdag 13 februari 2003 02:06 schreef -Mk- het volgende:
Wanneer men gaat afdingen ergens krijg je toch ook niet de volgende reactie:
De reactie was op dit stukje tekst:
quote:Als dit het enige is wat je heb te melden mag je je frustatie mailen, niet in dat topic plaatsen want dat is vragen om meer van zulk soort meningen van andere users. Met als gevolg dat het topic naar 2 pagina's nergens mer over gaat en het mislukt is.
En wat is je hoogste bod? ik vind 250 nogal een bedrag.
Wat voor bezoekers van die 1500 komen er op die site waar ik zoveel aan zou moeten kunnen verdienen? :S levert het jouzelf nog wat op op dit moment?
900 hiervoor is echt teveel!
Dit was dus geen reactie op een lager bod, dit was een reactie op iemand die niks nuttigs aan het topic toevoegd.
Als je dan zo nodig wil stoken/rellen doe dat dan wel eerlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-02-2003 13:33]
quote:* MrCaBLeGuY zal zich gelijk opstellen wanneer men louter met zijn commentaar komt. Als dit een ban tot gevolg heeft is dat jammer voor MrCaBLeGuY
Op donderdag 13 februari 2003 02:35 schreef Cynix ® het volgende:
MrCaBLeGuY zal zich in een eventueel nieuw topic iets respectvoller moeten opstellen tegenover kritische geïnteresseerden. In het andere geval zal snel een mededeling in het Mededelingen forum volgen...
Cynix, als jij wat te koop aanbied en iedereen reageerd daar onzinnig op. Bijvoorbeeld een Honda VF750F, je Honda VF750F is kut. Dat je daar 5000 euro voor durft te vragen. De banden zijn kut, ik zou daar dat geld niet voor uitgeven. M.a.w. reacties waar je geen fuck mee kan, wordt je daar toch niet goed van? Kritische reacties met vragen zijn welkom, onzinnige reacties zonder vragen hoeven wat mij betreft niet. Reacties met louter commentaar die als doel hebben de advertentie af te kraken hoef ik niet. Dat ik dan ga flamen als er geen mods zijn die de off topic reacties weg editten is wellicht niet aardig maar ga niet iedere keer wachten tot het topic vol staat met onzin.
Overigens is het eerste wat ik tegen die PLEA@ heb gezegt dat als hij nog meer commentaar had hij dat beter kon mailen. Dat hij doorgaat met dat topic verneuken kan ik niet helpen. Dat hij later uitgebreid mailconversaties in het topic gaat toevoegen is helemaal tot daar aan toe. Wat voegt dat nou voor nuttigs toe aan het topic? Behalve het afkraken van mij en het topic? Ga daar over zeuren man.
Geef hem een ban voor offtopic lullen ipv je dreigementen naar mijn kant.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-02-2003 13:51]
quote:V&A is geen marktplaats, maar wel een serieus forum. Als ik zo de eerste tien topics van nu eens doorscroll, bestaat het meerendeel voor meer dan de helft (!) uit grappen, off-topic zooi en onzin. Dat is NIET, ik herhaal: NIET, de bedoeling van V&A. Een geintje tussendoor kan, mag, geen problemen mee, maar als het de boventoon gaat voeren in een topic is het gewoon afgelopen. En het wordt nu echt te gek.
Op donderdag 13 februari 2003 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:Pretendeert Fok nu ook al een serieuze V&A-site als Marktplaats te zijn soms? Luigi meent geloof ik van wel.
quote:Ohja, het "ik gun FOK! geen succesvol forum marktplaats is veel beter en jullie zijn allemaal stom" verhaal. Update: je HOEFT hier niet te posten.
en ander moet dit hele forum dichtgeflikkerd worden en iedereen maar gewoon naar marktplaats gaan. (Waar je overigens toch meer kunt krijgen voor je waar, en een VEEL groter publiek bereikt).
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |