quote:Anyway...
Op maandag 21 april 2003 19:37 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Oké Swets.
quote:Thnx komt goed ik onthoud ut
Op maandag 21 april 2003 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway...
doe ermee wat je wil
quote:Goh, en mensen die 7 keer reageren in zo'n thread terwijl ze niet in de BUURT komen van de vraagprijs zijn een aanwinst voor deze community? Ik heb tot 2x toe duidelijk gemaakt dat ik niet voor onder de 200E verkoop. Wellicht verwachtte ik teveel, IK heb voor die flash-set 157,50E betaald (6 dagen geleden), nooit geweten dat hij veel goedkoper te krijgen was. Voor 100E verkoop ik hem dan dus niet.
Dit soort topics zullen de functie EN bestaansrecht van V&A verkloten
En als ik zou willen patsen met mijn spullen zou ik dat ECHT niet in V&A doen lieverd. Wees maar niet bang.
Maar ach, ik heb nu alweer spijt van deze posting. Dovemansoren...
quote:Ik laat dat antwoord even over aan mijn collega Tulp, die is actief geweest in dat topic zie ik. Hoor je hier zo even, dank voor je opmerking in ieder geval.
Op maandag 21 april 2003 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox met Enigmah mod chip
Waarom mag dit? Terwijl we in GAM niet over gemodde consoles/ ombouw mogen praten?
quote:Elke hardwarematige aanpassing is verboden door microsoft en alle garantie + mogelijkheid tot het gebruik van xbox-live wordt afgesloten.
Op maandag 21 april 2003 22:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik heb hem - in ieder geval tijdelijk - gesloten na het lezen van 2 berichten waarin mij duidelijk werd dat die chip niet legaal is. Ik ga nog even nakijken of dat inderdaad klopt. Dus is nog even onder voorbehoud.
Daarom is er een wedstrijd om ZONDER modchip linux op dat ding te zetten.
Verkopers van modchips worden trouwens aangepakt en voor zover ik weet is weet is iig in Australie modden van consoles bij wet verboden.
quote:Het is helemaal niet moeilijk... Al die vragen zijn te beantwoorden met "NEE" ....
Op dinsdag 22 april 2003 09:35 schreef detulp050 het volgende:
We zijn er mee bezig om te kijken waar de lijn ligt. Mag een Playstation die is omgebouwd ? Mag een regiovrij gemaakte DVDspeler ? Mag een telefoon waarvan de simlock op illegale wijze eraf is gehaald ? En dus ook: mag een Xbox met chip ?
Het is moeilijk te zeggen. We zijn er mee bezig.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is helemaal niet moeilijk... Al die vragen zijn te beantwoorden met "NEE" ....
Al vind ik regiovrije DVD-spelers eigenlijk wel kunnen.
quote:Regiovrije DVD spelers worden ook in winkels verkocht, X-Box met mod chip niet. Maar laten we het even afwachten hoe de disccussie achter de schermen afloopt dan melden we in dit topic nog even hoe of wat.
Op dinsdag 22 april 2003 14:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ja, omdat die gewoon in de winkel te kopen zijn, Kabeljongen zegt het al. Ik wacht af
Op dinsdag 22 april 2003 14:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Het is goed met je! Ik zet heel netjes neer dat ik 2 of 3 maanden eerder hetzelfde kaartje voor 60 euro heb gekocht, en of de prijs dan wel reeel is, wordt ie weg-geedit! Ik snap best dat je geen topic vol wilt met "hij is te duur reacties", maar het lijkt m e niet meer dan schappelijk om hem er even op te wijzen dat de prijs niet echt realistisch is!
Op dinsdag 22 april 2003 16:58 schreef detulp050 het volgende:
Even het topic opruimen, kom snel weer open---Edit:
Maar liefst 16(!) offtopic reacties weggehaald. Sorry voor hen als er een gedeelte ontopic was, maar ik blijf niet aan de gang. L3IPO heeft gewezen op de nieuwprijs en een bod uitgebracht, dus over de vraagprijs hoeft geen commentaar te volgen. Over de kwaliteit van de kaart hoeft ook niet gepraat te worden, potentiele kopers kunnen over kaart genoeg 'reviews' lezen lijkt me.
Ontopic verder (bieden en onderhandelen). Offtopic wordt verwijderd.
kritiek graag per mail of icq![]()
Als je wilt dat alleen mensen reageren die een bod uitbrengen ben je imo verkeerd bezig..
-edit-
had je laatste sub-note niet gelezen, bij deze de melding dat er een heel mooi vragen/kritiek FB topic is..
quote:Dag Cheiron,
Op dinsdag 22 april 2003 17:21 schreef Cheiron het volgende:[..]
Het is goed met je! Ik zet heel netjes neer dat ik 2 of 3 maanden eerder hetzelfde kaartje voor 60 euro heb gekocht, en of de prijs dan wel reeel is, wordt ie weg-geedit! Ik snap best dat je geen topic vol wilt met "hij is te duur reacties", maar het lijkt m e niet meer dan schappelijk om hem er even op te wijzen dat de prijs niet echt realistisch is!
Om dat weg te editten -> flauw, onnodig en algeheel nutteloos.Als je wilt dat alleen mensen reageren die een bod uitbrengen ben je imo verkeerd bezig..
-edit-
had je laatste sub-note niet gelezen, bij deze de melding dat er een heel mooi vragen/kritiek FB topic is..
Allereerst mag kritiek natuurlijk hier, ik doelde meer op: niet in het topic zelf. Over de verwijderde post. Je hebt natuurlijk groot gelijk om mensen er op te wijzen dat het verkochte net zo duur is als in de winkel. Wat ik heb gedaan, is alle posts met winkelprijzen verwijderen (het waren er -overigens terecht- erg veel), maar diegene met een prijsverwijzing die gelijk ook een bod bevatten (en die waren er ook!) heb ik laten staan. Ik heb je post niet gewist vanwege de inhoud, maar meer vanwege het massale aantal onderwerpen over de prijs. In de FaQ staat dan ook dat kritiek wel mag, als je zelf een tegenbod uitbrengt. Dus daarom is jouw post weg, maar staat een soortgelijke met een bod er nog wel
quote:Maar het regiovrijmaken van spelers met een regiocodering is ook illegaal. Hoe moeten we dat dan controleren ?
Op dinsdag 22 april 2003 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja, omdat die gewoon in de winkel te kopen zijn, Kabeljongen zegt het al. Ik wacht af
quote:Nou, een regio vrije DVD speler die zo in de winkel te koop is mag natuurlijk gewoon. Eentje die door de use zelf regio vrij gemaakt is, mag niet.
Op dinsdag 22 april 2003 17:42 schreef detulp050 het volgende:[..]
Maar het regiovrijmaken van spelers met een regiocodering is ook illegaal. Hoe moeten we dat dan controleren ?
quote:Ja verdomd zeg! Gaat ie normaal reageren ook nog
Op dinsdag 22 april 2003 17:35 schreef detulp050 het volgende:[..]
Dag Cheiron,
Allereerst mag kritiek natuurlijk hier, ik doelde meer op: niet in het topic zelf. Over de verwijderde post. Je hebt natuurlijk groot gelijk om mensen er op te wijzen dat het verkochte net zo duur is als in de winkel. Wat ik heb gedaan, is alle posts met winkelprijzen verwijderen (het waren er -overigens terecht- erg veel), maar diegene met een prijsverwijzing die gelijk ook een bod bevatten (en die waren er ook!) heb ik laten staan. Ik heb je post niet gewist vanwege de inhoud, maar meer vanwege het massale aantal onderwerpen over de prijs. In de FaQ staat dan ook dat kritiek wel mag, als je zelf een tegenbod uitbrengt. Dus daarom is jouw post weg, maar staat een soortgelijke met een bod er nog wel
Thanx voor de uitleg
quote:Want ?
Op dinsdag 22 april 2003 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TK] GBA games!BAN
SLOTJUH
DOODSTRAF
Ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |