Ja. Is het echt zo ondenkbaar dat China het goed bestreden heeft? Beetje Westerse arrogantie om er van uit te gaan dat dat onmogelijk is.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarvan, dat China info achter houdt?
Gewoon dood laten gaan, zoals ze dat zelf willen. Wil van God.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:42 schreef -river- het volgende:
Stel wij hebben de medicatie. wat doen wij dan met de mensen die tegen entingen zijn?
dat gaat wel heftig worden jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En dan heb je het over New York, bedenk nu eens wat er in een Rio, Delhi of Jakarta staat te gebeuren...
twitter:
Wat ik niet begrijp, is dat de Westerse wereld helemaal vol met journalisten zit. Als er een paar honderd naar China gaan, dan weten we binnen twee weken of China het echt zo goed bestreden heeft. Waarom gaan ze niet?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja. Is het echt zo ondenkbaar dat China het goed bestreden heeft? Beetje Westerse arrogantie om er van uit te gaan dat dat onmogelijk is.
Iedereen was al besmet op het moment dat ze maatregelen gingen nemen. Het virus is dus uitgedoofd door groepsimmuniteit in Hubei. Net als bij de economie claimen regeringen altijd de successen en worden de recessies op omstandigheden afgeschoven. Zelfde hier. Het verloop van de crisis zou zonder maatregelen ongeveer het zelfde zijn verlopen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef VacaLoca het volgende:
Ja. Is het echt zo ondenkbaar dat China het goed bestreden heeft? Beetje Westerse arrogantie om er van uit te gaan dat dat onmogelijk is.
Als de cijfers redelijk kloppen hebben ze geen nieuws.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, is dat de Westerse wereld helemaal vol met journalisten zit. Als er een paar honderd naar China gaan, dan weten we binnen twee weken of China het echt zo goed bestreden heeft. Waarom gaan ze niet?
Hehe.quote:
Ja dat is ondenkbaar, zeker als je ziet welke info er druppelsgewijs over binnenkomt maar hou jij je oogjes maar lekker dicht en geloof ze op hun woordquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan jij op dit moment wel vliegen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, is dat de Westerse wereld helemaal vol met journalisten zit. Als er een paar honderd naar China gaan, dan weten we binnen twee weken of China het echt zo goed bestreden heeft. Waarom gaan ze niet?
Van de week was je nog zo te spreken over het beleid en stond je compleet achter de boetes, konden andere landen nog wat van leren.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:59 schreef Pumpalov het volgende:
Waarom ik dan nog steeds niet in het park mag fietsen zonder een boete van 150 euro te krijgen is me dan ook een raadsel
Zolang er nog 1 met het virus op aarde rond loopt kan je ook besmet raken,quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:59 schreef Pumpalov het volgende:
Afgelopen 24 uur hier 13 nieuwe gevallen. 9 ngenezingen dus in totaal 4 mensen extra besmet op nu een totaal van 624 in het gehele land. 1 nieuwe in mijn provincie met 250.000 inwoners op een gebied ter grootte van Zeeland, Zuid-Holland en Utrecht samen, nu 3 in totaal dus.
Daarvan 1 in mijn stad met 80.000 inwoners.
Waarom ik dan nog steeds niet in het park mag fietsen zonder een boete van 150 euro te krijgen is me dan ook een raadsel
Je dochter heeft niets in een discotheek te zoeken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter wordt woensdag 16, haar sweet sixteen party en eerste keer legaal naar de disco gaan ook niet door. Wel sneu. Maar zelf is ze heel positief: "ik ben nog een heel jaar 16 dus ik vier het later wel" "Nu krijg ik wel twee keer taart, een keer op mijn verjaardag en een keer op mijn feest"
zonder Appquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:58 schreef kol7680 het volgende:
Zweden😍
Top land https://www.nu.nl/coronav(...)en-corona-neemt.html
Onmogelijk heb ik gehoord, zeker weer fakenews.quote:
Ja heel schattig weer geprobeerd, Remco.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Van de week was je nog zo te spreken over het beleid en stond je compleet achter de boetes, konden andere landen nog wat van leren.
Misschien moet jij je sociale stoornissen lekker voor in R&P bewaren.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:11 schreef osodevo het volgende:
[..]
Je dochter heeft niets in een discotheek te zoeken.
hoop dat ze hier eens snappen hoe slecht we het doen, He RIVM??quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja heel schattig weer geprobeerd, Remco.
Maar ik heb nooit aangegeven fan te zijn van het sluiten van parken.
En wat snap je precies niet aan 12 nieuwe besmettingen in een gehele dag verspreid over een geheel land?
Geloof je het zelf? China liegt keihard over die cijfers. Zelfde als Iran.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vandaag dustwitter:steeph twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:36:26Okay, dit is best heftig om te zien. Sterfte in NL in week tot en met 1 april ligt 1700 hoger dan normaal.... terwijl er ongeveer 700 #covid19 doden officieel geregistreerd werden...
Morgen de details horen van het CBS.
https://t.co/3FZSsr3vJt https://t.co/eAjgrYcOW1 reageer retweet
Wacht maar tot het je familie overkomt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja heel schattig weer geprobeerd, Remco.
Maar ik heb nooit aangegeven fan te zijn van het sluiten van parken.
En wat snap je precies niet aan 12 nieuwe besmettingen in een gehele dag verspreid over een geheel land?
Theoretisch, ja.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zolang er nog 1 met het virus op aarde rond loopt kan je ook besmet raken,
theoretisch. Dus geen fietstochtje voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |