abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 april 2020 @ 18:56:51 #201
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192719603
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als iets vreemd voor jou is, is het niet meteen slecht hoor. Misschien is het wel een wijsheid.

Ongelukken vallen niet zomaar uit de lucht, punt.

Ongelukken gebeuren als BEIDE mensen niet opletten. Want naast dat de veroorzaker het ongeluk had kunnen voorkomen door op te letten, kun jijzelf OOK vaak ongelukken voorkomen door geen onvoorspelbare dingen te doen, en door anticiperend te rijden.

Bijvoorbeeld wat ik nog wel eens zie bij een file, dat mensen op de file inrijden, en dan op het allerlaatste moment nog van baan gaan veranderen. Daarmee maak je de afstand voor het achteropkomende verkeer, dat OOK probeert te remmen voor de file, onverwachts korter. En misschien wel te kort, zodat ze niks anders meer kunnen doen dan op je auto klappen.

Maar laat maar. Ik ben degene die raar denkt. :+ Het slachtoffer is zielig, en had geen eigen verantwoordelijkheid om voorzichtiger met zijn/haar eigen leven om te gaan.
Ik vind het heel kwetsend om te horen, zo kort door de bocht.
Een bekende van me is om het leven gekomen doordat ze met haar auto tussen twee vrachtwagens verpletterd is.

Soms kunnen dingen heel snel gaan, en om het enkel op dat ze allemaal beter op hadden moeten letten te gooien, is kortzichtig.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192719654
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind het heel kwetsend om te horen, zo kort door de bocht.
Een bekende van me is om het leven gekomen doordat ze met haar auto tussen twee vrachtwagens verpletterd is.

Soms kunnen dingen heel snel gaan, en om het enkel op dat ze allemaal beter op hadden moeten letten te gooien, is kortzichtig.
Dat sowieso.

Maar serieus dat filmpje van haar zoveelste broertje...……. Die waren zo erg niet nuchter.

https://www.instagram.com(...)gqtokBy0pYwB5_XTtI0/

[ Bericht 10% gewijzigd door mascara-klodder op 20-04-2020 19:05:52 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192719769
Wat erg voor die ouders, wat een zorgen constant om je kind.
  maandag 20 april 2020 @ 19:13:41 #204
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192719917
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Maar serieus dat filmpje van haar zoveelste broertje...……. Die waren zo erg niet nuchter.

https://www.instagram.com(...)gqtokBy0pYwB5_XTtI0/
Oh ja, dat zal vast. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192720160
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:10 schreef Messina het volgende:
Gebroken rug, zegt men. Vast net zo als haar gebroken bekken van vorig jaar, toen ze 3 dagen later alweer op de scooter zat...
Twee weken geleden meldde jij dat ze overleden was. Wellicht dezelfde nietszeggende bron
pi_192720200
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Kupelu het volgende:
Ach ach die arme ouders van haar. Weeeeer bij je kind in het ziekenhuis zitten. Ik vind het een verdrietig verhaal. En ik gun echt niemand zoveel ongeluk ook niet als die zelf kennelijk niet functioneert in deze maatschappij. Dan zou daar toch meer actieve hulp moeten zijn?
Oh vergeten ... ons zorgsysteem is kapot bezuinigd.

Ik ben ook bang dat dit ongeluk een lelijke staartje krijgt.
+100
pi_192720252
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Kupelu het volgende:
Dan zou daar toch meer actieve hulp moeten zijn?
Oh vergeten ... ons zorgsysteem is kapot bezuinigd.


Volgens mij is Samant 1 van de weinige in Nederland die zoveel hulp aangeboden heeft gekregen dat ze het allemaal maar niks vond, het achteloos wegsmeet en liever met andere dingen bezig was. Om daar nu het kapot bezuinigde systeem de schuld van te geven...?
´
pi_192720291
quote:
15s.gif Op maandag 20 april 2020 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Volgens mij is Samant 1 van de weinige in Nederland die zoveel hulp aangeboden heeft gekregen dat ze het allemaal maar niks vond, het achteloos wegsmeet en liever met andere dingen bezig was. Om daar nu het kapot bezuinigde systeem de schuld van te geven...?
Ze kan alle hulp van de wereld gekregen hebben. Als het geen goede hulp is geweest of in ieder geval geen passende, dan is dat helemaal niks waard.

Leer mij psychologen kennen... Sommigen hebben 0 mensenkennis en kijken alleen naar wat ze op de universiteit geleerd hebben uit boeken. Leuk, maar zeker niet op elk mens toepasbaar. Iedereen is anders.
pi_192720369
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze kan alle hulp van de wereld gekregen hebben. Als het geen goede hulp is geweest of in ieder geval geen passende, dan is dat helemaal niks waard.
Tuurlijk. Met je vibo in je grot zitten wroeten gaat daar idd niet aan meehelpen. Maar hee, laten we alle klinieken in binnen en buitenland incl prive psychiaters de schuld geven!
´
pi_192720414
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Leer mij psychologen kennen... Sommigen hebben 0 mensenkennis en kijken alleen naar wat ze op de universiteit geleerd hebben uit boeken. Leuk, maar zeker niet op elk mens toepasbaar. Iedereen is anders.
Ben ik met je eens maar je weet zelf dat Samant vindt dat voor haar andere regels gelden en zij het dus sowieso nooit een goede kans heeft gegeven om zichzelf beter te maken. En dus verliet ze vroegtijdig de dure hulp waar een ander voor zou smeken.
´
pi_192720456
We analyseren al meer dan 40 topics maar toch zijn we iedere keer tot de eindconclusie gekomen dat het gewoon een tokkie is en het allemaal geen conjo uitmaakt wat je vindt, tokkies gonna tok. *O* Nu tegen de ruit getokt.

that’s right I said it :X
-nee-
pi_192720493
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind het heel kwetsend om te horen, zo kort door de bocht.
Een bekende van me is om het leven gekomen doordat ze met haar auto tussen twee vrachtwagens verpletterd is.

Soms kunnen dingen heel snel gaan, en om het enkel op dat ze allemaal beter op hadden moeten letten te gooien, is kortzichtig.
Ach schei toch uit. Meerdere malen selfies met een bestuurder. Liggen pijpen, het moet een keer fout gaan blijkbaar. Mooi kut maar ook enorm dom gedrag. Ik denk niet dat ze aan het pijpen was anders waren er twee gewonden (Alla garp)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192720638
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze kan alle hulp van de wereld gekregen hebben. Als het geen goede hulp is geweest of in ieder geval geen passende, dan is dat helemaal niks waard.

Leer mij psychologen kennen... Sommigen hebben 0 mensenkennis en kijken alleen naar wat ze op de universiteit geleerd hebben uit boeken. Leuk, maar zeker niet op elk mens toepasbaar. Iedereen is anders.
Inderdaad. Dan was het niet de goeie hulp.
pi_192720686
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tuurlijk. Met je vibo in je grot zitten wroeten gaat daar idd niet aan meehelpen. Maar hee, laten we alle klinieken in binnen en buitenland incl prive psychiaters de schuld geven!
ja juist dan hebben ze niet genoeg hun best gedaan en aan de bel moeten trekken dat dit een moeilijkere zaak is ipv hun handen eraf moeten trekken omdat het lastig is. Dan moet je juist doorpakken.
pi_192720729
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:52 schreef Kupelu het volgende:

[..]

ja juist dan hebben ze niet genoeg hun best gedaan en aan de bel moeten trekken dat dit een moeilijkere zaak is ipv hun handen eraf moeten trekken omdat het lastig is. Dan moet je juist doorpakken.
Sorry _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192720845
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tuurlijk. Met je vibo in je grot zitten wroeten gaat daar idd niet aan meehelpen. Maar hee, laten we alle klinieken in binnen en buitenland incl prive psychiaters de schuld geven!
Misschien is het een combinatie van factoren. Ze heeft een verslaving en een borderline persoonlijkheidstoornis. Geen fijne combi.
pi_192720852
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tuurlijk. Met je vibo in je grot zitten wroeten gaat daar idd niet aan meehelpen. Maar hee, laten we alle klinieken in binnen en buitenland incl prive psychiaters de schuld geven!
Ik geef niemand de schuld :) Maar als iemand stelt dat er een hoop hulp werd geboden dan is het helemaal niet zeker of er wel goede hulp is geboden.

Natuurlijk is ze voor een groot deel zelf het probleem (voor zover ik dat kan inschatten). M.i. heeft ze een één of andere stoornis icm met een niet al te snuggere persoonlijkheid dat is aangewakkerd na de breuk met Mike. Dat dat geen goede combi is, merken we maar vaak genoeg.
pi_192720920
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:52 schreef Kupelu het volgende:

[..]

ja juist dan hebben ze niet genoeg hun best gedaan en aan de bel moeten trekken dat dit een moeilijkere zaak is ipv hun handen eraf moeten trekken omdat het lastig is. Dan moet je juist doorpakken.
Comorbiditeit is iets erg lastigs waar de psychiatrie te vaak geen raad mee weet. Want welke stoornis moet er het eerst worden behandeld?
pi_192720959
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:52 schreef Kupelu het volgende:

[..]

ja juist dan hebben ze niet genoeg hun best gedaan en aan de bel moeten trekken dat dit een moeilijkere zaak is ipv hun handen eraf moeten trekken omdat het lastig is. Dan moet je juist doorpakken.
Euh ze is zelf weggegaan als het haar te moeilijk werd of dat ze niet even op een terrasje mocht zitten tijdens haar behandeling. Wat hadden ze moeten doen? Een ´volwassen' vrouw vastbinden en dwingen tot nadenken? Nee hoor, voor haar 10 anderen die wel serieus aan de slag willen gaan.
´
pi_192721033
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Comorbiditeit is iets erg lastigs waar de psychiatrie te vaak geen raad mee weet. Want welke stoornis moet er het eerst worden behandeld?
Dat weet ik ook niet. Maar om het dan maar los te laten omdat de patiënt geen zin heeft? Dat vind ik lastig te begrijpen.
pi_192721061
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Maar om het dan maar los te laten omdat de patiënt geen zin heeft? Dat vind ik lastig te begrijpen.
Als jij geen afspraken meer maakt oid, dan is het toch klaar? Ze kunnen je niet dwingen. Ze bellen je hoogstens een keertje op wat verder de bedoeling is, sturen nog wat naar de huisarts en het is afgesloten als jij dat wilt.
pi_192721108
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 20:05 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Euh ze is zelf weggegaan als het haar te moeilijk werd of dat ze niet even op een terrasje mocht zitten tijdens haar behandeling. Wat hadden ze moeten doen? Een ´volwassen' vrouw vastbinden en dwingen tot nadenken? Nee hoor, voor haar 10 anderen die wel serieus aan de slag willen gaan.
Misschien wel. Nu wordt het alleen maar erger. Elke keer is het erger. Heel veel mensen in haar omgeving worden hier negatief door belast. Het systeem ook en zij nu het meest. Hoe kan dit beter zijn dan dan maar gedwongen worden? Ik had familieleden die heel zwaar verslaafd waren en dan hebben we het niet meer over coke. Die werden ook gedwongen. En dat bleek achteraf toch beter dan voorheen.
pi_192721135
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als jij geen afspraken meer maakt oid, dan is het toch klaar? Ze kunnen je niet dwingen.
Nee. Dat kunnen ze inderdaad niet. Maar in sommige gevallen zou het wel beter zijn. Ik ben geen psych. Maar ik vind het gewoon zo triest.
pi_192721238
Maar wie denkt dat de psychische zorg in Nederland zo goed is, komt er echt bekaaid van af.

Je hebt wachtlijsten, dan heb je intakegesprekken en daarna kun je pas beginnen. Vaak zitten er maanden tussen. En dan moet je nog afwachten of je iemand treft waarmee het klikt en waar jij een goed gevoel bij hebt.

Ik ben er bij de laatste ook gewoon mee gekapt omdat hij ongegeneerd zat te gapen tijdens mijn zegje (meermaals!). Wat een lul was dat zeg :r
pi_192721334
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:00 schreef GereDathan het volgende:

Je kwam nu behoorlijk dom over eigenlijk.
Is het enige dat je hier doet mensen afzeiken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')