quote:Op zondag 19 april 2020 17:32 schreef golfer het volgende:
Terechte eliminatie!Dit net gezien, was qua uiterlijk ook mijn favoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze komen per aflevering iets meer los.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Verder; tis echt dat de deelnemers leuk en bekend zijn, anders had ik t echt niet zo tof meer gevonden. Deze jury is echt 10x minder leuk. Niet grappig, niet heel spontaan, niet heel leuk met elkaar zoals Gary, George en Matt
Ze worden allemaal gestyled (petjes, hoeden etc) en gekleed (bepaalde stijl en kleuren) en als je er op let zie je dat er bepaalde zaken steeds bij de kandidaten terug komen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef Crientj het volgende:
De tekst op het shirt van Khanh tijdens de pressuretest. Mooi uitgekozen.
Yes, dat is waar. Maar ik vond de tekst "You are loved" gewoon mooi.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze worden allemaal gestyled (petjes, hoeden etc) en gekleed (bepaalde stijl en kleuren) en als je er op let zie je dat er bepaalde zaken steeds bij de kandidaten terug komen.
Bij Khan is het dus een serie T-shirts in allerlei milde kleuren met een regeltje tekst er op.
Vandaag bij de immunity-challenge ook weer.
Dat zag er geweldig uit ja, dat kan je zo in een 3 sterren restaurant serverenquote:Op zondag 26 april 2020 16:38 schreef golfer het volgende:
E10. Eliminatietest.
Met een waanzinnig dessert van Reynold.
Laura is, zolang het pasta en Italiaans betreft, onovertroffen goed. Maar niet zo veelzijdig en creatief als bijvoorbeeld Poh of Reynold.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef SiGNe het volgende:
Wat vinden julie trouwens van Laura?
Erg goede italiaanse cef maar heeft ze niet een beetej teveel voordeel dat ze ooit bij Jock in de keuken gewerkt heeft en Jock erg goed kent?
Heeft ze niet een voordeel ten opzichte van een ander?
True, Poh maakt 't zichzlef alleen soms wel erg moeilijk maar gaat de uitdaging ook niet uit de weg, da's wel mooi om te zien.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Laura is, zolang het pasta en Italiaans betreft, onovertroffen goed. Maar niet zo veelzijdig en creatief als bijvoorbeeld Poh of Reynold.
Geen voordeel. Had Ben ook niet tov zn beste maatje Andy.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef SiGNe het volgende:
Wat vinden julie trouwens van Laura?
Erg goede italiaanse cef maar heeft ze niet een beetej teveel voordeel dat ze ooit bij Jock in de keuken gewerkt heeft en Jock erg goed kent?
Heeft ze niet een voordeel ten opzichte van een ander?
De rijst die ze in de studio gebruiken kan je ook gewoon bij de AH kopen en zo hebben ze wel meer merken.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Daar zat ik nou niet op te wachten.. Conimex ketjap in beeld (bij de Thaise kookchallenge)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |