SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Mooie challenge wel, ze kwamen écht ver.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:17 schreef golfer het volgende:
Terechte eliminatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 21-06-2020 23:56:01 ]
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:52 schreef SiGNe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]Woops.,. ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1: kiezen van ingrediënten en deel 2 ermee koken?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 07:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij Dailymotion was het afl. 50 in twee delen.
Dat vond ik ook..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Net gezien. Ben het niet eens met de beslissing.
Volgens mij vond de jury de andere veel verrassender (naast ook perfect) alleen diegene die won had nog nooit gewonnen dus is dat leuk om die te laten winnen.
Ja ik ook wel.. kijk part 1 niet altijd af, zoals nuquote:Op maandag 29 juni 2020 02:21 schreef SiGNe het volgende:
Dat was nog spannend op 't eind..
ben tevreden met de uitslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat BenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wintNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op maandag 29 juni 2020 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoop dat BenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 29 juni 2020 21:03 schreef golfer het volgende:
Een huilend jurylid. Dat zie je niet vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel een mooi gerecht maar ik denk ook wel dat ze een voordeeltje heeft, al is het onbewustquote:Op maandag 29 juni 2020 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraag me af of haar moeder overleden is of niet door wat ze zei.
Overigens met 2 van de 3 eens, andere (die vorige immuniteit won) had ik weer niet gedacht. Wel favorietje van Jock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben blij met de uitslag van vanavond
Overigens vind ik Poh echt een leuke persoonlijkheidHelemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poh heeft humor en zelfkritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 01-07-2020 02:08:57 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |