Raar en vreemd management daar ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moeten er gewoon uit. Mooi geweest.
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Raar en vreemd management daar ook.
Neemt niet weg dat het echt dood en doodzonde is dat zo'n club met zo'n historie/imago etc. etc. zo naar de klote wordt geholpen door een stel natnekken dat natuurlijk nooit bij een volksclub thuishoort.
laten we hopen op een wondertje want al met al hoort Ado gewoon in het NL voetbal thuis. Een van de mooiste tenue's en clubs (zoals hiervoor was dan).quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.
True. Lieve supporters ook. Hart vanquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laten we hopen op een wondertje want al met al hoort Ado gewoon in het NL voetbal thuis. Een van de mooiste tenue's en clubs (zoals hiervoor was dan).
Heb je t over jezelf?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het wordt nooit meer wat.
hahahahaha goed hart. ze hadden het motte koken en over de schouders moete hangen zodat de honden er nog net bij kennequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Lieve supporters ook. Hart van
goud!
Xdquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahahaha goed hart. ze hadden het motte koken en over de schouders moete hangen zodat de honden er nog net bij kenne
Dat was ik maandag alquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
ik ben eik wel klaar voor deze week, wat jullie?
Ja Pallets wegzetten is echt kut thuis.quote:
17.00 pas.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
ik ben eik wel klaar voor deze week, wat jullie?
Gelukkig weer deels op kantoor nuquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:23 schreef Pensylvania het volgende:
thuiswerken ga je niet in de kouwe kleren zitten
ja me tooquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig weer deels op kantoor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |