abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7924893
Wie gaat er ook??
Ikke ga er dit haar werken voor het eerst, heb er ontzettend zin in!
Lekker kaartjes verkopen en heeeel veel films kijken!

Ik ben vooral erg fan van Japanse films en dit jaar is er weer een Miike Takashi!

Alleen de site ligt plat, moet dus op één of andere manier aan een programma komen...

When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
  donderdag 16 januari 2003 @ 09:47:40 #2
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_7925116
Moet je ff de Volkskrant van vandaag kopen. Daar zit een complete bijlage van het filmfestival + programmering bij.
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_7926716
Zijn er nog bizarre, superranzige Japanse films dit jaar? Ik ben er nog nooit geweest, maar mijn vriendin zou gaan, dus misschien pak ik iets mee als er iets is dat mij behaagt.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_7927798
22 januari t/m 1 februari als ik mijn niet vergis

www.iffr.nl

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7931678
ik heb net de bijlage van de volkskrant uit.

er zijn enkele interessante films daar te zien. vooral lilja 4-ever van moodysson (fucking amal), ken park van larry clark, choses secretes van jean-claude brisseau en magdalena sisters van peter mullan.

s uitpuzzelen of dat te combineren valt.

pi_7932625
Argh. Rot de films doorzoeken op die site. Ik wacht wel op het programma.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_7936237
Hihi, tis idd een rot karwei om alles een beetje passend te laten lopen.Ik heb vanmiddag een hele middag mensen geholpen om de goede kaartjes te reserveren...
De films die het meeste voorkwamen bij mij waren:
24 hour party people
The man without a past
Spider
love 4 Ilja

Vooral de eerste was erg populair. Bijna alles voorstellingen daarvan waren maximaal gereserveerd.

Ikke ga nu ook es voor mezelf kijken wat ik wil zien, want ikke kan lekker overal gratis naar toe!!

When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
pi_7936391
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:25 schreef eleutheria het volgende:

24 hour party people
The man without a past

Vertel eens wat over deze twee films.
pi_7937606
Mja, weet nog niet of ik ga dit jaar. Vond het vorig jaar allemaal wat tegenvallen. Véél te veel mensen, véél te dure kaartjes en een chronisch tekort aan overzichtelijkheid en organisatie.. nee, daar heeft soda niet zo'n trek meer in..

Heb toen overigens wel een bijster vreemde, deels zeer geslaagde film gezien (na zo'n twee uur in de rij voor 'The man who wasn't there' gestaan te hebben, die uiteindelijk dan toch uitverkocht bleek te zijn -zucht): A Chronicle of Corpses. Was toch wel de moeite waard eigenlijk, zal deze film niet snel nog een keer tegenkomen...

Op IMDB zijn ze er ook gek van: User Rating: 2.8/10 (31 votes)

:{
pi_7942112
quote:
Hihi, tis idd een rot karwei om alles een beetje passend te laten lopen.Ik heb vanmiddag een hele middag mensen geholpen om de goede kaartjes te reserveren...
24 hour party people
The man without a past
Spider
love 4 Ilja
Ik was die freak uit Amsterdam die voor 48 voorstellingen kaarten bij je bestelde. Elk 1x op RV pas.
pi_7944712
hm Patvs volgens mij doe je dezelfde studie als ik
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7945069
Zoals het er nu voor staat ga ik naar Ken Park, Spider, Le Fils en Principles Of Lust
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_7945183
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 23:25 schreef Patvs het volgende:

[..]

Ik was die freak uit Amsterdam die voor 48 voorstellingen kaarten bij je bestelde. Elk 1x op RV pas.

met RV-pas 3 euro, zonder 7 per voorstelling toch
pi_7947754
Met RV-pas 3 euro per voorstelling.

Zondag 8 euro (!) en 6 euro met OV-studenten/CJP korting, maar
die ik geloof ik niet in het weekend geldig.

RV-pas is geloof ik pas voordelig als je minstens 15+ films ziet.

vrijdag 17 januari 2003 @ 11:36:22 #16
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_7947789
quote:
love 4 Ilja
Bedoel je niet "Ilja 4-ever"?
What's the speed of Dark?
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:54:59 #17
16049 BJB
cluods in the haed
pi_7958530
Ik ga in ieder geval naar Spider, Russian Ark, Lilja 4-ever, Ken Park, Cidade de Deus en Punch-Drunk Love. Ik hoop ook nog The Man Without a Past mee te pikken, want reserveren voor die film was al niet meer mogelijk

Verder ga ik me wel vermaken, dacht ik zo

vrijdag 17 januari 2003 @ 21:28:32 #18
44906 merino
World of Sleepers
pi_7960039
Ik ken dus echt 0,0 van dit soort films. Kan iemand effe een mooie combinatie van films voor maandag 27 januari maken, want dan ga ik er heen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 23:52:49 #19
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7963013
Yes! Heb mijn Japanse film gevonden: "Deadly Outlaw: Rekka" Yakuza vs. Yakuza
pi_7963626
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:28 schreef merino het volgende:
Ik ken dus echt 0,0 van dit soort films. Kan iemand effe een mooie combinatie van films voor maandag 27 januari maken, want dan ga ik er heen
Interessante films maandag:
Punch-Drunk Love de nieuwe film van Paul Thomas Anderson (Boogie Nights, Magnolia) winnaar beste regie Cannes 2002.. met in Adam Sandler in de hoofdrol.

MAX met John Cusack over de studententijd van Hitler..

Kopps, Zweedse film van de maker van Jalla Jalla!

The Magdalene Sisters, winnaar filmfestival Venetie

FAR FROM HEAVEN.. gaat Jullianne Moore overmorgen een Golden Globe voor winnen!

Ken Park van Larry Clark (Kids)

Lilja-4-ever van maker Fucking Amal/Together

Mon-reak Transistor, Thaise kitsch film!! (aanrader)

Genoeg keuze maandag 27 januari..

zaterdag 18 januari 2003 @ 15:15:54 #21
44906 merino
World of Sleepers
pi_7971048
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:16 schreef Patvs het volgende:

[..]

Interessante films maandag:
Punch-Drunk Love de nieuwe film van Paul Thomas Anderson (Boogie Nights, Magnolia) winnaar beste regie Cannes 2002.. met in Adam Sandler in de hoofdrol.

MAX met John Cusack over de studententijd van Hitler..

Kopps, Zweedse film van de maker van Jalla Jalla!

The Magdalene Sisters, winnaar filmfestival Venetie

FAR FROM HEAVEN.. gaat Jullianne Moore overmorgen een Golden Globe voor winnen!

Ken Park van Larry Clark (Kids)

Lilja-4-ever van maker Fucking Amal/Together

Mon-reak Transistor, Thaise kitsch film!! (aanrader)

Genoeg keuze maandag 27 januari..

Thankz.
En zijn deze na elkaar te zien ??
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:09:11 #22
29986 Maleh
Plug'N'Play
pi_8210505
Ik ben een woensdag geweest bij:

* Vie Nouvelle (super vage/trippende film, met zeer weinig dialogen)

* Schiff wird komme (een duitse humoristische film, waarbij het humorniveau op een zeer goeie non-commerciele freqentie zat)

* Road Movie (tja, een qua cultuur indrukwekkende koreaanse film)

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 januari 2003 @ 20:10:35 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_8210529
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:09 schreef Maleh het volgende:

* Schiff wird komme (een duitse humoristische film,

Lees ik dit goed ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:21:16 #24
16049 BJB
cluods in the haed
pi_8210738
Paul Thomas Anderson was afgelopen maandag zelf aanwezig om z'n nieuwste film in te leiden en achteraf vragen van het publiek te beantwoorden. Erg leuk! Film was ook erg leuk en vooral... anders. (--> orgineel )

Lilja 4-ever is trouwens met afstand mijn persoonlijke IFFR-favoriet. Zelden zo'n indrukwekkende film gezien....

zaterdag 1 februari 2003 @ 13:42:58 #25
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8219484
Jaaaaaaaaaaaaaa! Gister naar Deadly Outlaw: Rekka!!! Daaaaaaamn, wat een film! Geweldig! Super! Magnifiek! Hij is erg moeilijk. Niet qua verhaal, maar om te onthouden wie nu bij wie hoort en wie welke clan voor welke andere verraad....enzo. Maar super gefilmd, coole effecte, veel (Japanse) humor. Cool man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')