abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192538505
Ben helemaal moe van de berichten, de radio..

Allemaal die zielige mensjes die zuchten oooh hoe hou ik t vol thuis zitten..

En de berichten hou vol mensen..

Alle flikkertjes zitten gewoon thuis lekker betaald vakantie te vieren.

Wedden dat er misschien maximaal 2uurtjes gewerkt wordt per quarantaine tuigpersoon..

De mensen die wel nog naar het werk moeten omdat ze een sleutelrol hebben waardoor anders het bedrijf en de productie stopt die krijgen gigantisch extra werk op hun schouders wat de zogenaamde zielig mensen thuis laten liggen.

Eigenlijk zou gewoon iedereen het werk neer moeten gooien..

Zogenaamde thuiswerken. Overbodig kutpersoneel.. opbokken ermee of werken.

Deze hele quarantaine shit/ virus shit is gewoon de volgende gemaakte crisis om voor de allerrijkste weer opnieuw te kunnen cashen.
pi_192538521
Neem je medicijnen TS
pi_192538522
Spreek voor jezelf ik ben gewoon hard aan het werk, cruciaal beroep enzo
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 18:01:36 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192538590
hui-len.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 april 2020 @ 18:03:07 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_192538631
Alle nutteloze kutberoepen worden door deze hele crisis wel pijnlijk blootgelegd.
pi_192538711
Ik werk gewoon al mijn uren thuis en nog flink wat overuren erbij vanwege de crisis.
No bitch to me
  Spellchecker donderdag 9 april 2020 @ 18:08:41 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192538740
Zet je radio/tv/internet uit en ga vogels/vlinders tellen.
pi_192538835
Laat ze gewoon op hun zolder gaan wonen met een pc met toegang tot FOK! zoals de rest van ons.
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 18:15:01 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192538890
TS is viesmad :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_192538899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:58 schreef NightH4wk het volgende:
Neem je medicijnen TS
Het klopt ergens wel hoor. Geen baas die je op de vingers kijkt. Bovendien ben je thuis vaak productiever als je tenminste niet wordt afgeleid dan op kantoor, waardoor je eerder klaar bent.

Vroeger was het blij met je vrije tijd. Tegenwoordig voelt het als 'mag niet' als je weer even naar buiten wilt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 9 april 2020 @ 18:16:21 #11
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192538915
Hoe denkt iemand als TS dat de software is geschreven, waardoor hij dit bericht hier kan posten? Of hoe de hardware waarmee hij dit online zet (smartphone, tablet, computer etc.) is ontworpen? Of hoe lesstof voor kinderen is geschreven?

Zomaar wat voorbeelden die deels of grotendeels aan een bureau met computer plaatsvinden. Wat dus ook gewoon thuis kan. Maar dat is dus allemaal 'overbodig kutpersoneel'. :')
pi_192538923
Ik ben best productief hoor... als alles goed gaat heb ik vandaag een deal gesloten van bijna 20k *)
Ik was hier...
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 18:18:44 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192538958
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Repentless het volgende:
Hoe denkt iemand als TS dat de software is geschreven, waardoor hij dit bericht hier kan posten? Of hoe de hardware waarmee hij dit online zet (smartphone, tablet, computer etc.) is ontworpen? Of hoe lesstof voor kinderen is geschreven?

Zomaar wat voorbeelden die deels of grotendeels aan een bureau met computer plaatsvinden. Wat dus ook gewoon thuis kan. Maar dat is dus allemaal 'overbodig kutpersoneel'. :')
Maar het gaat hem niet daar om. De pijn zit in de laatste zin. Anderen hebben (meer) centjes en hij niet. Daar wringt de schoen.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 april 2020 @ 18:21:11 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192539008
TS is fan van Robert Jensen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 9 april 2020 @ 18:24:12 #15
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192539066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar het gaat hem niet daar om. De pijn zit in de laatste zin. Anderen hebben (meer) centjes en hij niet. Daar wringt de schoen.
Wellicht. Maar van iedereen die nu thuis werkt, valt er maar een minuscuul deel in de categorie 'allerrijksten'. Ik zie die laatste opmerking ook los van de klacht erboven, heeft weinig met elkaar te maken.
pi_192539068
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:57 schreef dennis089 het volgende:

Zogenaamde thuiswerken. Overbodig kutpersoneel.. opbokken ermee of werken.

Deze hele quarantaine shit/ virus shit is gewoon de volgende gemaakte crisis om voor de allerrijkste weer opnieuw te kunnen cashen.
Wie zegt dat je niet thuis kan werken en ook een vitaal beroep kan hebben?
pi_192539090
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:24 schreef Repentless het volgende:

[..]

Wellicht. Maar van iedereen die nu thuis werkt, valt er maar een minuscuul deel in de categorie 'allerrijksten'. Ik zie die laatste opmerking ook los van de klacht erboven, heeft weinig met elkaar te maken.
Wellicht vindt TS iemand die een paar ton vermogen heeft al heel rijk. Dat is natuurlijk een relatief begrip.
pi_192539093
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Fisherman op 09-04-2020 18:25:52 ]
pi_192539174
Ik zeg niet dat die mensen geen vitaal beroep of zinnig werk doen. Alle steentjes dragen bij aan het geheel.

Ik ben gewoon ziek moe van het steeds terug moeten horen hoe zwaar mensen het thuis wel niet hebben.. dat thuis zitten is maar niks bla bla bla.. die mensen zitten wel lekker in het zonnetje met een flesje bier erbij.

Maar de mensen die nog steeds op het bedrijf moeten zitten die een tsunami aan extra werk over zich heen krijgen van zaken van andere afdelingen die moeten geregeld worden..
Daar hoor je niemand over..

Deze mensen zouden ook eens moeten zeggen zoek het je lekker uit. Ik ga ook thuis zitten. Dan had je pas de poppen aan het dansen

Deze hele quarantaine is gewoon een oplichting van een gedrocht. Puur voor de verrijking van mensen in grootaandelen. En daarvoor moeten andere lijden. Same shit different day
pi_192539274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef dennis089 het volgende:
Ik zeg niet dat die mensen geen vitaal beroep of zinnig werk doen. Alle steentjes dragen bij aan het geheel.

Ik ben gewoon ziek moe van het steeds terug moeten horen hoe zwaar mensen het thuis wel niet hebben.. dat thuis zitten is maar niks bla bla bla.. die mensen zitten wel lekker in het zonnetje met een flesje bier erbij.

Maar de mensen die nog steeds op het bedrijf moeten zitten die een tsunami aan extra werk over zich heen krijgen van zaken van andere afdelingen die moeten geregeld worden..

Deze mensen zouden ook eens moeten zeggen zoek het je lekker uit. Ik ga ook thuis zitten. Dan had je pas de poppen aan het dansen

Deze hele quarantaine is gewoon een oplichting van een gedrocht. Puur voor de verrijking van mensen in grootaandelen. En daarvoor moeten andere lijden. Same shit different day
Welk gedrocht?
pi_192539341
quote:

Ik heb geluk dat ik mijn baan niet zal verliezen door een crisis. Daarnaast heb ik een vitaal beroep, waardoor ik de kinderen eventueel naar school zou kunnen brengen. Waarschijnlijk gaan we dat ook komende week doen, ook al werk ik thuis.

Ik snap dat niet iedereen die mogelijkheid heeft en dus door zal moeten gaan met het combineren van thuisonderwijs en thuiswerken. Zeker als ze afgerekend worden op dingen die ze moeten opleveren. Ze verdienen alle respect. Iedereen draagt inderdaad zijn steentje bij. Voor sommigen zal dat letterlijk een worsteling om te overleven zijn.
pi_192539507
Ik heb niet genoeg te doen thuis ondanks dat ik onder de noemer vitaal beroep val, dus tot nu toe al 6 dagen verlof opgenomen. Lekker van het weer genieten met m'n zoontje ipv achter de pc thuis te zitten wachten op werk.
  donderdag 9 april 2020 @ 18:49:53 #23
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_192539597
Ik kan haast niet wachten om weer te gaan werken. Alle achterstand zal moeten worden ingehaald en sommigen zullen nog thuis (moeten) blijven omdat ze hoesten. Dat gaan overuren worden voor mij. En omdat je toch nergens heen kan gaan om je te amuseren (en dus geld uitgeven) tikt dat lekker aan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 9 april 2020 @ 18:55:10 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192539731
quote:

Dat zeg je wel. Je noemt het namelijk 'overbodig kutpersoneel'.

quote:

Die 'zaken van andere afdelingen', zijn dat dat geen zaken die door de collega's thuis uitgevoerd worden? En zo niet, waarom zijn die collega's dan ook niet aanwezig in het bedrijf, net als jij, als het werk is dat niet thuis gedaan kan worden?
pi_192539812
Nou ja bij mijn werk loopt de omzet ook terug, dus kantoorpersoneel heeft ook minder te doen thuis.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')