Het klopt ergens wel hoor. Geen baas die je op de vingers kijkt. Bovendien ben je thuis vaak productiever als je tenminste niet wordt afgeleid dan op kantoor, waardoor je eerder klaar bent.quote:
Maar het gaat hem niet daar om. De pijn zit in de laatste zin. Anderen hebben (meer) centjes en hij niet. Daar wringt de schoen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Repentless het volgende:
Hoe denkt iemand als TS dat de software is geschreven, waardoor hij dit bericht hier kan posten? Of hoe de hardware waarmee hij dit online zet (smartphone, tablet, computer etc.) is ontworpen? Of hoe lesstof voor kinderen is geschreven?
Zomaar wat voorbeelden die deels of grotendeels aan een bureau met computer plaatsvinden. Wat dus ook gewoon thuis kan. Maar dat is dus allemaal 'overbodig kutpersoneel'.
Wellicht. Maar van iedereen die nu thuis werkt, valt er maar een minuscuul deel in de categorie 'allerrijksten'. Ik zie die laatste opmerking ook los van de klacht erboven, heeft weinig met elkaar te maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar het gaat hem niet daar om. De pijn zit in de laatste zin. Anderen hebben (meer) centjes en hij niet. Daar wringt de schoen.
Wie zegt dat je niet thuis kan werken en ook een vitaal beroep kan hebben?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:57 schreef dennis089 het volgende:
Zogenaamde thuiswerken. Overbodig kutpersoneel.. opbokken ermee of werken.
Deze hele quarantaine shit/ virus shit is gewoon de volgende gemaakte crisis om voor de allerrijkste weer opnieuw te kunnen cashen.
Wellicht vindt TS iemand die een paar ton vermogen heeft al heel rijk. Dat is natuurlijk een relatief begrip.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:24 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wellicht. Maar van iedereen die nu thuis werkt, valt er maar een minuscuul deel in de categorie 'allerrijksten'. Ik zie die laatste opmerking ook los van de klacht erboven, heeft weinig met elkaar te maken.
Welk gedrocht?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef dennis089 het volgende:
Ik zeg niet dat die mensen geen vitaal beroep of zinnig werk doen. Alle steentjes dragen bij aan het geheel.
Ik ben gewoon ziek moe van het steeds terug moeten horen hoe zwaar mensen het thuis wel niet hebben.. dat thuis zitten is maar niks bla bla bla.. die mensen zitten wel lekker in het zonnetje met een flesje bier erbij.
Maar de mensen die nog steeds op het bedrijf moeten zitten die een tsunami aan extra werk over zich heen krijgen van zaken van andere afdelingen die moeten geregeld worden..
Daar hoor je niemand over..
Deze mensen zouden ook eens moeten zeggen zoek het je lekker uit. Ik ga ook thuis zitten. Dan had je pas de poppen aan het dansen
Deze hele quarantaine is gewoon een oplichting van een gedrocht. Puur voor de verrijking van mensen in grootaandelen. En daarvoor moeten andere lijden. Same shit different day
Ik heb geluk dat ik mijn baan niet zal verliezen door een crisis. Daarnaast heb ik een vitaal beroep, waardoor ik de kinderen eventueel naar school zou kunnen brengen. Waarschijnlijk gaan we dat ook komende week doen, ook al werk ik thuis.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef dennis089 het volgende:
Ik zeg niet dat die mensen geen vitaal beroep of zinnig werk doen. Alle steentjes dragen bij aan het geheel.
Ik ben gewoon ziek moe van het steeds terug moeten horen hoe zwaar mensen het thuis wel niet hebben.. dat thuis zitten is maar niks bla bla bla.. die mensen zitten wel lekker in het zonnetje met een flesje bier erbij.
Maar de mensen die nog steeds op het bedrijf moeten zitten die een tsunami aan extra werk over zich heen krijgen van zaken van andere afdelingen die moeten geregeld worden..
Deze mensen zouden ook eens moeten zeggen zoek het je lekker uit. Ik ga ook thuis zitten. Dan had je pas de poppen aan het dansen
Deze hele quarantaine is gewoon een oplichting van een gedrocht. Puur voor de verrijking van mensen in grootaandelen. En daarvoor moeten andere lijden. Same shit different day
Dat zeg je wel. Je noemt het namelijk 'overbodig kutpersoneel'.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef dennis089 het volgende:
Die 'zaken van andere afdelingen', zijn dat dat geen zaken die door de collega's thuis uitgevoerd worden? En zo niet, waarom zijn die collega's dan ook niet aanwezig in het bedrijf, net als jij, als het werk is dat niet thuis gedaan kan worden?quote:Ik ben gewoon ziek moe van het steeds terug moeten horen hoe zwaar mensen het thuis wel niet hebben.. dat thuis zitten is maar niks bla bla bla.. die mensen zitten wel lekker in het zonnetje met een flesje bier erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |