Dat is het ook. Toen ik nog alleen woonde kookte ik vaak grotere porties en dat vroor ik in.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik lastig vind om altijd vers te koken voor 1 persoon. Vaak heb je dat te grote porties die je dan weer moet invriezen. Zo'n potje hak is dan ideaal.
Niks. Het ging er vooral om dat die bank dicht was op't moment dat ik er heen ging om hem te laten blokkeren.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
Waar begin je dan gelijk weer over een "kankerbank"Wat kan die bank er aan doen dat jij zo lomp bent om je pas te verliezen en geskimmed te worden?
![]()
Snap ik. Ik maak meestal voor meerdere dagen en vries dan in. Dat gaat heel goed met pasta, stamppotten en ovenschotels. Ovenschotels met pasta zijn mijn favoriet. Enzo heb ik dat meerdere keren gedaan dus heb nu behoorlijk variatie in de diepvries en hoef ik nog maar een keer of drie te koken/bakken per week. En dat is dan bv een lekkere steak ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik lastig vind om altijd vers te koken voor 1 persoon. Vaak heb je dat te grote porties die je dan weer moet invriezen. Zo'n potje hak is dan ideaal.
True. Maar ik heb een klein vriesvakje, dus dat zit zo vol. Is altijd ff een beetje vogelen, maar wel een uitdaging om toch een beetje goed te eten.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is het ook. Toen ik nog alleen woonde kookte ik vaak grotere porties en dat vroor ik in.
Is het wel niet helemaal vers meer, maar nog altijd beter dan die pakjesmeuk die hoofdzakelijk uit suiker en zout bestaan.
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is het ook. Toen ik nog alleen woonde kookte ik vaak grotere porties en dat vroor ik in.
Is het wel niet helemaal vers meer, maar nog altijd beter dan die pakjesmeuk die hoofdzakelijk uit suiker en zout bestaan.
Ach man, dat doet ze helemaal nooitquote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef phoenyx het volgende:
Maar je moeder zegt toch duidelijk dat ze weer moet kopen etc? Het zijn geen ingevroren restjes ofzo. Ik begrijp dat je er voor jezelf een positieve draai aan wil geven maar dat is toch helemaal niet realistisch gezien dat gewoon gehoord kan worden hoe het zit?
Oh dan wordt het minder makkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
True. Maar ik heb een klein vriesvakje, dus dat zit zo vol. Is altijd ff een beetje vogelen, maar wel een uitdaging om toch een beetje goed te eten.
Een grote vriezer is wel genot ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Snap ik. Ik maak meestal voor meerdere dagen en vries dan in. Dat gaat heel goed met pasta, stamppotten en ovenschotels. Ovenschotels met pasta zijn mijn favoriet. Enzo heb ik dat meerdere keren gedaan dus heb nu behoorlijk variatie in de diepvries en hoef ik nog maar een keer of drie te koken/bakken per week. En dat is dan bv een lekkere steak ofzo.
Maar ze zegt toch dat ze krap zit en nu weer voor jou boodschappen moet doen? Dat rijmt toch niet met wat jij nu zegt?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach man, dat doet ze helemaal nooit
Ze haalt spullen in huis voor haarzelf, en wat ze overheeft geeft ze soms aan mij
Ze uitte dat als boodschappen doen voor mij want zij koopt spullen (Dus doet boodschappen) en geeft die later aan mij. Niets meer of niets minder. Ik haal vaker spullen voor haal in deze crisis vanwege haar gezondsheidsklachten dan andersom, maar geloof lekker wat je wil geloven.
Maar ben je nu al je centen kwijt, of valt de schade mee?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Niks. Het ging er vooral om dat die bank dicht was op't moment dat ik er heen ging om hem te laten blokkeren.
Ik hing eerst 20 minuten aan de telefoon met de ABN, vervolgens kreeg ik te horen dat het telefonisch niet kon, toen reed ik er heen waren ze dicht. Toen kwam mijn ma die erg stressed was over de situatie tegen mij tekeer gaan, dan floep ik dat er uit. Niet oke, weet ik ook wel. maar het is gebeurd ja?
Pertinente onzin! Je kunt je pas telefonisch blokkeren!quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Niks. Het ging er vooral om dat die bank dicht was op't moment dat ik er heen ging om hem te laten blokkeren.
Ik hing eerst 20 minuten aan de telefoon met de ABN, vervolgens kreeg ik te horen dat het telefonisch niet kon, toen reed ik er heen waren ze dicht. Toen kwam mijn ma die erg stressed was over de situatie tegen mij tekeer gaan, dan floep ik dat er uit. Niet oke, weet ik ook wel. maar het is gebeurd ja?
Kan ik dus niet checken...quote:Op donderdag 9 april 2020 18:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar ben je nu al je centen kwijt, of valt de schade mee?
Nee. Ik heb met ze gebeld. Om fraude tegen te gaan kan dit sinds een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Pertinente onzin! Je kunt je pas telefonisch blokkeren!
Waardeloos. Ik ben ook onlangs m'n pas verloren, bank gebeld en de ING pakte dat heel goed op. Hoefde niet naar de bank zelf.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het ging er vooral om dat die bank dicht was op't moment dat ik er heen ging om hem te laten blokkeren.
Ik hing eerst 20 minuten aan de telefoon met de ABN, vervolgens kreeg ik te horen dat het telefonisch niet kon, toen reed ik er heen waren ze dicht.
Hoop het voor jequote:Op donderdag 9 april 2020 18:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Kan ik dus niet checken...
Ja maar dat komt door de aankoop van een keyboard, niet door de bank.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar ben je nu al je centen kwijt, of valt de schade mee?
Je hebt de app niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Ik heb met ze gebeld. Om fraude tegen te gaan kan dit sinds een tijdje niet meer.
Maar dan maakt het toch niet uit dat je moeder krap zit? Als jij toch genoeg hebt aan de restjes van boodschappen die ze standaard in huis heeft gehaald.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach man, dat doet ze helemaal nooit
Ze haalt spullen in huis voor haarzelf, en wat ze overheeft geeft ze soms aan mij
Ze uitte dat als boodschappen doen voor mij want zij koopt spullen (Dus doet boodschappen) en geeft die later aan mij. Niets meer of niets minder. Ik haal vaker spullen voor haal in deze crisis vanwege haar gezondsheidsklachten dan andersom, maar geloof lekker wat je wil geloven.
Rabobank toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Ik heb met ze gebeld. Om fraude tegen te gaan kan dit sinds een tijdje niet meer.
Waarom heb je geen bankierapp?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Kan ik dus niet checken...
Die herken ik ook. Wat voor mij werkte, was grote diepvrieszakken kopen. Dan vroor ik het eten zo plat mogelijk in. Dan kon ik nog redelijk stapelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
True. Maar ik heb een klein vriesvakje, dus dat zit zo vol. Is altijd ff een beetje vogelen, maar wel een uitdaging om toch een beetje goed te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |