quote:Door het van me af te schrijven kom ik inderdaad ook een heel eind. Bedankt voor de tip.
Op donderdag 16 januari 2003 09:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ken dit wel. het ligt er aan wat voor gedachten het zijn, maar meestal open ik gewoon een nieuw Word bestand en probeer ik mijn gedachten tot een stukje proza om te vormen.
quote:Het is niet iedere nacht, maar eens in de zoveel tijd een dag. Ik ga daarvoor niet aan de slaappillen. Ben ook niet zo'n pillen fan.
Op donderdag 16 januari 2003 09:46 schreef MarjoleinA het volgende:
ik had er ook erg last van en kon echt niet slapen. ik heb toen een tijdje slaappillen gehad maar dat was niks. ik heb toen tegen mezelf gezegd nu ga ik slapen en nergens meer aan denken een diepe zucht en het was over haha achterlijk he?
Ik zal het eens proberen. Misschien helpt het bij mij ook...
Probeer een uurtje voordat je naar bed gaat:
- geen caffeïnehoudende dranken te drinken
- niet te intensief bezig te zijn met werk (achter de pc e.d.)
- niet teveel fysieke inspanning te hebben (sporten ofzo)
maar ga gewoon beetje tv kijken, of een boek lezen ofzo.
Dat helpt echt, ik heb dit ook een tijd gehad.
quote:Ik zal het proberen. Bedankt.
Op donderdag 16 januari 2003 09:55 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet dat dit komt door te actief bezig zijn vlak voor je slaapt.Probeer een uurtje voordat je naar bed gaat:
- geen caffeïnehoudende dranken te drinken
- niet te intensief bezig te zijn met werk (achter de pc e.d.)
- niet teveel fysieke inspanning te hebben (sporten ofzo)maar ga gewoon beetje tv kijken, of een boek lezen ofzo.
Dat helpt echt, ik heb dit ook een tijd gehad.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:25 schreef Christine het volgende:
Wat ik zelf altijd doe op zo'n moment... is gewoon een nachtje doorzakken. Internetten, lezen, alles om wakker te blijven. Om een uur of 2, 3 ben ik dan zo dood dat ik vanzelf in slaap val. De volgende ochtend vroeg opstaan, en vervolgens kun je de hele dag nergens meer aan denken, en dan slaap je weer een avond goed.
quote:Het is misschien niet echt gezond, maar wel effectief
Op donderdag 16 januari 2003 10:35 schreef RedDuck het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |