abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2020 @ 11:34:24 #26
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192628441
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn vriendin en ik willen voor het eerst buiten seks gaan hebben deze lente. Nu zit te denken over de beste plek. We willen het eerst op een laagdrempelige plek proberen, waar de kans om betrapt te worden minder groot is. Nu zat ik aan cruisegebieden te denken. Hier in Amsterdam zijn er wel een paar bij de Nieuwe Meer bijvoorbeeld. Meestal zijn dat natuurlijk plekken waar homo's seks hebben.

Ik weet alleen niet hoe veilig dit soort plekken zijn en of dit een goeie keuze is? Of kan ik het beter gewoon eens op een rustig plekje in de duinen proberen?
Als je enorm schone romantische plek wil zou ik die kiezen... Ga gewoon dagje wandelen in bos
  woensdag 15 april 2020 @ 11:35:37 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192628470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:17 schreef Cityboy het volgende:

[..]

Maisveld is knap link.
Was een keer met mijn ex de maisvelden ingedoken, compleet met deken en op een mooie zomeravond.
Kwam ineens de boer op het idee zijn hakselaar in het donker in te zetten, wat trouwens vrij normaal is.
Zo'n hakselaar is wel een heule grote machine hoor en bakken licht met grote scherpe messen wat erop zitten.
We moesten rennen.
Weet niet maar in zomer gaan we niet mais afhalen lol
pi_192726051
Het Bos is ideaal inderdaad, en nu met Corona is het toch overal stil dus bijvoorbeeld een sport club (buitengdbied) is perfect ;)
pi_192726088
Fakking mooi toch, dat je dan je mokkel ergens buiten een beurt wilt geven en de eerste plek waar je aan denkt is een bos met allemaal geile homo’s, je moet het maar durven voorstellen.
-nee-
  donderdag 23 april 2020 @ 12:12:22 #30
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192765137
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:44 schreef Marsenal het volgende:
Fakking mooi toch, dat je dan je mokkel ergens buiten een beurt wilt geven en de eerste plek waar je aan denkt is een bos met allemaal geile homo’s, je moet het maar durven voorstellen.
Dit idd haha. Creatief ook
pi_192806691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn vriendin en ik willen voor het eerst buiten seks gaan hebben deze lente. Nu zit te denken over de beste plek. We willen het eerst op een laagdrempelige plek proberen, waar de kans om betrapt te worden minder groot is. Nu zat ik aan cruisegebieden te denken. Hier in Amsterdam zijn er wel een paar bij de Nieuwe Meer bijvoorbeeld. Meestal zijn dat natuurlijk plekken waar homo's seks hebben.

Ik weet alleen niet hoe veilig dit soort plekken zijn en of dit een goeie keuze is? Of kan ik het beter gewoon eens op een rustig plekje in de duinen proberen?
Nieuwe Meer is vrij veilig maar zit op gezette tijden vol met mannen die seks met mannen willen en waarvan sommigen misschien gaan staan kijken. Je wordt in ieder geval niet bekeurd als je binnen het cruisegebied niet zichtbaar seks hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')