Nah die was ook van Adobe toch, ben nog op zoek.quote:
JA.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:17 schreef Filosoofert het volgende:
@:mschol
dit was gewoon Flash:
http://www.speeleiland.nl/xiao-xiao-1.htm
Ken je die nog?
149,6×106 kmquote:
hipsterquote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
De wolken trekken hier wel heel langzaam open
nu ff cranberry thee
Wijf.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
De wolken trekken hier wel heel langzaam open
nu ff cranberry thee
zolderkamer gespotquote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij ben ik zondag voor het laatst buiten geweest.
Behalve dat ik gewoon 40 uur werk en niet de hele dag zit te fappen en Minecraften.quote:
daarbuiten kan je nog zolderkamerenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Behalve dat ik gewoon 40 uur werk en niet de hele dag zit te fappen en Minecraften.
gemiste kansquote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Behalve dat ik gewoon 40 uur werk en niet de hele dag zit te fappen en Minecraften.
Ik dacht even dat UitStraling dit zei en moest lachen.quote:
Maar toen je zag dat ik het was was het lachen voorbij.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat UitStraling dit zei en moest lachen.
Wow, niet ontslagen zijn, wat enorm erg.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar toen je zag dat ik het was was het lachen voorbij.
Uh ja ok![]()
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat UitStraling dit zei en moest lachen.
Maar ik ben wél ontslagenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, niet ontslagen zijn, wat enorm erg.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je niet de juiste uitstraling en charme.
Nee kan wel kloppen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je niet de juiste uitstraling en charme.
is dat een vrolijk feest?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrolijke Witte Donderdag allemaal!
Dit klink dubieus.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrolijke Witte Donderdag allemaal!
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens m'n agenda ben ik er klaar mee voor de paas
Vanaf 11 uur en dan tot 17 uur non-stop videocallsquote:Op donderdag 9 april 2020 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens m'n agenda ben ik er klaar mee voor de paas
wowquote:Op donderdag 9 april 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur en dan tot 17 uur non-stop videocalls
ahja (ik zit niet zo in de gelovige feestenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dag van het Laatste Avondmaal.
Lekker eten
Ik heb het ook even moeten googelenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja (ik zit niet zo in de gelovige feesten)
Minecraft heb ik echt nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik ook niet. trekt me nietquote:Op donderdag 9 april 2020 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minecraft heb ik echt nog nooit gedaan.
Heb je al een life size foto van jezelf uitgedraaid zodat je die voor je camera kunt zetten en zelf lekker een eitje kunt bakken en koffie kunt zetten op je gemakkie?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, echt bizar dit. Er is voorzien is 15 minuten lunchpauze.
Lijkt wel nucleaire fall-out.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:43 schreef Filosoofert het volgende:
De zon draait mooi om ons heen
[ afbeelding ]
Je hoeft niet eens de deur uit. In een volgend leven toch ook maar weer vrouw worden. Of wacht, nee, laat maar.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is een monteur dus misschien 1 die beter de afstand houdt
was gisteren daar op de zaakquote:Op donderdag 9 april 2020 10:44 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens de deur uit. In een volgend leven toch ook maar weer vrouw worden. Of wacht, nee, laat maar.
Ziet eruit alsof ik net heb lopen ruftenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je al een life size foto van jezelf uitgedraaid zodat je die voor je camera kunt zetten en zelf lekker een eitje kunt bakken en koffie kunt zetten op je gemakkie?
Tevens, hoe bevalt je nieuwe stulpje?![]()
Dit zou ik zo hard doen.. of gewoon een loop van je zelf opnemen..quote:Op donderdag 9 april 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je al een life size foto van jezelf uitgedraaid zodat je die voor je camera kunt zetten en zelf lekker een eitje kunt bakken en koffie kunt zetten op je gemakkie?
Tevens, hoe bevalt je nieuwe stulpje?![]()
Heeeeeyyyy je leeft nogquote:Op donderdag 9 april 2020 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ik net heb lopen ruften
* wij draaien om de zon heenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:43 schreef Filosoofert het volgende:
De zon draait mooi om ons heen
[ afbeelding ]
Zo'n ouderwets gedachtegoed aanhangenquote:
Wacht even, dan slinger ik even mijn Enigma aan.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:47 schreef Nick1975 het volgende:
Komt goed.
FT090500 EHRD ROTTERDAM/THE HAGUE AIRPORT NLD -5 m.
TAF EHRD 090439Z 0906/1012 05003KT CAVOK
BECMG 0906/0908 09006KT
BECMG 0912/0915 04010KT
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even, dan slinger ik even mijn Enigma aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Hahaha goed bezigquote:Op donderdag 9 april 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik hou mijn camera meestal uit "want dan hapert de verbinding minder"
En met het geluid op mute kun je dan best even iets voor jezelf gaan doen. Al is het wel vervelend dat je dan net lekker op de pot zit en dan hoort: "Buda, wat is jouw mening hierover."
![]()
Stulpje is nu klaar voor bewoning. Morgen ga ik overBye bye bible belt
Hoe is het op je werk? Ben je door je proeftijd heen nu? Ja toch?
dat zeg ik al de hele tijdquote:Op donderdag 9 april 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We leven in een kunstmatige wereld
Ja hčquote:Op donderdag 9 april 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit zou ik zo hard doen.. of gewoon een loop van je zelf opnemen..
?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:47 schreef Nick1975 het volgende:
Komt goed.
FT090500 EHRD ROTTERDAM/THE HAGUE AIRPORT NLD -5 m.
TAF EHRD 090439Z 0906/1012 05003KT CAVOK
BECMG 0906/0908 09006KT
BECMG 0912/0915 04010KT
HHNGNGNGNNNNNGGGGGGHHH...... PFFFFFFRRRRTTTquote:Op donderdag 9 april 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik hou mijn camera meestal uit "want dan hapert de verbinding minder"
En met het geluid op mute kun je dan best even iets voor jezelf gaan doen. Al is het wel vervelend dat je dan net lekker op de pot zit en dan hoort: "Buda, wat is jouw mening hierover."
![]()
JA NEE TREK EVEN AAN MIJN VINGERRRRRRRquote:Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HHNGNGNGNNNNNGGGGGGHHH...... PFFFFFFRRRRTTT
ruilen?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
M'n buren zijn de badkamer aan het vervangen.. Ik hoor echt alleen maar wat licht gestommel in de verte..
Toch best goed geluidsgeisoleerd voor een brik uit '51
Maken ze er een akoestische badkamer van? Met van die eierdozen aan de muren en alles?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
M'n buren zijn de badkamer aan het vervangen.. Ik hoor echt alleen maar wat licht gestommel in de verte..
Toch best goed geluidsgeisoleerd voor een brik uit '51
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wie weet is ze wel Cleopatra. In de verhalen bloedmooi, maar in het echie graflelijk
ja want die eierdozen halen veel uit qua isolatie jaquote:Op donderdag 9 april 2020 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Maken ze er een akoestische badkamer van? Met van die eierdozen aan de muren en alles?
*haalt eierdozen weer van het plafond*quote:Op donderdag 9 april 2020 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja want die eierdozen halen veel uit qua isolatie ja
Dit spulquote:Op donderdag 9 april 2020 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja want die eierdozen halen veel uit qua isolatie ja
ja dat haalt geen kut uitquote:Op donderdag 9 april 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit spul
[ afbeelding ]
Lijkt me fantastisch in je badkamer
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wie weet is ze wel Cleopatra. In de verhalen bloedmooi, maar in het echie graflelijk
alle muren van mijn kamer zijn bekleed met dit behang.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit spul
[ afbeelding ]
Lijkt me fantastisch in je badkamer
Gelukkig heb ik weinig technische collega'squote:Op donderdag 9 april 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha goed bezig
Begreep van mijn meer technische collega dat dat verhaal van camera uit voor betere verbinding onzin is
En morgen over, yessss. Awesome plekkie hoor!
Ja ben door proeftijd heen! Het wordt langzaamaan iets duidelijker én leuker maar nog wel echt een ongelooflijk gekut en gehannes met peuter om me heen. En dus helaas wel echt (te) druk.
Om het nog makkelijker te maken is Koos afgelopen week ook met een nieuwe baan begonnen
Hopelijk vanavond weer stuk wandelen want dat doet een mens wel goed met dit weer![]()
En dit weekend verder met schuttingen plaatsen in de tuin en bestrating netjes laten aanleggen enzo![]()
Zin in, leven is goed!
Ik zag geen maan.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. gisteren met de 'maan' wist ik het zeker.
deze is goed.quote:
al die moeitequote:Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en je stond nog zo met je broek op je enkels..?
een hand en drie tongzoenen via de camera?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu virtueel afscheid van een collega.
Nee, wel een toespraak van iemand die dat echt geweldig kan. Stand-up comedy gewoonquote:Op donderdag 9 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een hand en drie tongzoenen via de camera?
even je pik showen?
Soms zie ik wel dingen die alleen maar een glitch in de matrix kunnen zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zie je dat we voor de gek worden gehouden
de almachtige heeft een fout gemaakt in onze verzorging. Nu gaan we er achter komenquote:Op donderdag 9 april 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms zie ik wel dingen die alleen maar een glitch in de matrix kunnen zijn
Ik wil die almachtige graag een trap tussen zijn noten verkopenquote:Op donderdag 9 april 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de almachtige heeft een fout gemaakt in onze verzorging. Nu gaan we er achter komen
moeten we eerst uit de bak zien te komenquote:Op donderdag 9 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil die almachtige graag een trap tussen zijn noten verkopen
In dit topic alleen al meerdere.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms zie ik wel dingen die alleen maar een glitch in de matrix kunnen zijn
Hoe zouden die eruit zien die noten, glitterballen of toch meer bitterballen?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil die almachtige graag een trap tussen zijn noten verkopen
Ja, die draden losrukken.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten we eerst uit de bak zien te komen
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een hand en drie tongzoenen via de camera?
even je pik showen?
Waarom?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Bitterballen van de BBQ?
Anderzijds, een kaassouflé werkt ook.
Zoek jezelfquote:Op donderdag 9 april 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben we een 'energizer' met opdrachtjes:
"Zoek een pak pasta"
"Zoek je paspoort"
"Zoek een kerstbal"
Echt, lazer op![]()
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
"Zoek een pak pasta"
"Zoek je paspoort"
"Zoek een kerstbal"
Echt, lazer op![]()
Goed bezig. Ik heb nog steeds niet die vis in de pan. Misschien nog even slapen. Was telkens laat deze week. Normaal lig ik er om tien uur in.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag nog 1 klusje en 1 vergadering van een half uurtje. En tot die tijd (13:00) heb ik nu effectively lunchpauze
Klokje rond. Ik word na acht uur vanzelf wakker. Ga ik terug, krijg ik droomleven en word ik moeier wakker.quote:
een druppelscherm?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaa het gaat lukken
100 euro meer maar dan krijg ik een druppelscherm
3.5 meter
Ooit een cursus gehad moesten we gaan zitten tegen de muur en gekleurde ballen naar elkaar gaan gooien, tot de huppelkut die het verzonnen had mijn gezicht zag en toen durfde ze niet meer, toch weg gelopenquote:Op donderdag 9 april 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
"Zoek een pak pasta"
"Zoek je paspoort"
"Zoek een kerstbal"
Echt, lazer op![]()
Koopziek?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
3.5 meter
Een druppelscherm?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
3.5 meter
druppelschermquote:Op donderdag 9 april 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
3.5 meter
ja zo heet die cassette, dat gaat meer recht vooruit zodat het niet een probleem wordt me de pergolaquote:
Vast wel. Jij goedzakquote:Op donderdag 9 april 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit een cursus gehad moesten we gaan zitten tegen de muur en gekleurde ballen naar elkaar gaan gooien, tot de huppelkut die het verzonnen had mijn gezicht zag en toen durfde ze niet meer, toch weg gelopen
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
is dat een spatbord voor je wc ofzo Bal?
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
is dat een spatbord voor je wc ofzo Bal?
Een parlementair woord voor haar nieuwe squirtbusterquote:
Hmmmm....quote:Op donderdag 9 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een parlementair woord voor haar nieuwe squirtbuster
Zaag dat ding weg.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook niet. maar de regenpijp zit toch wel flink in de weg
ik weiger pertinent mee te doen aan zulke cursussen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit een cursus gehad moesten we gaan zitten tegen de muur en gekleurde ballen naar elkaar gaan gooien, tot de huppelkut die het verzonnen had mijn gezicht zag en toen durfde ze niet meer, toch weg gelopen
daar ging de theequote:Op donderdag 9 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een parlementair woord voor haar nieuwe squirtbuster
Wat ga je er bij maken?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
zo even pasta koken voor het avondeten
vanavond pastasalade..quote:
STCW. Verder niks.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik weiger pertinent mee te doen aan zulke cursussen.
ze hebben bij ons ook zo'n 5 daagse brainwash cursus (voor zover dat nog doorgaat). 'aanwezigheid verplicht'
mijn antwoord op de uitnodiging was: laat eerst maar even via de cao / contract zien waar staat dat jullie kunnen bepalen wat ik in mn verlof doe.
'ja maar essentieel cursus...' ja dat staat er in: essentieel voor de uitoefening van beroep onder de noemer: essentieel voor het verkrijgen van een vaarbevoegdheid. dat is verplicht
vooralsnog niks meer van gehoord.
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanavond pastasalade..
en restant pasta wordt een gebakken pasta iets voor morgen.
de bbq moet eerst een of twee keer in branden voor ik er van kan genieten.
Heb jij een groot huis?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
van de uitbouw beneden laten de platen los. gaan de beneden buren leuk vinden
welke platen?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
van de uitbouw beneden laten de platen los. gaan de beneden buren leuk vinden
aan de zijkant, dus waar de andere buren wonen. Zitten houten platen en die beginne nu te bubbelenquote:
ah. niet aan de bovenkant, dus kunnen ze jou niet kwalijk nemen met je dakterrasquote:Op donderdag 9 april 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan de zijkant, dus waar de andere buren wonen. Zitten houten platen en die beginne nu te bubbelen
neequote:Op donderdag 9 april 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. niet aan de bovenkant, dus kunnen ze jou niet kwalijk nemen met je dakterras
Prima voor alleen jezelfquote:Op donderdag 9 april 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeker ja.
1 woonkamer en 1 slaapkamer
Banksman ed heeft niets te maken met mariene vaarbevoegdheid dacht ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja er zijn wat andere 'essentieel' waar ik het nut wel van inzie.. oa kraandrijver enzo.
klopt, maar ik ben wel verantwoordelijk als er wat fout gaat. en dan komt de crux: meneer is er niet voor opgeleid om het werk uit te voeren als ik alleen STCW zou hebben.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:56 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Banksman ed heeft niets te maken met mariene vaarbevoegdheid dacht ik.
hoe is de relatie teneinde gekomen? ging ze vreemd? ging jij vreemd?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
ik had vroeger een vriendinnetje en die woonde in een flat naast madurodam. Die hadden gewoon een zwembad beneden
Lolquote:Op donderdag 9 april 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
ik had vroeger een vriendinnetje en die woonde in een flat naast madurodam. Die hadden gewoon een zwembad beneden
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is de relatie teneinde gekomen? ging ze vreemd? ging jij vreemd?
Heh?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
OOOOOOOOH
Wat is STCW stelletje jargonridders
https://en.wikipedia.org/wiki/STCW_Conventionquote:Op donderdag 9 april 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
OOOOOOOOH
Wat is STCW stelletje jargonridders
Haags is een manlet ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Jij bent dus een heel klein mannetje
ah okeequote:Op donderdag 9 april 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/STCW_Convention
Ja de IT ook hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het maritieme steunt op alle mogelijke potentiële afkortingen.
wij hebben een 40 pagina's tellend 'woordenboek' met alleen afkortingen. omdat er anders geen bal te begrijpen is van reisorders..quote:
FIrst In Last Out / First In First Out? Of welke fifo kennen wij anders?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hebben een 40 pagina's tellend 'woordenboek' met alleen afkortingen. omdat er anders geen bal te begrijpen is van reisorders..
SSHEX
SSHIN
AGW
WP
FILO
FIFO (anders dan de fifo die jullie kennen)
MOLOO
MOLCO
MPP
ETA ETB ETC ETD zullen wat bekender in de oren klinken.
Free In Liner Outquote:Op donderdag 9 april 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FIrst In Last Out / First In First Out? Of welke fifo kennen wij anders?
@:MOLO O![]()
Estimated Time of Arrival / Boarding / Crossing / Departure?
Ja, maar wacht maar op 'Murica. Dankzij Trumpy McWortelface hebben ze daar nu de smaak te pakken met gemiddeldes van 2000 per dagquote:
Een heuse 747 luchtbrugquote:Op donderdag 9 april 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh
https://www.telegraaf.nl/(...)nhuis-te-bevoorraden
Dan breng je het naar het voetbalveldquote:Op donderdag 9 april 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
OOO ze gaan een oud papier container plaatsen op het voetbalveld.
maarrr.. dan zit ik nog steeds met 3 kuub :/
“We have the biggest death toll. It’s great. It’s the best.”quote:Op donderdag 9 april 2020 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar wacht maar op 'Murica. Dankzij Trumpy McWortelface hebben ze daar nu de smaak te pakken met gemiddeldes van 2000 per dag
ja naja moet ik al praktisch een aanhanger lenen. kan ik 't net zo goed wanneer 't mij uitkomt naar de milieustraat brengenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan breng je het naar het voetbalveld![]()
Of je fietst een paar keer vaker hequote:Op donderdag 9 april 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja naja moet ik al praktisch een aanhanger lenen. kan ik 't net zo goed wanneer 't mij uitkomt naar de milieustraat brengen
Alleen daarom al kun je een bedrijf als KLM niet kapot laten gaan. Je hebt ze gewoon nodig als land. Cruciale infrastructuurquote:
meh. luiquote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je fietst een paar keer vaker he
3 kuub oud papier, hoe dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
OOO ze gaan een oud papier container plaatsen op het voetbalveld.
maarrr.. dan zit ik nog steeds met 3 kuub :/
Ja ehhhh dan zoek het maar uit ook hoorquote:
meubelverpakkingenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ehhhh dan zoek het maar uit ook hoor
Ja nu Air France nog een hard gebakken stokbrood in hun l'anus schuiven.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen daarom al kun je een bedrijf als KLM niet kapot laten gaan. Je hebt ze gewoon nodig als land. Cruciale infrastructuur
Geil.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wehkampgidsen verzameld vanaf 1984
Ja, kutfransenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu Air France nog een hard gebakken stokbrood in hun l'anus schuiven.
Een bitterballenplantquote:
Hoop hetquote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk, ik zie je al dartelen tussen de zomerbloemen in je flapperende zomerjurkje
Broek weer op je enkels?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk, ik zie je al dartelen tussen de zomerbloemen in je flapperende zomerjurkje
Niet te wild he, zo groot is dat balkon ook weer niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vroeger hadden ze bij de taptoe ofzo, dat blad voor de basisschool als 1 april grap de Engels Dropplant.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een bitterballenplant
Kan mooi naast de geldboom!
Mijn geldboom is RIPquote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een bitterballenplant
Kan mooi naast de geldboom!
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger hadden ze bij de taptoe ofzo, dat blad voor de basisschool als 1 april grap de Engels Dropplant.
kon je bellen naar een nummer om de zaadjes te bestellen. Ik trapte er in en heb heel lang in de wacht gehangen om die zaadjes te bestellen
Ik heb nog wel een zak Engels drop. Even kijken of ze al uitlopenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nu heb ik geen plantjes meer om te planten
Eruit halen en nog een keer doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nu heb ik geen plantjes meer om te planten
kans dat ik ze dan vermoordquote:Op donderdag 9 april 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eruit halen en nog een keer doen?
Die bestaat gewoonquote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger hadden ze bij de taptoe ofzo, dat blad voor de basisschool als 1 april grap de Engels Dropplant.
kon je bellen naar een nummer om de zaadjes te bestellen. Ik trapte er in en heb heel lang in de wacht gehangen om die zaadjes te bestellen
Genietzequote:Op donderdag 9 april 2020 12:32 schreef Fogel het volgende:
Zometeen maar eens wat manchego, goede ham en een fles 10 jaar oude port soldaat maken
Wat ik al eerder zei; dit gaat geen jaren meer durenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is hoop![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)rona-met-bloedplasma
True.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet met echte dropjes er aan :p
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is hoop![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)rona-met-bloedplasma
Ja kom iedereen aan het infuus, begin jij rechts en ik links, 7,3 miljard in twee weken kunnen wij.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei; dit gaat geen jaren meer duren
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kom iedereen aan het infuus, begin jij rechts en ik links, 7,3 miljard in twee weken kunnen wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |