abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192530146
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
@ItsTheBradgeHere

Wat was je denkende? :')
pi_192530168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:45 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n mooie vlog he.

Die verbanddoos _O_

Een shot van hoe Brad z'n auto start _O_ _O_

Een shot van hoe Brad z'n koffie drinkt _O_ _O_ _O_

Gedoe is Belgie _O_ _O_ _O_ _O_

Naar huis rijden zonder je vrienden _O- _O- _O- _O- _O-

Ik hoop dat Brad snel weer video's gaat maken van dit kaliber.
Je vrienden ook echt achterlaten omdat je iets ander wilde doen _O- _O-
pi_192530273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gewetensvraag: wat vind je nou zelf van deze act? Als je het leuk vindt moet je er zeker mee doorgaan, maar als je het denkt te moeten doen voor iemand in dit topic dan kun je beter gewoon stoppen denk ik.
U bent m.i. toch echt de enige die geen plezier aan het nieuwe BradgeTV hoogtepunt beleeft.

pi_192530279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Je vrienden ook echt achterlaten omdat je iets ander wilde doen _O- _O-
Nee zo ging het totaal niet.
We gingen een weekend weg, ze wisten dat ik niet dronk. Vervolgens in de middag van dag 2 gingen we naar wat cultuur dingetjes toe en zouden wij in de stad wat gaan eten.

Krijg vervolgens te horen dat ze in de avond de stad in willen gaan om flink te zuipen. Ik drink niet, dus ik zei.. Wat moet ik dan doen? Is voor mij niet gezellig, ik drink niet. Toen kreeg ik te horen "Dan ga je toch naar je hotelkamer terug?" toen was voor mij de maat wel vol eigenlijk nadat ik daar sowieso al zat als 3e wiel omdat die 2 al van alles hadden geplanned om SAMEN te gaan doen, terwijl ik werd gebruikt als veredelde taxi. Alles wat ik namelijk voorstelde of suggereerde werd weg ge wuift.

Als er dan ook nog eens gezegd wordt van joh, ga anders gewoon lekker naar je hotel toe, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik heb mijn spullen gepakt, gezegd dat ik het totaal geen relaxte aanpak vond en dat ze maar keken hoe ze thuis kwamen.

Een van die gasten was nog wel begripvol en had zoiets van joh was inderdaad niet netjes, hadden het beter moeten aanpakken, we praten er nog wel een keertje over. Die gast ken ik ook al 15 jaar ondertussen. Die ander had zoiets van je bent een klootzak, ik wil het geld voor de busreis terug en hoef je nooit meer te zien, ergens terecht, ergens een compleet overtrokken reactie :')

Maar goed, dat dus.
.
pi_192530292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

@:ItsTheBradgeHere

Wat was je denkende? :')
Dat was naar mij toen ik zei dat hij moest sporten en hij vond dat dit niet kon met zijn lijf _O_
  donderdag 9 april 2020 @ 11:11:45 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192530309
HEt is 11 uur :D Heb je al een update van DPD?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 9 april 2020 @ 11:13:01 #207
319979 Fok-it
All is well
pi_192530335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Mochten er in de toekomst revolutionaire grafstenen gebouwd gaan worden moet dit gifje echt gebruikt worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 9 april 2020 @ 11:13:25 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192530341
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mochten er in de toekomst revolutionaire grafstenen gebouwd gaan worden moet dit gifje echt gebruikt worden
:')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192530360
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:11 schreef Nikonlover het volgende:
HEt is 11 uur :D Heb je al een update van DPD?
Ik kreeg eergisteren om half 12 een update toen de order info was doorgegeven aan DPD en diezelfde avond om half 10 dat ze onderweg waren naar het depot. Vannacht om 2 uur een melding dat het was aangekomen op het depot. Dus het kan nog alle kanten op, het kan er straks alsnog uit gaan of het kan morgen worden bezorgd.
.
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 11:14:45 #210
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192530371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

We gingen een weekend weg, ze wisten dat ik niet dronk. Vervolgens in de middag van dag 2 gingen we naar wat cultuur dingetjes toe en zouden wij in de stad wat gaan eten.

Krijg vervolgens te horen dat ze in de avond de stad in willen gaan om flink te zuipen. Ik drink niet, dus ik zei.. Wat moet ik dan doen? Is voor mij niet gezellig, ik drink niet. Toen kreeg ik te horen "Dan ga je toch naar je hotelkamer terug?" toen was voor mij de maat wel vol eigenlijk nadat ik daar sowieso al zat als 3e wiel omdat die 2 al van alles hadden geplanned om SAMEN te gaan doen, terwijl ik werd gebruikt als veredelde taxi. Alles wat ik namelijk voorstelde of suggereerde werd weg ge wuift.

Als er dan ook nog eens gezegd wordt van joh, ga anders gewoon lekker naar je hotel toe, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik heb mijn spullen gepakt, gezegd dat ik het totaal geen relaxte aanpak vond en dat ze maar keken hoe ze thuis kwamen.

Een van die gasten was nog wel begripvol en had zoiets van joh was inderdaad niet netjes, hadden het beter moeten aanpakken, we praten er nog wel een keertje over. Die gast ken ik ook al 15 jaar ondertussen. Die ander had zoiets van je bent een klootzak, ik wil het geld voor de busreis terug en hoef je nooit meer te zien, ergens terecht, ergens een compleet overtrokken reactie :')

Maar goed, dat dus.
Ben je toch weer vrienden geworden met die 2 jongens van die muziekfilmpjes?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 9 april 2020 @ 11:14:54 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192530376
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ik kreeg eergisteren om half 12 een update toen de order info was doorgegeven aan DPD en diezelfde avond om half 10 dat ze onderweg waren naar het depot. Vannacht om 2 uur een melding dat het was aangekomen op het depot. Dus het kan nog alle kanten op, het kan er straks alsnog uit gaan of het kan morgen worden bezorgd.
Spannend! Hopelijk vandaag :D

Hou je ons op de hoogte?
pi_192530405
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:14 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ben je toch weer vrienden geworden met die 2 jongens van die muziekfilmpjes?
Nee
.
pi_192530409
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:14 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Spannend! Hopelijk vandaag :D

Hou je ons op de hoogte?
Ja tuurlijk.
.
  donderdag 9 april 2020 @ 11:17:03 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192530416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ja tuurlijk.
*O* *O*
pi_192530475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Maar goed, dat dus.
Wat een kneuzenkermis.

Had lekker die dingen die ik gepland had alleen gaan doen.
blablablabla
  donderdag 9 april 2020 @ 11:21:28 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192530485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een kneuzenkermis.

Samen is leuker.
pi_192530493
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Samen is leuker.
Mwoah dat ligt aan je gezelschap.
blablablabla
pi_192530505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een kneuzenkermis.

quote:

[..]

Samen is leuker.
In je eentje dingen doen die je eigenlijk met vrienden wil doen omdat je een weekendje met ze weg bent is toch niet zo gezellig. Had wel in mijn eentje die dingen kunnen doen maar dan had ik mij waarschijnlijk totaal niet vermaakt.
.
  donderdag 9 april 2020 @ 11:22:44 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192530507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Mwoah dat ligt aan je gezelschap.
in dit geval had hij beter alleen kunnen gaan of betere afspraken moeten maken idd
pi_192530510
quote:

[..]

Samen is leuker.
Op een trip gaan zonder dat je rekening hoeft te houden met de wensen of bevliegingen van iemand anders heeft ook zo z'n voordelen.
  donderdag 9 april 2020 @ 11:23:14 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192530514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

[..]

In je eentje dingen doen die je eigenlijk met vrienden wil doen omdat je een weekendje met ze weg bent is toch niet zo gezellig. Had wel in mijn eentje die dingen kunnen doen maar dan had ik mij waarschijnlijk totaal niet vermaakt.
Je gaat niet samen weg om dingen in je eentje te doen idd.
pi_192530532
De Antwerpse Zoo is in je eentje ook mooi.
blablablabla
pi_192530544
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:24 schreef Elan het volgende:
De Antwerpse Zoo is in je eentje ook mooi.
Haven steden zijn sowieso lelijk.
pi_192530548
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je gaat niet samen weg om dingen in je eentje te doen idd.
Precies.
Had ik net zo goed alleen weg kunnen gaan.
.
pi_192530553
Gaan we nog live vandaag? En ik heb nog steeds geen reactie op de vraag waarom je geen vlogs opneemt in de auto (want toen ging je bril kapot :( ), vloggen is toch niet verboden verder? :)
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')