quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:41 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Gewoon terecht hoor, debiel, met je schelden. Doe dat maar lekker thuis tegen je cavia.
Wat heeft die cavia je nu weer misdaan?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:41 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Gewoon terecht hoor, debiel, met je schelden. Doe dat maar lekker thuis tegen je cavia.
Ik vind dit zo'n mooie vlog he.quote:
Nou de streams van dit kaliber gaan we zeker niet meer krijgen. Qua kijkers misschien wel weer, ik zit nu al regelmatig op 25+ Maar qua het niveau van toen met het schelden het tieren het ragen het compleet uit mijn plaat gaan, niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:46 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben benieuwd of we ooit weer naar de 100 kijkers gaan
[ afbeelding ]
Bedoel ook qua kijkers idd. Niet de inhoudquote:Op donderdag 9 april 2020 10:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou de streams van dit kaliber gaan we zeker niet meer krijgen. Qua kijkers misschien wel weer, ik zit nu al regelmatig op 25+ Maar qua het niveau van toen met het schelden het tieren het ragen het compleet uit mijn plaat gaan, niet meer.
Ja belachelijk hequote:Op donderdag 9 april 2020 10:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bedoel ook qua kijkers idd. Niet de inhoudJe bent iig goed opweg! Je weet gewoon 30+ kijkers te scoren al
Ja, best gek eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2020 10:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja belachelijk he![]()
Mensen vinden het aspect van het muziekmaken en het lullen gezellig. En natuurlijk zitten er ook figuren bij die hopen dat ik compleet uit m'n slof schiet en het weer sow praadje sow grafdansen.gif wordt, maar dat gaat niet meer gebeuren.
Was even zoeken maar deze wilde ik ook weer even zienquote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef Geelman het volgende:
Heeft iemand ook nog die gif dat de beruchte pizza in de vuilbak verdwijnt?
Precies. Een aantal filmpjes van mijn andere kanaal komen al in aanbevolen, dus dit kanaal zal vast ook wel een keer verschijnen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, best gek eigenlijkMaarja, het zegt iig dat de mensen de content leuk vinden
En als je zo doorgaat qua kijkers op de streams, dan kom je vanzelf een keer bij aanbevolen te staan
En dan gaat het hard!
Goed speurwerk sherlock!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Was even zoeken maar deze wilde ik ook weer even zienPRachtig moment was dat
![]()
![]()
In een oud topic heb ik hem uiteindelijk gevonden
![]()
[ afbeelding ]
Oh ja deze pizzaquote:Op donderdag 9 april 2020 10:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Was even zoeken maar deze wilde ik ook weer even zienPRachtig moment was dat
![]()
![]()
In een oud topic heb ik hem uiteindelijk gevonden
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik pis in mn broekquote:
Gewetensvraag: wat vind je nou zelf van deze act? Als je het leuk vindt moet je er zeker mee doorgaan, maar als je het denkt te moeten doen voor iemand in dit topic dan kun je beter gewoon stoppen denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:56 schreef Thuisbezorgd het volgende:
[..]
Vroeg eruit.
Wat ga je vandaag bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |