Het staat er nog, dan zal het wel de waarheid zijn.quote:
Jezus, die UI van jouquote:Op donderdag 9 april 2020 10:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eet bradge ook wel eens gezond?
Ik zie hem alleen maar kapsalon en noodles tjappen
Man man man, jij moet wat beter omgaan met je intellectuele eigendommen.quote:
Er staat ook nog dat amarantha jouw pik zuigtquote:Op donderdag 9 april 2020 10:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het staat er nog, dan zal het wel de waarheid zijn.
Ohquote:Op donderdag 9 april 2020 10:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De post van @:solotovski bedoel ik
Ja stomquote:Op donderdag 9 april 2020 10:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, jij moet wat beter omgaan met je intellectuele eigendommen.
Doet ze dat echt?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Er staat ook nog dat amarantha jouw pik zuigt
Lijkt me stug, zit op mn werkquote:Op donderdag 9 april 2020 10:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Er staat ook nog dat amarantha jouw pik zuigt
Ik vind Brad ook een prima gozer, maar jouw overdreven enthousiasme begint een beetje eng te worden.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
Wow!!!!
Kapsalon heeft 356 views en de vis heeft 229 views. Lekker bezig braad![]()
![]()
Waar gaat het dan over, gaat allemaal te snel nu_O-quote:Op donderdag 9 april 2020 10:24 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het gaat al drie pagina's niet meer over Braddie, even op blijven letten alsjeblieft.
quote:
Broccoliquote:Op donderdag 9 april 2020 10:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eet bradge ook wel eens gezond?
Ik zie hem alleen maar kapsalon en noodles tjappen
En kipkrokantschnitzelquote:
Deze mag in de OPquote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even voor de mensen die niet inzien waarom bradge fans heeft
- Geen fake vlogs met geknip, geschreeuw, in scène gezette dingen, fake pranks, clickbait rommel. Niet alleen zijn ze irritant maar maken kinderen onzeker, het lijkt wel of ze het perfecte leven hebben.
Bradge moet daar niks van weten. Hij laat zijn leven zien in alle imperfectie. Boodschappen doen, schuurtje opruimen, kapsalon review en. Hij is goedgebekt en heeft geen blad voor zijn mond. Hij heeft interactie met z'n fans en kan serieus goed keyboard spelen. Roep een liedje en hij speelt op gehoor.
Hij is wat vreemd maar dat maakt hem juist uniek en leuk om naar te kijken.
Even aan laten bakken op hoog vuur en daarna de paneer eraf schrapen. Eet smakelijk.quote:
Ik heb hem al verkliktquote:Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Solotovski heeft kK gepost bel de mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |