Heb er destijds ook van genoten. Maar het mooiste vond ik de Twingoreview. Brad languit in de kofferbak.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Prachtige review was dat, om drie uur 's nachts bij het tankstation.
JONGE IK PAK JEquote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat rare wijf zit op een gesloten afdeling.
Het gaat al drie pagina's niet meer over Braddie, even op blijven letten alsjeblieft.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even voor de mensen die niet inzien waarom bradge fans heeft
- Geen fake vlogs met geknip, geschreeuw, in scène gezette dingen, fake pranks, clickbait rommel. Niet alleen zijn ze irritant maar maken kinderen onzeker, het lijkt wel of ze het perfecte leven hebben.
Bradge moet daar niks van weten. Hij laat zijn leven zien in alle imperfectie. Boodschappen doen, schuurtje opruimen, kapsalon review en. Hij is goedgebekt en heeft geen blad voor zijn mond. Hij heeft interactie met z'n fans en kan serieus goed keyboard spelen. Roep een liedje en hij speelt op gehoor.
Hij is wat vreemd maar dat maakt hem juist uniek en leuk om naar te kijken.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Geen fake vlogs met geknip, geschreeuw, in scène gezette dingen, fake pranks, clickbait rommel. Niet alleen zijn ze irritant maar maken kinderen onzeker, het lijkt wel of ze het perfecte leven hebben.
Bradge moet daar niks van weten. Hij laat zijn leven zien in alle imperfectie. Boodschappen doen, schuurtje opruimen, kapsalon review en. Hij is goedgebekt en heeft geen blad voor zijn mond. Hij heeft interactie met z'n fans en kan serieus goed keyboard spelen. Roep een liedje en hij speelt op gehoor.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik wil even mijn excuses aanbieden aan @:superdonald, het was niet lief van mij om te zeggen dat hij #ANONIEM moest.
@:Nikonlover, die moet #ANONIEM.
Steek je tong in mijn keel.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik wil even mijn excuses aanbieden aan @:superdonald, het was niet lief van mij om te zeggen dat hij #ANONIEM moest.
@:Nikonlover, die moet #ANONIEM.
Dankquote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 9 april 2020 10:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig totaal niet iemand die zelf ooit met ziektes zou schelden.
#NEVERFORGETTIMYSPAGHETTIquote:Op donderdag 9 april 2020 10:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb er destijds ook van genoten. Maar het mooiste vond ik de Twingoreview. Brad languit in de kofferbak.
Kan je die vlogs niet gewoon reuploaden?quote:
Kan jij niet Brads PR-manager worden of zo?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
Wow!!!!
Kapsalon heeft 356 views en de vis heeft 229 views. Lekker bezig braad![]()
![]()
TR gezet vanwege schelden met kquote:
Brad doet niet aan backups, hij kijkt immer naar de toekomst.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan je die vlogs niet gewoon reuploaden?
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 21:48 schreef Solotovski het volgende: [..] Jij bent echt een kankerstakker. Ja tr die ook maar ontzettende droeftoeter
Voor 100 euro per maand doe ik hetquote:Op donderdag 9 april 2020 10:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan jij niet Brads PR-manager worden of zo?
Heb ik helaas niet meerquote:Op donderdag 9 april 2020 10:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan je die vlogs niet gewoon reuploaden?
Ik heb een TR gezet op zijn postquote:Op donderdag 9 april 2020 10:28 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij kanker ja.
De post van @Solotovski bedoel ikquote:Op donderdag 9 april 2020 10:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen schelden maar citeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |