Bedankt.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om met deze moeilijke periode om te gaan.Veel sterkte de komende tijd.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. @:solotovski heeft mij een keer laten bannen door gebruik van het woord anker.
Dat zie je toch of heb je een stomp op je ogen gehadquote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi Simone! zitten jullie tegenwoordig allemaal hier ipv KLBSC?
Het is erg makkelijk om hier een grap te maken over massa en aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja, Braddie is ons ankerpunt, kun je niet lezen?
Late wraak van @Frozen-assassinquote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zie je toch of heb je een stomp op je ogen gehad
SOWquote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om hier een grap te maken over massa en aantrekkingskracht.
Zou je niet sieren als FA.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om hier een grap te maken over massa en aantrekkingskracht.
Hoi Tailvosquote:
hoho mevrouw met het zwartebalkje voor der kop zonder mondkapje...quote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zie je toch of heb je een stomp op je ogen gehad
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die is allang naar de sloop joh.
Best een leuk autootje hoor. Vakje hier, vakje daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die is gesloopt door een roestprobleem. Die mis ik helemaal niet
De verstopte salami?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent maar je bent mijn nieuwe beste vriend.
Zuig het @:instortendester
Sorry word echt edgy van quarantainequote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hoho mevrouw met het zwartebalkje voor der kop zonder mondkapje...
Met bananen?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Best een leuk autootje hoor. Vakje hier, vakje daar.
Gaatje hier, gaatje daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, die zat in de Slopel.quote:
Heb je geen airco nodig, scheelt weer.quote:
Zit je echt in quarantaine, of zoals de rest van Nederland lekker naar buiten en hopen dat er niet te veel mensen al buiten zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sorry word echt edgy van quarantaine
Juist, jij snapt het.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, die zat in de Slopel.
[..]
Heb je geen airco nodig, scheelt weer.
Prachtige review was dat, om drie uur 's nachts bij het tankstation.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat rare wijf zit op een gesloten afdeling.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit je echt in quarantaine, of zoals de rest van Nederland lekker naar buiten en hopen dat er niet te veel mensen al buiten zijn.
Mag inmiddels wel weer naar buiten maar heb geen zin om geforceerd met bogen om iedereen heen te moeten lopenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit je echt in quarantaine, of zoals de rest van Nederland lekker naar buiten en hopen dat er niet te veel mensen al buiten zijn.
Dat is gelukkig totaal niet iemand die zelf ooit met ziektes zou schelden.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. @:solotovski heeft mij een keer laten bannen door gebruik van het woord anker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |