"Riep" jaquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vond het echt prachtig hoe die dame "doe ff normaal" riep. Gouden tv dit.
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende: [..] De reeks in WEB die hij had was om de haverklap dicht en dan weer open. Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is. Vraag maar aan @:Moira hoe vermoeiend het is om zoiets te modden. En ja dat komt door trolgedrag, maar meneer wekt ook eea op door zijn scheldpartijen, bedelgedrag en bijzondere levensfilosofie.
Zij begon met schreeuwen. Dan zou ik ook niet meer lief reageren.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Welnee, je schoot gisteravond helemaal niet uit je slof. Het was een prima en zorgvuldig afgewogen reactie dat bij de starende jongedame waarschijnlijk méér effect heeft gehad dan netjes vragen.
Maar Brad, was die meid nog een beetje lekker?quote:
Nou eerlijk is eerlijk, ik had niet terug hoeven schreeuwen nadat ZIJ begon met een krijs. Maar in the moment dit dat. Maar om nou te zeggen dat ik zo erg uit m'n slof schoot en een tokkie ben en op basis van dat filmpje meteen concludeer dat ik "De oude Bradge" ben (Terwijl het tegendeel in de streams wel is bewezen) vind ik onzin.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Welnee, je schoot gisteravond helemaal niet uit je slof. Het was een prima en zorgvuldig afgewogen reactie dat bij de starende jongedame waarschijnlijk méér effect heeft gehad dan netjes vragen.
Krijg de tering, snol!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Onder deze lijn weer ontopic
De échte vragen idd.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar Brad, was die meid nog een beetje lekker?
Ze klonk als een tokkie, dus neequote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de schrik. Sta je daar lekker op straat komt er ineens iemand briesend naar buiten. Het zijn al spannende tijden, en je moet het er maar bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zij begon met schreeuwen. Dan zou ik ook niet meer lief reageren.
Juist. De kunst is om je communicatie min of meer af te stemmen op de golflengte van je discussiepartner. Dit heeft The Bradge prima onder de knie.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zij begon met schreeuwen. Dan zou ik ook niet meer lief reageren.
Voor Rood-Wit gezongenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lees zelf maar effe terug hoor. Je wist ook te vertellen dat het 'oorlog' was hier
Van wat ik kon zien was ze wel lekkahquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor iemands raam staan en naar binnen starenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:58 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de schrik. Sta je daar lekker op straat komt er ineens iemand briesend naar buiten. Het zijn al spannende tijden, en je moet het er maar bij kunnen hebben.
BAASquote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Van wat ik kon zien was ze wel lekkah
Bradge!! En zo is het man. Laat die jaloerse trolls gewoon lekker stikken. Gewoon doorgaan met toffe content maken, op naar de 200 volgers!!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Man man manAl die berichten over mijn "Uitbarsting" en mijn verleden en thuisbezorgd en weet ik veel wat. Hou het klein, hou het dicht bij jezelf
Het is maar waar je je druk om maakt.
Ik doe niemand kwaad met mijn streams, mensen vinden het leuk om te kijken, zitten veel trolls tussen, maar ook een hoop die echt vinden dat ik leuke content maak, goed muziek maak, en het aspect zoals volgens mij Nikonlover al zei dat het een soort real life SC is vinden mensen ook fijn.
Dat ik gister uit mijn slof schoot was niet oke, maar daar hebben we het al over gehad, en zó erg was het nou ook weer niet, kom zeg.
Was het nou voor het raam of voor de deur?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor iemands raam staan en naar binnen starenDat ben je achterlijk
Dan had je haar toch maar naar binnen moeten vragenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Van wat ik kon zien was ze wel lekkah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |