Ik doe helemaal niet sarcastischquote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Ik draai helemaal niksquote:Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Vaagquote:
Mja je had ook rustig kunnen vragen of het stiller kan toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
@roos94quote:Op woensdag 8 april 2020 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het Roos is, aan dat giechelstemmetje te horen.
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden.
”Opgelost, slotje”, ook goedquote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??quote:
Goedenavond. Wat komt u doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 04:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??
Braddie fucking baasquote:Op donderdag 9 april 2020 07:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dan zou ik ze doorverwijzen naar dit topic
Dat lijkt wel die gast uit die tokkie filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |