moet gewoon een speciale zender voor komen. Multiplatform.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Hallojo het volgende:
Waarom is dit nog niet op nationale televisie?
Ik zou Braddie graag nog een keer 3 kapsalons XXL achter elkaar op zien etenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Dag @:ItsTheBradgeHere , als liefhebber van je genre volg ik al jaren je werk, maar nu zit me toch iets dwars. Je bent natuurlijk nooit de slankste geweest, maar de laatste tijd schrik ik een beetje van je postuur en hoe je je lichaam aan het verneuken bent met veel vette hap en ongezond fast food.
Ik wil dan ook voorstellen dat je voortaan gezonder gaat en eten en drastisch mindert met je calorie-inname, want je gaat een beetje richting morbide obesitas zo. Beetje bewegen kan ook geen kwaad. We willen over 10 jaar ook nog van je kunnen genieten namelijk.
gr gr noodoproep van een trouwe fan
Ja ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zou Braddie graag nog een keer 3 kapsalons XXL achter elkaar op zien etenMisschien een pizzaatje tussendoor om het weg te spoelen.
dat is meer dan 25.000 kalorien manquote:Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zou Braddie graag nog een keer 3 kapsalons XXL achter elkaar op zien etenMisschien een pizzaatje tussendoor om het weg te spoelen.
Braddie kan dat hebbenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
dat is meer dan 25.000 kalorien man
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
dat is meer dan 25.000 kalorien man
per kapsalon.quote:
Niet als je goeie kapsalons hebtquote:
Grote kapsalon is 1800. Maar vooruit 2500 met flink wat saus. 7500 plus de pizzaquote:
Lijkt mij duidelijk waarom ik dat niet meer doequote:Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Elan het volgende:
Waarom vlog je eigenlijk niet meer meer in de auto? Dat waren toch altijd prima vlogjes wel die rondjes door Het Gooi en omstreken
Dit ja. Dit gaat om een kapsalon xxlquote:
Nee? Is daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk waarom ik dat niet meer doe
Je past niet meer in de auto?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk waarom ik dat niet meer doe
Heeft iemand gifquote:Op woensdag 8 april 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
De bril van Bradge is zojuist live gesneuveld
zag er geniaal uitquote:Op woensdag 8 april 2020 21:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mijn bril was al stuk. Toen ik in de tuin bezig was is 'ie van m'n neus gegleden zo op de tegels
En er zit nu een klein scheurtje in een hoek waardoor mijn glas er soms uitvalt.
Halloquote:Op woensdag 8 april 2020 21:54 schreef Nismo91 het volgende:
Praat mij aub bij, ik wil dit echt graag gaan waarderen... maar wat is deze ?!
Ken hem alleen van klokje rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |