quote:Op woensdag 8 april 2020 20:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Weet je hoe pijnlijk dat is voor m'n knieën gek!
Nee nee.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee nee.
Er stond iemand echt 10 seconden voor mijn raam. Toen ik omkeek liep ze gauw weg, dus ik deed de deur open en vroeg of er wat was en toen kreeg ik een "Nee, maar is een vrij land toch?" En toen tetterde ze 'Doe normaal man" dus riep ik er achter aan, doe zelf normaal tering snol, en toen liep ze weg
verrot scheldenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
-7 april ben tegenwoordig rustig geworden.
-8 april willekeurige mensen verrot schelden op straat
Ja, want het is echt normaal om bij iemand naar binnen te apen gapen en vervolgens een grote bek te krijgen op straat. Ja, dan noem ik iemand een teringsnol en doe ik de deur dicht, nou nou.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
-7 april ben tegenwoordig rustig geworden.
-8 april willekeurige mensen verrot schelden op straat
Jij kent Nikonlover nog niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Teringsnol zit in jouw standaard repertoire?Tokkie gespot.
Negeer de negatievelingen bradgequote:Op woensdag 8 april 2020 21:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dus omdat je iemand een teringsnol noemt omdat die gene A, bij je naar binnen zit te staren echt 10 seconden lang en B, omdat diegene JOU een grote bek geeft op straat ben je een tokkie? Is goed vogeltjesdans.
"Meteen" is goed Fred Emmer.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:12 schreef Elan het volgende:
Je zei alleen maar dat ze voor je raam stond, niet dat ze naar binnen keek.
Alsnog vrij asociaal om dan meteen te gaan schelden.
Nee. Maar dat noem ik niet verrotschelden.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Teringsnol zit in jouw standaard repertoire?Tokkie gespot.
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"Meteen" is goed Fred Emmer.
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De kans dat Corona een hoax blikt te zijn is groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |