wel betaald of in eigen tijdquote:Op woensdag 8 april 2020 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, dat was weer een prima efficiënte vergadering.
ah. niks dusquote:Op woensdag 8 april 2020 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/
Denk het wel
Ik ga Boer Zoekt Vrouw terugkijkenquote:
Eigen tijdquote:
Haha. sinds mn oud klasgenote er uit s is daar niks meer aan..quote:Op woensdag 8 april 2020 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga Boer Zoekt Vrouw terugkijken.
huh wat maar je werkt toch al?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigen tijd. Was van de studentenvereniging.
geen idee. studentenvereniging heeft mij nooit getrokken. dus me ook nooit mee bezig gehouden.quote:
Dat staat volgens mij niet in de tv gids. Is dat een leuk programma?quote:
Zwart beeld, beetje eentonig.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat staat volgens mij niet in de tv gids. Is dat een leuk programma?
Gewoon al 33%.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rd-in-de-portemonnee
Waarom lees jij die nazi krant?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
Mooi! Bankroet met wortelmans!quote:Op woensdag 8 april 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
Alsof jij dat erg vindquote:Op woensdag 8 april 2020 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom lees jij die nazi krant?
Oeh dit ga ik kijkenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwart beeld, beetje eentonig.
Ik had me verheugd op Tussen Kunst en Kitsch
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het beeld was even terug, maar is weer weg
Pics?!quote:Op woensdag 8 april 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn Algemeen Dagblad-vrachtauto weer neergezet in mijn nieuwe huis
corona komt tussen kunst en kitschquote:Op woensdag 8 april 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwart beeld, beetje eentonig.
Ik had me verheugd op Tussen Kunst en Kitsch
Coolquote:Op woensdag 8 april 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)8f31&previousPage=lr
Mijn opa reed op deze vrachtwagen
nicequote:Op woensdag 8 april 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schaam je!quote:Op woensdag 8 april 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn Algemeen Dagblad-vrachtauto weer neergezet in mijn nieuwe huis
quote:
Kloptquote:
tja het is dan ook kindertjesbedtijdquote:Op woensdag 8 april 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
boh vroeg slapen. zit nu al te knikkebollen..
is jouw opa zo klein dan dat ie in een speelgoedtruck past ?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
der is toch niksquote:
hebben de falklands eigen geld, dacht dat ze gewoon de britse pond hadden ?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een mooierd gekocht![]()
[ afbeelding ]
Zow die is zeker mooiquote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, altijd eigen geld gehadquote:Op woensdag 8 april 2020 20:58 schreef crv het volgende:
[..]
hebben de falklands eigen geld, dacht dat ze gewoon de britse pond hadden ?
hij is wel gaaf met die pinguins en zeeleeuwen erop
ah ok, wist ik nietquote:
Wat kost zoiets?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
kopjequote:Op woensdag 8 april 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zwart? Heb je liever een mok of een kopje?
liever een wijntjequote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift kopje gloeiendhete koffie naar Bitter
nee buda heeft koffie gepaktquote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Is bitterbal haar beroep nu thuis aan het uitoefenen?
Lekker alle vrouwen schoenen passen en via de voetjes corona verspreiden.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
20:39
Enkele winkelketens die vorige maand de deuren sloten om de verspreiding van het nieuwe coronavirus tegen te gaan, zijn weer geopend. Schoenenketen Van Haren meldt op zijn website dat vrijwel alle winkels weer opengaan. Ook bij herenmodewinkels The Society Shop en Suitsupply zijn klanten weer welkom. Outdoorketen Bever Zwerfsport heeft twaalf winkels heropend.
gaan mensen nog meer in de stad hangenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker alle vrouwen schoenen passen en via de voetjes corona verspreiden.
tja het gaat hier om hun voortbestaan dus......quote:Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk net een likkende voet fetisjist als kerel zal je net zienquote:Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Alleen bij heeeeele mooie schone voeten wil ik er wel eens een kuslikje op gevenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Natuurlijk net een likkende voet fetisjist als kerel zal je net zien
* crv opent de Barquote:Op woensdag 8 april 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
iklust ook wel een alcoholische versnapering
Is niet halal hoorquote:Op woensdag 8 april 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
iklust ook wel een alcoholische versnapering
Deze was 90 dollar. Koopje, want catalog value $140.quote:
Komend half jaar alle vrouwen mijden als de pest dusquote:Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke prijzen nog.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze was 90 dollar. Koopje, want catalog value $140.
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komend half jaar alle vrouwen mijden als de pest dus
quote:
ik neem aan dat ie persvers isquote:
voorlopig niet. sinds Koen thuiswerkt zijn er geen files meerquote:Op woensdag 8 april 2020 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet jij al wanneer je weer een keer naar kantoor mag?
Als het nodig is mag ik wel, als ik m'n werk thuis kan doen is dat preferred.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet jij al wanneer je weer een keer naar kantoor mag?
xdquote:Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig niet. sinds Koen thuiswerkt zijn er geen files meer
En dat ookquote:Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig niet. sinds Koen thuiswerkt zijn er geen files meer
Ah lekker wel hoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het nodig is mag ik wel, als ik m'n werk thuis kan doen is dat preferred.
Momenteel loopt er nog geen kwart qua personeel dus voor de gezelligheid hoef ik er niet heen te gaan
4x zelfsquote:Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Al dat gebumperkleef van jou
Bij ons zit helemaal niemand meer op Eindhoven. Enschede 1 van de 16, Utrecht 4 van de 50, amsterdam 6 van de 100 en Delft 15 van de 500 werkplekken bezet of zo hoorde ik laatstquote:Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het nodig is mag ik wel, als ik m'n werk thuis kan doen is dat preferred.
Momenteel loopt er nog geen kwart qua personeel dus voor de gezelligheid hoef ik er niet heen te gaan
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:39 schreef crv het volgende:
lees net dat we hier geen strafvermindering krijgen. is nog niet officieel gecommunicieerd, maar ik vermoed dat we minimaal tot half mei binnen moeten blijven
is te doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:39 schreef crv het volgende:
lees net dat we hier geen strafvermindering krijgen. is nog niet officieel gecommunicieerd, maar ik vermoed dat we minimaal tot half mei binnen moeten blijven
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Al dat gebumperkleef van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:40 schreef crv het volgende:
[..]koen Bumperkleeft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
ik wil weer naar de zaak. zit al van voor de kerst thuisquote:
Das wel lang jaquote:Op woensdag 8 april 2020 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil weer naar de zaak. zit al van voor de kerst thuis
Tot het virus verdwenen is, zo simpel is het helaas.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:39 schreef crv het volgende:
virtuele borrels zijn toegestaan verklikkertquote:
dan krijgen we dus levenslangquote:Op woensdag 8 april 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot het virus verdwenen is, zo simpel is het helaas.
tot er vaccin is...quote:Op woensdag 8 april 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot het virus verdwenen is, zo simpel is het helaas.
Anders is het van kom jongens allemaal naar buiten want het is mooi weer, terrasjes, werken, vakantie, strand, concertje, lekker shoppen waaaaaaaaaaaaaaaaaah eentje had er nog het virus, ok we beginnen wel weer opnieuw.quote:
ruimt opquote:Op woensdag 8 april 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders is het van kom jongens allemaal naar buiten want het is mooi weer, terrasjes, werken, vakantie, strand, concertje, lekker shoppen waaaaaaaaaaaaaaaaaah eentje had er nog het virus, ok we beginnen wel weer opnieuw.
Aantrekkelijke man de zonneman?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
het lukte mij ook niet zo goed om afstand te houden van de zonneman vandaag
is er daar nog plek op de ic?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:45 schreef crv het volgende:
jullie hebben makkelijk lullen in je intelligente lockdown
Macron is gewoon een dictatoriaal ettertje dat eerst veels te laat reageert en nu zichzelf op de schouder klopt dat ie zo kordaat en goed bezig is ...
hier in de Elzass al lang niet meer.quote:
ik denk dat dat wel invloed heeft op de mate van strengheidquote:Op woensdag 8 april 2020 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
hier in de Elzass al lang niet meer.
patienten liggen door heel het land en zelfs in duitsland en Zwitserland
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee maar hij kwam de hele tijd dichtbij
Was-ie knap ja?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
het lukte mij ook niet zo goed om afstand te houden van de zonneman vandaag
Viel me ook al op, ze zijn lastig binnen te houden zo met 26 graden begin april.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
maar goed vandaag zo fucking veel mensen buiten. ik ook
ja het was vandaag alweer drukker op straat dan eerder.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
maar goed vandaag zo fucking veel mensen buiten. ik ook
en ik adem jouw snot in of ik krijg het in mijn oog ja dan ga ik eraan.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ben benieuwd of er al iets te zeggen is over wanneer je nou die besmetting oploopt. Als je in het voorbij gaan van elkaar die virusdeeltjes uitwisselt door een nies?
hier hebben we op 1 na de meeste doden per departement in Frankrijk, enkel Parijs heeft meerquote:Op woensdag 8 april 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel invloed heeft op de mate van strengheid
ja maar het beleid is voor heel frankrijk toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
hier hebben we op 1 na de meeste doden per departement in Frankrijk, enkel Parijs heeft meer
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
hier hebben we op 1 na de meeste doden per departement in Frankrijk, enkel Parijs heeft meer
jaquote:Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het beleid is voor heel frankrijk toch?
ja en we hebben lang niet zoveel inwonersquote:
ja dat lijkt me logisch. Als je meer virus binnenkrijgt word je zieker. Sneller ziek ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
gister hadden ze het bij jinek over dat gezin waar die 29 jarige jongen is overleden, broer net uit coma en vader ook in het ziekenhuis met corona. moeder ook besmet.
Die broers hadden verder niks aan de hand. de arts dacht dat het kwam door de hoeveelheid besmetting die ze hebben opgelopen
ja maar dan loop je bv in de super niet zoveel risico?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat lijkt me logisch. Als je meer virus binnenkrijgt word je zieker. Sneller ziek ook.
ff doorposten en lapo snatchen, kun je zelf weer wat bedenkenquote:
Niet zo veel als op een carnavalsfeest neequote:Op woensdag 8 april 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan loop je bv in de super niet zoveel risico?
gezondheidzorg is in FR niet zo bijzonder en hier al helemaal niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk als we hier ook geen plek meer hadden gehad de zelfde regels hadden gehad
Totdat je vol in je gezicht geblaft wordt door een of andere mafketelquote:Op woensdag 8 april 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das maar van korte duur.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat je vol in je gezicht geblaft wordt door een of andere mafketel
bah..quote:Op woensdag 8 april 2020 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja en we hebben lang niet zoveel inwoners
ja als je METEEN je hele gezicht uitgebreid met die brandgel wast dan kan je mazzel hebbenquote:
Ja of wegbrand met aanstekerbenzine.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je METEEN je hele gezicht uitgebreid met die brandgel wast dan kan je mazzel hebben
Het idee alleen al.....quote:Op woensdag 8 april 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je METEEN je hele gezicht uitgebreid met die brandgel wast dan kan je mazzel hebben
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat je vol in je gezicht geblaft wordt door een of andere mafketel
Ja, of nog wat meer van zulke goeie ideeën. Preventief je hoofd amputeren kan ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of wegbrand met aanstekerbenzine.
Zonde van mijn mooie koppiequote:Op woensdag 8 april 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, of nog wat meer van zulke goeie ideeën. Preventief je hoofd amputeren kan ook.
er mag enkel noodzakelijk werk verricht wordenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
bah..
ik ben stiekem ook best benieuwd hoe disney hieruit gaat komen..
dat park stond niet bepaald bekend als financieel gezond.. en nu ze voor langere tijd dicht moeten kan dat nooit goed nieuws zijn(nja, geen idee hoe streng de maatregelen exact zijn, maar wellicht kunnen ze wat achterstallig onderhoud aanpakken
)
Ik verwacht überhaupt dat de besmetting via een oppervlakte zeer klein is.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
face transplant... en dan direct preventief je longen ookquote:Op woensdag 8 april 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, of nog wat meer van zulke goeie ideeën. Preventief je hoofd amputeren kan ook.
dan ligt echt alles stil idd.. onhandig maar goed, het is wat het is.. ik hoop eind van het jaar misschien nog eens daar langs te gaan....quote:Op woensdag 8 april 2020 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
er mag enkel noodzakelijk werk verricht worden
Tondeuse?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet naar de kapper verdomme. Heb de vriendin van mijn maat net geappt en die is zelfs al gekapt.
Vraag haar door wie?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet naar de kapper verdomme. Heb de vriendin van mijn maat net geappt en die is zelfs al gekapt.
ik had eigenlijk ook even moeten gaan voor alles dichtging..quote:Op woensdag 8 april 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
(chemische) rommel in je haar smerenquote:Op woensdag 8 april 2020 22:06 schreef Ygritte het volgende:
Ik ken geen (thuis) kapperanderhalve cm uitgroei ftw
Het is toch troep.moet ik toegevenquote:Op woensdag 8 april 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er komt een xiominoxi winkel in rotterdam
oh hoezo?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is toch troep.moet ik toegeven
Slaap lekker, Flesquote:Op woensdag 8 april 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer tijd dat ik naar bed magBis morgenfrüh liebchens
Slaap lekker Flesquote:Op woensdag 8 april 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer tijd dat ik naar bed magBis morgenfrüh liebchens
Blender, handtasjes... dat soort spul...quote:Op woensdag 8 april 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
lees net op ad een dierenpark die bang is het niet te redden. Kan je een beetje adopteren. Wat zou er anders met die beestjes gebeuren?
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blender, handtasjes... dat soort spul...
BBQ-vleesquote:Op woensdag 8 april 2020 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hoor hij doet het super. Maar de carbon achterkant laat iets los. Moet ik lijmen ofzo.quote:
ik zag laatst ergens van die helemaal uitgemergelde leeuwen in een of andere dierentuin in afrika.... ook zo zielig....quote:
Tapas ookquote:Op woensdag 8 april 2020 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit je straks met een tijgerhaai in je badquote:Op woensdag 8 april 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
lees net op ad een dierenpark die bang is het niet te redden. Kan je een beestje adopteren. Wat zou er anders met die beestjes gebeuren?
Jij mag het candiru visjequote:Op woensdag 8 april 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je straks met een tijgerhaai in je bad
je krijgt ze niet thuisquote:Op woensdag 8 april 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je straks met een tijgerhaai in je bad
Plaatselijke Argentijn is overgeschakeld op tapas bezorgen. Misschien morgenavond eens bellen.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja goed idee wel! Van het weekend maar weer eens bestellen![]()
nee je krijgt allemaal maar een oorkonde ofzoquote:Op woensdag 8 april 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O niet? Ik had best een of twee pinguins willen huisvesten
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn die beesten die je pen0r inzwemmen
O ja, dat scheelt wel een hoop visquote:Op woensdag 8 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je krijgt allemaal maar een oorkonde ofzo
denk dat de almachtige er een nieuw peertje in heeft gedraaidquote:Op woensdag 8 april 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bleke bal ken ik inmiddels wel
maar niet van die gezellige beestjes in huisquote:Op woensdag 8 april 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat scheelt wel een hoop vis
Is rozemaan vandaagquote:Op woensdag 8 april 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de almachtige er een nieuw peertje in heeft gedraaid
Of een grote ledlampquote:Op woensdag 8 april 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de almachtige er een nieuw peertje in heeft gedraaid
Die bij mij ook. Veel restaurants hier overigens, en aangezien ik graag na deze sjitzooi ook weer uit eten wil bestel ik maar overal en nergensquote:Op woensdag 8 april 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Plaatselijke Argentijn is overgeschakeld op tapas bezorgen. Misschien morgenavond eens bellen.
Ik heb nu nog een muis. Vrijdag niet meerquote:Op woensdag 8 april 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar niet van die gezellige beestjes in huis
Als je ze nou makkelijk eruit kreeg zou ik zeggen nou wie weet voor een saaie woensdagavond maar die weerhaken.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn die beesten die je pen0r inzwemmen
Dan is alles weer „normaal“quote:Op woensdag 8 april 2020 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ligt echt alles stil idd.. onhandig maar goed, het is wat het is.. ik hoop eind van het jaar misschien nog eens daar langs te gaan....
ja d0hquote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het de maan wel waar je naar kijkt?
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze nou makkelijk eruit kreeg zou ik zeggen nou wie weet voor een saaie woensdagavond maar die weerhaken.
Dit klinkt als een echte ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze nou makkelijk eruit kreeg zou ik zeggen nou wie weet voor een saaie woensdagavond maar die weerhaken.
Jij vermoed dat ze kijkt naar iemand die staat te „moonen“?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ie?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Jij vermoed dat ie kijkt naar iemand die staat te „moonen“?
* doet raam openquote:
Ja iequote:
@bitterbal was toch een leuke dame?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Jij vermoed dat ie kijkt naar iemand die staat te „moonen“?
Dat die lul nog bij me is gebleven daar verbaas ik me ook wel eens over.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt als een echte ervaringsdeskundige
Is die dan dood?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een muis. Vrijdag niet meer
Staat de buurman met een bouwlamp op statief de tuin om te spitten.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staat de buurman met een bouwlamp op statief de tuin om te spitten.
Ow ik dacht dat ie een ie quoottequote:
Was?quote:
Leuk als je het mag verwijderen....quote:Op woensdag 8 april 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die lul nog bij me is gebleven daar verbaas ik me ook wel eens over.
ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk als je het mag verwijderen....![]()
![]()
Net als die mensen die vanalles in hun rectum stoppen en het er dan niet meer uitkrijgen
reminds me....quote:Op woensdag 8 april 2020 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van baar mini dictator niet meer op het internet mag
Ze schijnen 2 dagen in de week te werken maar we hebben de laatste 2.5 week 1 * post gehadquote:
Ik ben altijd lichtelijk gefascineerd door debiele dingenquote:
Dat kan ik niet, ben niet blauwquote:
Ben ik blij dat dat hier (nog) niet zo isquote:Op woensdag 8 april 2020 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ze schijnen 2 dagen in de week te werken maar we hebben de laatste 2.5 week 1 * post gehad
Ja echt welquote:Op woensdag 8 april 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben altijd lichtelijk gefascineerd door debiele dingen![]()
Ik vraag mij dan altijd af of die artsen elkaar dan ook appen en foto's sturenJoh van ik vanavond toch op de eerste hulp had.....
nee we zijn geen vissen. we leven in zon antfarmquote:Op woensdag 8 april 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn vis zou je willen zijn dan?
een voornquote:Op woensdag 8 april 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dit ook doenquote:
vond het al apart Fokkers te meeten die je ook op KPD gezien hebtquote:Op woensdag 8 april 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou dit ook doen![]()
![]()
Die moeten zich toch het graftyfus lachen... en dan met een stalen gezicht patient weer helpen.
We moeten nog even doorzettenquote:Op woensdag 8 april 2020 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat dat hier (nog) niet zo is
Kan mij voorstellenquote:Op woensdag 8 april 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het al apart Fokkers te meeten die je ook op KPD gezien hebt
Koffervis.... beetje dom fladderen door de zeequote:Op woensdag 8 april 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus de meest grove grappen, moet ook wel om te relativeren, anders ben je niet geschikt.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou dit ook doen![]()
![]()
Die moeten zich toch het graftyfus lachen... en dan met een stalen gezicht patient weer helpen.
Die zijn wel erg lelijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koffervis.... beetje dom fladderen door de zee
tutututuduuuu
dat bordje?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je die op dat bordje laat vallen doet ie *splet*
Ik hou daar wel vanquote:Op woensdag 8 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus de meest grove grappen, moet ook wel om te relativeren, anders ben je niet geschikt.
Het gros van de vissen is lelijkquote:
quote:
Ik ben wel eens een barracuda tegengekomen die me serieus een uur lang achtervolgd heeft, steeds als ik achterom keer was hij me aan aan het staren met dat kikkeroog en als ik dan weer verder spartelde kwam hij snel weer achter mijn rug aanschieten.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het gros van de vissen is lelijk![]()
murenes... blegh... ben al zo vaak exemplaren tegen gekomen waarvan ik dacht ik ga wel ff een eindje verderop zwemmen
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nee, maar die muis verhuist niet mee.
was het niet een ex?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een barracuda tegengekomen die me serieus een uur lang achtervolgd heeft, steeds als ik achterom keer was hij me aan aan het staren met dat kikkeroog en als ik dan weer verder spartelde kwam hij snel weer achter mijn rug aanschieten.
quote:
Ik weet niet wat ik met die plaatje aanmoetquote:
ja ik ook, oog in oog.... schrok mij de rambamquote:Op woensdag 8 april 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een barracuda tegengekomen die me serieus een uur lang achtervolgd heeft, steeds als ik achterom keer was hij me aan aan het staren met dat kikkeroog en als ik dan weer verder spartelde kwam hij snel weer achter mijn rug aanschieten.
Die plaatje?!quote:Op woensdag 8 april 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik met die plaatje aanmoet
Jezelf erop aftrekken is raar, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Is dit de sterke verhalen afdeling?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja ik ook, oog in oog.... schrok mij de rambam![]()
En ik ben een keer getorpedeerd door 'iets zilverachtigs' in Florida![]()
Weet nog steeds niet wat het was....
Dat is kudquote:Op woensdag 8 april 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |