abonnement Unibet Coolblue
pi_192515170
ligt het nu aan mij of is de registratie van Corona een grote bende?
Op dinsdag komen de gevallen van vrijdag, zaterdag, zondag en maandag pas in de registratie erbij.
Genezen gevallen houden ze helemaal niet bij.
ze gaan nu meer testen dus de gevallen nemen toe.

Kan er iets nu wel vloeiend gaan in Nederland? In de VS hebben ze er al gewoon 2 miljoen testen doorheen gejaagd.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 8 april 2020 @ 15:25:32 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192515320
De vraag is hoe heb jij hier last van?

Men werkt immers niet 100 uur in ziekenhuis, doorgaans werken meeste mensen van ma-do. Dan is er een registratielag in weekend inderdaad. Dat wordt gewoon prima gecorrigeerd de week daarop.
pi_192516000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vraag is hoe heb jij hier last van?

Men werkt immers niet 100 uur in ziekenhuis, doorgaans werken meeste mensen van ma-do. Dan is er een registratielag in weekend inderdaad. Dat wordt gewoon prima gecorrigeerd de week daarop.
Dat alles in Nederland op zijn zesjescultuur gaat en anders gedogen wij het wel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 8 april 2020 @ 16:17:20 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192516072
Zo top gaat het niet in de VS dacht ik. En wat is 2 miljoen op een bevolking van meer dan 300 miljoen mensen? Pas ongeveer 1.5 % van de bevolking getest dus als ik het goed uitreken?

Los hiervan hoop ik natuurlijk dat er zo snel mogelijk een medicijn en vaccin komt en dat we de schouders er onder zetten dat die voor iedereen snel beschikbaar is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:20:30 #5
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_192516108
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:12 schreef halfway het volgende:

[..]

Dat alles in Nederland op zijn zesjescultuur gaat en anders gedogen wij het wel.
meld je aan als vrijwilliger en ga op zondag lekker lijstjes invullen.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')