'uch uch'. BIEPBIEPBIEPALAAAARM u dient zich nu naar huis te begeven en daar 2 weken te blijven.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef kladderadatsch het volgende:
Is deze al gepost? Zal wel, maar goed:twitter:DigitalTrends twitterde op woensdag 08-04-2020 om 03:00:00Drones that can detect fevers and coughing will soon take to the sky. https://t.co/eVUOdC5N2M reageer retweet
Nou, tot nu toe zie ik die vergelijking wel als mensen anderen gaan verraden.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jezus mensen kap eens met die vergelijkingen naar de Tweede Wereldoorlog..
Het heeft dan ook weinig zin om naar die plaatjes te kijken zonder de mondelinge toelichting erbij. Als je nu niet zit te kijken kun je de technische briefing later terugkijken op YouTube.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb werkelijk geen idee waar ik naar zit te kijken
WAT ZEI HIJ DANquote:
Meldingsplicht is heel wat anders dan NSB praktijken en de Endlösung vergelijken met wat er nu gaande is, gewoon mee kappen aub.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe zie ik die vergelijking wel als mensen anderen gaan verraden.
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'uch uch'. BIEPBIEPBIEPALAAAARM u dient zich nu naar huis te begeven en daar 2 weken te blijven.
Wat een wereld...
Hou eens op me trollenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat dit een nieuw inzicht is vanuit dezelfde data? Ik meen dat het gebaseerd is op iets andere gegevens?!quote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In het bovenste plaatje zie je dat de R0 op 16 maart gedaald is tot 1. In het onderste plaatje zie je dat de R0 pas op 24 maart gedaald is tot 1. Dus dat maatregelen pas een week later effect hadden. Die grafieken zijn achteraf aangepast.
Niets bijzonders. Er zijn nog steeds debielen hier die iedere kans aangrijpen om hem te verafgoden.quote:
alsof dat sinds WW2 gestopt isquote:Op woensdag 8 april 2020 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Drones die op afstand je hartslag en ademhaling kunnen meten? Is dit een vroege (26 maart) of late (nu) 1 april-grap?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef kladderadatsch het volgende:
Is deze al gepost? Zal wel, maar goed:twitter:DigitalTrends twitterde op woensdag 08-04-2020 om 03:00:00Drones that can detect fevers and coughing will soon take to the sky. https://t.co/eVUOdC5N2M reageer retweet
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Meldingsplicht is heel wat anders dan NSB praktijken en de Endlösung vergelijken met wat er nu gaande is, gewoon mee kappen aub.
Spreek jullie later wel als de spionage ep verplicht is.quote:
Mondkapjesvraag. Werd afgedaan als niet nodig hier, wij hebben ingezet op handen wassen en 1,5 meter.quote:
Je hoeft niet naar buiten hoorquote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Spreek jullie later wel als de spionage ep verplicht is.
De drones vlogen al over de stranden te tetteren naar iedereen.
Het is ook afgrijselijk eng wanneer een meerderheid, een minderheid gaat beoordelen met iets waar zij zich niet aan kunnen onttrekken. Het voorbeeld is te valide om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jezus mensen kap eens met die vergelijkingen naar de Tweede Wereldoorlog..
Hoe kom je anders aan je eten?quote:
Picnic.quote:
Ik snap hier helemaal niets van. Totaal in tegenspraak met wat er in andere landen gebeurt. Bovendien IT en overheid: geen gelukkige combinatie. Het komt op mij meer over als tijd kopen.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef _I het volgende:
[..]
Mondkapjesvraag. Werd afgedaan als niet nodig hier, wij hebben ingezet op handen wassen en 1,5 meter.
Wedervraag of ze bij voldoende voorraad wel ingevoerd kunnen worden als middel. Dit kon overwogen worden, maar Jaap wilde consistentie in het beleid.
Kortom, mondkapjes nee, app ja. Al zouden we 300 fabrieken hebben. De weg is ingeslagen.
Het wordt steeds bizarder.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef _I het volgende:
[..]
Mondkapjesvraag. Werd afgedaan als niet nodig hier, wij hebben ingezet op handen wassen en 1,5 meter.
Wedervraag of ze bij voldoende voorraad wel ingevoerd kunnen worden als middel. Dit kon overwogen worden, maar Jaap wilde consistentie in het beleid.
Kortom, mondkapjes nee, app ja. Al zouden we 300 fabrieken hebben. De weg is ingeslagen.
Dan moet iemand anders naar buiten voor jou.quote:
Je hebt gelijk, sorry ik las niet goed. Ik vraag me dan wel af of er een bron is m.b.t. het verhaal dat immuniteit maar enkele jaren geldt.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Vallon het volgende:
Briefing Jaap van Dissel Vraag: Hoe lang gaat dit duren ? Gezien de belasting op de IC etc.etc.
Jaap gaat geen antwoord geven op dit beleid.
[..]
De verrassing zit 'm dan dat hij daarmee zegt dat immuniteit geen oplossing zal gaan bieden.
Vervolgens dient men zich de vraag te stellen of het huidige scenario nuttig is voor het (welk dan ?) doel ?
Je kan dan beter zeggen: "accept to die" en vervolgens je samenleving daar zo goed mogelijk op af te stemmen. Je samenleving stilleggen tot dat er een konijn ui de hoed springt, lijkt mij dan geen doelgerichte oplossing.
Hopen dat het uitgelegd wordt in het debat vanmiddag.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niets van. Totaal in tegenspraak met wat er in andere landen gebeurt. Bovendien IT en overheid: geen gelukkige combinatie. Het komt op mij meer over als tijd kopen.
en de overheid heeft volgens jou een ander doel?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet iemand anders naar buiten voor jou.
Doel moet zijn dat het leven zo snel mogelijk terug naar de maatschappij die we hadden. Geen rare fratsen en misbruik van de situatie.
Naar wat is het een opzet?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:05 schreef _I het volgende:
[..]
Hopen dat het uitgelegd wordt in het debat vanmiddag.
Maar termen als "we zijn in oorlog" (overigens niet in NL, daar was het "ergste crisis sinds de oorlog"), "nieuw normaal", "we moeten het samen doen", .. Het is een opzet naar iets.
Ben benieuwd of er vragen over gesteld zullen worden, neem aan van wel.
Op mijn televisie zei hij dat als er een surplus zou zijn aan PPE er een herevaluatie zou plaatsvinden.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef _I het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |