abonnement Unibet Coolblue
pi_192508135
Als Nieuwetijdskind heb ik het soms heel zwaar. Mijn gedachten ratelen door en door.

Daarom ben ik bezig geweest met het bedenken en uitoefenen van Nieuwetijdsmeditatie. Nieuwetijdsmeditatie is iedere dag mediteren en tot rust komen. Het verschil tussen "normale" meditatie is de manier waarom je in een soort "trance" komt. Vanwege de vele gedachten die ik heb die door mijn hoofd voorbijkomen is het voor mij bijna onmogelijk om die gedachtes uit te sluiten. Want het zijn er namelijk teveel en ze blijven maar op mij af komen.

Daarom "denk" ik dat ik die gedachten langzaam van mij af doe met mijn handen. Dan maak ik een beweging in de lucht alsof ik duw. Soms duw ik met twee handen een grote gedachte weg, of duw ik met twee handen twee gedachtes apart weg.

Vooral in deze tijd is het belangrijk voor mij om tot rust te kunnen komen. Ik weet niet tot hoe lang de werkmieren nog thuis moeten blijven, want het geluid dat zij produceren is verschrikkelijk. Ik wil weer genieten van de ruststilte. Daarom is het juist nu van belang om tot rust te komen en Nieuwetijdsmeditatie uit te oefenen. Zodat ik sterker uit deze crisis kom, zowel geestelijk als lichaamlijk.

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192508298
Werkmieren? Een trap onder je luie reet moet je hebben!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 8 april 2020 @ 07:55:55 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192508324
Nice. Ik smoke er gewoon een 's avonds, veel simpeler.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 8 april 2020 @ 08:09:13 #4
357044 Budapestenaar
pi_192508428
Bedankt voor de mededeling en sterkte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')