abonnement Unibet Coolblue
pi_192506637
Ik ervaar dat de bizarre surrealistische situatie waarin wij ons nu (al te lang) in bevinden niet altijd bijdraagt aan een zorgeloze nachtrust.
Nu zal dat voor mensen in een gezinsomstandigheid natuurlijk anders zijn (al kan ik mij ergens ook wel indenken dat de stabiliteit van een relatie op de proef wordt gesteld).

Maar bij koos eeuwig partnerloos is een ophokplicht toch soms wat lastiger dan ik voorheen had durven verwachten.
En als ik onze dappere premier met zelfgespelde leiderschapsmedaille en eretitel vader des vaderlands moet geloven, zullen we onze dierbaren maanden niet mogen aanraken.
Hoe bizar is dat?

Nu ben ik natuurlijk onwijs blij dat ik geen Spanjaard of Italiaan ben, want dan was ik mogelijk gelijk van het dak gesprongen. Ik merk wel last te hebben van de obsessieve maatregelen die blijkbaar noodzakelijk geacht worden.
pi_192506756
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:23 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik ervaar dat de bizarre surrealistische situatie waarin wij ons nu (al te lang) in bevinden niet altijd bijdraagt aan een zorgeloze nachtrust.
Nu zal dat voor mensen in een gezinsomstandigheid natuurlijk anders zijn (al kan ik mij ergens ook wel indenken dat de stabiliteit van een relatie op de proef wordt gesteld).

Maar bij koos eeuwig partnerloos is een ophokplicht toch soms wat lastiger dan ik voorheen had durven verwachten.
En als ik onze dappere premier met zelfgespelde leiderschapsmedaille en eretitel vader des vaderlands moet geloven, zullen we onze dierbaren maanden niet mogen aanraken.
Hoe bizar is dat?

Nu ben ik natuurlijk onwijs blij dat ik geen Spanjaard of Italiaan ben, want dan was ik mogelijk gelijk van het dak gesprongen. Ik merk wel last te hebben van de obsessieve maatregelen die blijkbaar noodzakelijk geacht worden.
Gewoon ruim met de regels omgaan. Als jij behoefte hebt aan intimiteit hebt het gewoon opzoeken. Jouw fysieke en mentale gezondheid is uiteindelijk het belangrijkst.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 00:36:03 ]
  Redactie Frontpage woensdag 8 april 2020 @ 07:05:51 #3
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192508104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gewoon ruim met de regels omgaan. Als jij behoefte hebt aan intimiteit hebt het gewoon opzoeken. Jouw fysieke en mentale gezondheid is uiteindelijk het belangrijkst.
En de fysieke gezondheid van de zwakkeren die je dan besmet? Heb je ze liever later nog eens vast of jaag je ze liever het graf in omdat je het even niet trekt?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 8 april 2020 @ 07:15:51 #4
22565 asco
Los in deze tent
pi_192508150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:05 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En de fysieke gezondheid van de zwakkeren die je dan besmet? Heb je ze liever later nog eens vast of jaag je ze liever het graf in omdat je het even niet trekt?
Inderdaad. En dan is het met de nachtrust daarna vast beter gesteld als je weet dat ze door jouw toedoen het hoekje zijn omgegaan. |:(
pi_192508170
Kan me helemaal vinden in TS. Vind het ook vreselijk lastig allemaal. Mensen hebben behoefte aan fysiek contact. Zeker in moeilijke tijden. En prima als dat 'even' niet kan, maar maandenlang is gekkewerk. Maar dan is het meteen: ja en daarmee vermoord jij ze!!1!
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Redactie Frontpage woensdag 8 april 2020 @ 08:47:27 #6
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192508895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:21 schreef Apotheose het volgende:
Kan me helemaal vinden in TS. Vind het ook vreselijk lastig allemaal. Mensen hebben behoefte aan fysiek contact. Zeker in moeilijke tijden. En prima als dat 'even' niet kan, maar maandenlang is gekkewerk. Maar dan is het meteen: ja en daarmee vermoord jij ze!!1!
Dat doe je het toch lekker. Kom hier dan alleen niet janken wanneer het fout gaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_192509125
waarom steeds die agressiviteit?? TS komt zn hart luchten. Net als ik even. Maar goed, meteen word je neergehaald. Fijn! :W
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192509195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:21 schreef Apotheose het volgende:
Kan me helemaal vinden in TS. Vind het ook vreselijk lastig allemaal. Mensen hebben behoefte aan fysiek contact. Zeker in moeilijke tijden. En prima als dat 'even' niet kan, maar maandenlang is gekkewerk. Maar dan is het meteen: ja en daarmee vermoord jij ze!!1!
Dit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192509374
Ik vind het eigenlijk enorm goed te doen, maar vervelend dat TS zich zo slecht voelt. Ik denk echter ook wel dat het belangrijk is om jezelf soms even een beetje te leren vermannen. Ik schrik er oprecht van hoe sommige mensen reageren op de huidige situatie. Het is belangrijk positief te blijven en je ook te realiseren dat dit een tijdelijke situatie is :).
pi_192509436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:16 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het eigenlijk enorm goed te doen, maar vervelend dat TS zich zo slecht voelt. Ik denk echter ook wel dat het belangrijk is om jezelf soms even een beetje te leren vermannen. Ik schrik er oprecht van hoe sommige mensen reageren op de huidige situatie. Het is belangrijk positief te blijven en je ook te realiseren dat dit een tijdelijke situatie is :).
Mwa, de geschiedenis leert ons dat je eenmaal ingeleverde vrijheden moeilijk tot niet terugkrijgt. Dus echt goede hoop heb ik allemaal niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192509485
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:05 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En de fysieke gezondheid van de zwakkeren die je dan besmet? Heb je ze liever later nog eens vast of jaag je ze liever het graf in omdat je het even niet trekt?
Ach, zo zwart-wit ligt het allemaal niet.
pi_192509492
Even ter zelf reflectie:
er zijn momenteel (en al wekenlang) mensen in ziekenhuizen intensief bezig om andere mensen in leven te houden, en lopen hierbij enorm risico om zelf ook besmet te worden. Desondanks gaan zij door, op een zeer strijdvaardige manier, zodat het merendeel van de besmette mensen dit rot virus overleven.
Zij zullen geen moment stilstaan en denken "goh, wat heb ik het toch moeilijk en wat ben ik toch zielig", zij gaan door en door en door.

Zoals @Dejannn ook al zei: verman jezelf en bedenk je dat jouw situatie lang niet zo 'erg' is als die van de mensen die nu op de IC liggen te vechten voor hun leven.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_192509497
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mwa, de geschiedenis leert ons dat je eenmaal ingeleverde vrijheden moeilijk tot niet terugkrijgt. Dus echt goede hoop heb ik allemaal niet.
Naar welke geschiedenis kijk je nu precies?
  Redactie Frontpage woensdag 8 april 2020 @ 09:28:27 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192509567
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ach, zo zwart-wit ligt het allemaal niet.
Dat mag jij vinden, ik blijf bij mijn mening.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_192509679
Ik woon in Spanje en zit al 3+ weken in totale lockdown.

Begint wel ongelooflijk saai te worden
  donderdag 9 april 2020 @ 10:41:50 #16
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192529793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:02 schreef Apotheose het volgende:
waarom steeds die agressiviteit?? TS komt zn hart luchten. Net als ik even. Maar goed, meteen word je neergehaald. Fijn! :W
Om dat mensen ook hun opgekropte agressie kwijt moeten :(
Snap je nou helemaal niks!! &&*%$#$ :( }:| |:(
pi_192530401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:41 schreef the-eye het volgende:

[..]

Om dat mensen ook hun opgekropte agressie kwijt moeten :(
Snap je nou helemaal niks!! &&*%$#$ :( }:| |:(
open een topic zou ik zeggen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192530418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:16 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het eigenlijk enorm goed te doen, maar vervelend dat TS zich zo slecht voelt. Ik denk echter ook wel dat het belangrijk is om jezelf soms even een beetje te leren vermannen. Ik schrik er oprecht van hoe sommige mensen reageren op de huidige situatie. Het is belangrijk positief te blijven en je ook te realiseren dat dit een tijdelijke situatie is :).
Ik schrik er niet van. Het is al decennia bekent dat hele stoere mannen binnen een paar maanden breken in de gevangenis vanwege te weinig sociaal contact. Mijn vriendin woont op het moment tijdelijk bij haar ouders, dus die zie ik nu ook niet meer in rl en ik zie haar met de week depressiever worden via de hangouts. Zij was het sociale deel van de relatie met verreweg de meeste sociale activiteiten en vrienden die nu allemaal net zo goed in Australië hadden kunnen zitten. Ik heb minder verloren, dus tot nu toe gaat het beter. Maar als ik zie hoe zelfs boodschappen doen een militaire operatie is geworden is, heb ik af en toe ook wel een domper.

[ Bericht 0% gewijzigd door Glazenmaker op 09-04-2020 11:35:31 ]
pi_192530459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:23 schreef KillerBee4ever het volgende:
Even ter zelf reflectie:
er zijn momenteel (en al wekenlang) mensen in ziekenhuizen intensief bezig om andere mensen in leven te houden, en lopen hierbij enorm risico om zelf ook besmet te worden. Desondanks gaan zij door, op een zeer strijdvaardige manier, zodat het merendeel van de besmette mensen dit rot virus overleven.
Zij zullen geen moment stilstaan en denken "goh, wat heb ik het toch moeilijk en wat ben ik toch zielig", zij gaan door en door en door.

Zoals @:Dejannn ook al zei: verman jezelf en bedenk je dat jouw situatie lang niet zo 'erg' is als die van de mensen die nu op de IC liggen te vechten voor hun leven.
Dit is zo antiproductief en ook nog eens bullshit.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 9 april 2020 @ 11:19:26 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_192530461
Vind sommige mensen echt doorslaan dat dit hun nachtrust stoort en ze ten onder gaan aan social distance. Jezus man hoelang zijn we pas bezig? Dan heb je jezelf in al je jaren toch echt 0.0 zelfredzaam gemaakt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 9 april 2020 @ 11:23:31 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192530520
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef Apotheose het volgende:

[..]

open een topic zou ik zeggen.
Mwoah.... ik ben het nu wel kwijt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')