Iets ontvangen voor niets = een donatie. Je ziet het mij inderdaad eten en dan nog? Oh nee iemand met overgewicht eet. Newsflash, mensen met overgewicht eten ook, en veel. Dat ik dat voor de camera doe in de vorm van een food review moet ik toch helemaal zelf weten? Ga toch weg.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat was geen donatie. Hij/zij wil je gewoon voor de camera dat vieze vette spul naar binnen zien werken. Dikke boer er nog bij, gatverdamme
Ik zou eens naar My 600lb life gaan kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Iets ontvangen voor niets = een donatie. Je ziet het mij inderdaad eten en dan nog? Oh nee iemand met overgewicht eet. Newsflash, mensen met overgewicht eten ook, en veel. Dat ik dat voor de camera doe in de vorm van een food review moet ik toch helemaal zelf weten? Ga toch weg.
Meer sensationele video's maken dan komen de volgers vanzelfquote:Op woensdag 8 april 2020 14:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor ik de 250 subs haal!?Nu 118. GIsteren heb ik er 11 bijgekregen. En die 100 Subs video is ook pas 3 dagen geleden geupload
Kijk ik al, maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik zou eens naar My 600lb life gaan kijken.
Trap er nou gewoon niet in man. Die gifjes waarin je met je pens flaneert duiken nog steeds overal op.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach man. Gister doneerde iemand als grap iets aan mij wat gewoon via DM is besproken.
Vandaag kreeg ik van iemand een vrij hoge donatie, heb van een deel eten gekocht en een deel aan de kant gelegd, poe poe nou nou.
Totaal andere content, niet te vergelijken. Daarbij heb ik voor dit kanaal een eigen topic, en heb ik op mijn andere kanaal helemaal niks qua promotie. Appels > Peren.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:25 schreef Declan-Harp het volgende:
Hoeveel contact had je voor dit account met FOK!vrienden? Hoeveel mensen keken toen je normale streams?
Dus.
Andere content, dat zeg je goed. Je zet jezelf voor schut in ruil voor geld en eten. Dat maakt je een prostituee.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Totaal andere content, niet te vergelijken. Daarbij heb ik voor dit kanaal een eigen topic, en heb ik op mijn andere kanaal helemaal niks qua promotie. Appels > Peren.
Is goed.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Andere content, dat zeg je goed. Je zet jezelf voor schut in ruil voor geld en eten. Dat maakt je een prostituee.
Dan is elke vlogger een hoer. Ze doen het allemaal voor sponsoring. Ik ben het derhalve niet met je eens.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Andere content, dat zeg je goed. Je zet jezelf voor schut in ruil voor geld en eten. Dat maakt je een prostituee.
Ik zit meer te denken aan die Petjemeneer ofzo. Die ex-vriend van Braad. Daar was hij niet echt lovend over op de stream gisteren. En dan gelijk vandaag een bestelling terwijl Braad toch al een een paar keer gestreamd had.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:53 schreef Faux. het volgende:
Ik weet niet of het van FOK! komt, maar het spreekt voor zich dat soort acties banbaar is. Dus als iemand hoe en wat weet, DM me vooral.
Ad was gisteren ook weer compleet over de zeik aan het gaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan die Petjemeneer ofzo. Die ex-vriend van Braad. Daar was hij niet echt lovend over op de stream gisteren. En dan gelijk vandaag een bestelling terwijl Braad toch al een een paar keer gestreamd had.
Zag in een eerdere stream adresgegevens voorbijkomen meen ik, dus dan verspreid die kennis nogal snel zeg maarquote:Op woensdag 8 april 2020 17:53 schreef Faux. het volgende:
Ik weet niet of het van FOK! komt, maar het spreekt voor zich dat soort acties banbaar is. Dus als iemand hoe en wat weet, DM me vooral.
Ditquote:Op woensdag 8 april 2020 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Jezas gasten. Laat Braadje gewoon lekker vloggenAltijd weer die negativiteitscurve op enig moment.
Dit dus. Ik doe niemand kwaad.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Jezas gasten. Laat Braadje gewoon lekker vloggenAltijd weer die negativiteitscurve op enig moment.
Oh dat heb ik gemist. Had er nog wel even aan gedacht om te kijken bij hem want meestal heeft hij dan wel commentaar maar helaas vergeten.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ad was gisteren ook weer compleet over de zeik aan het gaan.
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Boh, zelfs op video zag dat er niet lekker uit...quote:
Hij lag eerst te pitten en ik was ff een potje FIFA aan doen de laptop stond aan met boxjes begon die gek ineens uit het niks keihard te schelden "JA IS HET WEER ZOVER MET BRADLEY GOD GOD GODVEREDOMME DIE UITVRETER OOK ALTIJD!!!"quote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Had er nog wel even aan gedacht om te kijken bij hem want meestal heeft hij dan wel commentaar maar helaas vergeten.
Het was ré-de-lijk te doen. Kibbeling was echt op een aantal stukjes na te zout.. Patat was zó zout dat ik er een halve wegtrekker van kreegquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Boh, zelfs op video zag dat er niet lekker uit...
Eh wat?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij lag eerst te pitten en ik was ff een potje FIFA aan doen de laptop stond aan met boxjes begon die gek ineens uit het niks keihard te schelden "JA IS HET WEER ZOVER MET BRADLEY GOD GOD GODVEREDOMME DIE UITVRETER OOK ALTIJD!!!"
Schrok me rot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |