Hij was tot iets meer dan een half uurtje geleden live. Toen kwam de onbetaalde bestelling aan de deur.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Hij is niet live (helaas)
ah oke! wel geaccepteerd en opgegeten?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij was tot iets meer dan een half uurtje geleden live. Toen kwam de onbetaalde bestelling aan de deur.
Nee. Twee verschillende bestellingen opeten (een onbetaald en de andere dus wel betaald) lijkt me ook voor Braad een beetje veel van het goede.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ah oke! wel geaccepteerd en opgegeten?
Hoe weet jij of het eten was?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ah oke! wel geaccepteerd en opgegeten?
dat lijkt mij evident toch?quote:
Kans was inderdaad het grootst. Ik sta er alleen van te kijken dat er nog eettenten zijn die betaling aan de deur accepteren in deze tijd. Zaken in mijn buurt accepteren alleen nog betaling vooraf ivm de veiligheid van de bezorgers.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat lijkt mij evident toch?Ik kan mij die voorgaande keer nog herinneren. Pizza na pizza werd er bezorgd
Hmm goed punt! Zou het dan een hoax zijn?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kans was inderdaad het grootst. Ik sta er alleen van te kijken dat er nog eettenten zijn die betaling aan de deur accepteren in deze tijd. Zaken in mijn buurt accepteren alleen nog betaling vooraf ivm de veiligheid van de bezorgers.
Onwaarschijnlijk. Je hoorde echt live iemand aankomen, aanbellen en overleggen.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm goed punt! Zou het dan een hoax zijn?
Dat zou ik niet durven beweren.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm goed punt! Zou het dan een hoax zijn?
Dit dus. En voor die zaak ook weer een schadepost.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Je hoorde echt live iemand aankomen, aanbellen en overleggen.
Vind het in deze tijd trouwens wel een extra sneue grap. Die snackbars hebben vast zat andere dingen te doen, en het is tevens een onnodig contactmoment zo.
quote:Op woensdag 8 april 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vind het in deze tijd trouwens wel een extra sneue grap. Die snackbars hebben vast zat andere dingen te doen, en het is tevens een onnodig contactmoment zo.
Ben ik niet op de stream en dan mis ik ietsquote:Op woensdag 8 april 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gras is groenquote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef bamibij het volgende:
deze keer zou het anders gaan
helaas gaat het exact hoe iedereen verwachtte
Hoe weet iemand Braads adres? Hij heeft gisteravond zijn adres aan jou gegeven. Niet per ongeluk doorgestuurd?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ben ik niet op de stream en dan mis ik iets![]()
Trieste actie trouwens![]()
![]()
Hopelijk kunnen ze de besteller achterhalen.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoe weet iemand Braads adres? Hij heeft gisteravond zijn adres aan jou gegeven. Niet per ongeluk doorgestuurd?
Neequote:Op woensdag 8 april 2020 17:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Krijg hij wel een duimpje omhoog van je de bezorger ?
Er zijn mensen die dit in gang zetten he. Denk niet dat Braddie hier om vraagt.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef bamibij het volgende:
deze keer zou het anders gaan
helaas gaat het exact hoe iedereen verwachtte
Okquote:Op woensdag 8 april 2020 17:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Je moet niet bij mij zijn iig. Ik heb niets doorgegeven.
Ik vraag gewoon om een leuke livestream met mensen en gezelligheid. Niet om dit.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit in gang zetten he. Denk niet dat Braddie hier om vraagt.
Hoop het ook. Zijn echt trieste acties.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ok![]()
Hopelijk blijft het hierbij. Nu met corona zeker niet grappig.
Gisteravond was het heel gezellig!quote:Op woensdag 8 april 2020 17:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om een leuke livestream met mensen en gezelligheid. Niet om dit.
Ja precies. Maar kennelijk zijn er een paar klootzakjes dit dat voor je willen verpesten.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om een leuke livestream met mensen en gezelligheid. Niet om dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |