Ik hoop het voor je, dat je straks dikke Lambo's rijdt van je Youtube inkomsten en sponsoringquote:Op woensdag 8 april 2020 14:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zou heel tof zijn als dit kanaal écht zo snel groeit.
Moet wel een dikke lambo zijn jaquote:Op woensdag 8 april 2020 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, dat je straks dikke Lambo's rijdt van je Youtube inkomsten en sponsoring
Dikke Lambo hoef ik nietquote:Op woensdag 8 april 2020 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, dat je straks dikke Lambo's rijdt van je Youtube inkomsten en sponsoring
Waarom zoek je geen werk?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dikke Lambo hoef ik nietMaar zou wel nice zijn (om het even realistisch te houden) dat ik i.i.g een maand boodschappen zou kunnen doen van m'n YouTube inkomsten ooit. Of 1 x per maand m'n tank vol kan gooien
Dit is de eerste post die ik in topic maak? Lijkt mij gewoon een serieuze vraag. Geld verdienen met YouTube is maar voor enkele talentjes weggelegd en dan moet je ook nog eens geluk hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Waarom blijf je zeiken in deze reeks?
Wordt dat niet gekort op je uitkering? (Serieuze vraag)quote:Op woensdag 8 april 2020 15:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dikke Lambo hoef ik nietMaar zou wel nice zijn (om het even realistisch te houden) dat ik i.i.g een maand boodschappen zou kunnen doen van m'n YouTube inkomsten ooit. Of 1 x per maand m'n tank vol kan gooien
Geld verdienen met YouTube kan prima, alleen ligt de mate waar in je zoiets verdient aan je content en abonnees. Er is een YouTuber actief met 50k Subs die verdient genoeg per maand om hier in Nederland een heel mooi huis van te kunnen huren.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik in topic maak? Lijkt mij gewoon een serieuze vraag. Geld verdienen met YouTube is maar voor enkele talentjes weggelegd en dan moet je ook nog eens geluk hebben.
Lijkt me een mooi gezicht, Braad in een Urus. En dat ie hem alsnog dan vooral gebruikt om bolletjes leverworst, noodles en beunkoopje keyboards op te halen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou de gezichten van adverteerders van gratis keyboards wel willen zien als er opeens iemand uit een Urus van 3 Ton staptquote:Op woensdag 8 april 2020 16:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi gezicht, Braad in een Urus. En dat ie hem alsnog dan vooral gebruikt om bolletjes leverworst, noodles en beunkoopje keyboards op te halen.
Ik stel hem niet voor niets een Urus voor.quote:
Ooh dat had ik niet gezien. Ik las alleen lamboquote:Op woensdag 8 april 2020 16:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik stel hem niet voor niets een Urus voor.
Mag ik wel wat over je opleiding vragen? Of is dat ook zeiken?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Waarom blijf je zeiken in deze reeks?
Ik heb m'n VMBO afgemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mag ik wel wat over je opleiding vragen? Of is dat ook zeiken?. Was eigenlijk wel benieuwd waar je gestudeerd had!
Stelletje klootzakken.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De onbetaalde bestellingen beginnen weer te komen.
Serieus?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Echt he. Je bent echt wel de ultieme sneue lul als je anoniem iemands plezier gaat verpesten.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is het weer einde verhaal dit topic. Lekkere galbak die dit gedaan heeft.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt he. Je bent echt wel de ultieme sneue lul als je anoniem iemands plezier gaat verpesten.
hoe weet je dat? Hij is niet live (helaas)quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 8 april 2020 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Hij is niet live (helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |