Pfff. Lekker plaatje hoor!quote:Op woensdag 8 april 2020 10:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hier kan ik slechts één duimpje omhoog voor geven. [ afbeelding ]
Een kapsalon is niet echt een snack.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:04 schreef herverwijderd het volgende:
Tomaat moet ik ook niet in mijn snacks hebben hoor. Weg met die rotzooi.
Nouja, in tegenstelling tot groenten en aardappels enzo dan. Je snapt me.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een kapsalon is niet echt een snack.
Nou, een keyboard om echt zelf dingen mee te lopen is er niet. Je zit dan bij óf de PSR-SX900 die is 1900 euro, of de PA-700, die is 1100 euro. De Genos heeft het ook en die is 3700 euroquote:Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef Geelman het volgende:
@:ItsTheBradgeHere: ff een serieuze vraag nu. Ik wil me ook verdiepen in het componeren van liedjes. Ik heb best veel blues- en jazzriffjes in m'n hoofd zitten die ik op trompet kan spelen. Maar om er een liedje van te maken heb ik een backing nodig. Is dat simpel op een keyboard te construeren en te loopen, zodat ik er met een trompet overheen kan spelen? En wat voor keyboard zou ik dan nodig hebben?
Ik heb 0 verstand van keyboards dus wellicht kan jij mij hier op weg helpen.
Dank! Als die toetsenbordridders hun ongezouten mening over mij geven dan krijgen ze een koekje van eigen deeg.. Of een kapsalon, kan ookquote:Op woensdag 8 april 2020 11:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wilde trouwens even melden dat Bradge toch wel echt respect verdient voor dit soort video's:
Lekker schijt hebben aan iedereen en een ongezouten mening klaar hebben.
Klopt. Ik vind plakjes tomaatquote:Op woensdag 8 april 2020 10:10 schreef Nikonlover het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat je stiekem die tomaat eraf haalt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo een eitje bakken en verder zie ik het wel.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen bradge, zijn er al plannen voor deze mooien dag?
Tnx, ik ga eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 8 april 2020 10:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hier kan ik slechts één duimpje omhoog voor geven. [ afbeelding ]
Reason 11 heeft een ingebouwde looper. Als je 2 instrumenten onder elkaar zet, bas/drums, je speelt 4 akkoorden in, quantized het en loopt het ben je klaar. Maar als je die kennis niet hebt is't lastig..quote:Op woensdag 8 april 2020 11:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tnx, ik ga eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Dacht dat je gewoon een dingetje kon pingelen op een keyboard met een beat eronder en dat dan loopen, maar het zal wel lastiger zijn dan dat vrees ik.
Oh die comments doen mij niets meer. Ik vind het wel grappig om te lezen hoe mensen die mij niet kennen zich zo druk maken om hoe ik -volgens hun- mijn leven leidt en hoe die mensen commentaar hebben op mijn gewicht en whatnot. Ik laat dan gráág zien in zo'n video hoe sneu zij zijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:59 schreef herverwijderd het volgende:
Jezus, ik vind die comments best sneu
quote:Op woensdag 8 april 2020 11:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind plakjes tomaatZo onwijs lekker
Maar op mijn kapsalon hoef ik 't niet. Dus ik heb dat los opgegeten
Ja, alles valt te leren natuurlijk. Op Reason 11 componeer je dan zogezegd je drums, met dat midiboard maak je de akkoorden en dan kan je opgenomen samples uploaden en die in het liedje zetten?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Reason 11 heeft een ingebouwde looper. Als je 2 instrumenten onder elkaar zet, bas/drums, je speelt 4 akkoorden in, quantized het en loopt het ben je klaar. Maar als je die kennis niet hebt is't lastig..
Ik gebruik zelf geen reason. Maar met dat midi keyboard kan je alles inspelen, drums, bas, gitaar, elk instrument wat je wil en in Reason 11 zitten iets van 1200 instrumenten dus dat kan je vast wel. Het is redelijk eenvoudig onder de knie te krijgen daarom raadt ik ook Reason aan en niet iets als Studio One of Cubase.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, alles valt te leren natuurlijk. Op Reason 11 componeer je dan zogezegd je drums, met dat midiboard maak je de akkoorden en dan kan je opgenomen samples uploaden en die in het liedje zetten?
Kan je eens een filmpje maken hoe dat werkt?
Ja, maar is wel zoquote:Op woensdag 8 april 2020 12:26 schreef bamibij het volgende:
ik heb inmiddels 100 abonnees, wie is hier nou dom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |