SX700 natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef Geelman het volgende:
@:ItsTheBradgeHere: ff een serieuze vraag nu. Ik wil me ook verdiepen in het componeren van liedjes. Ik heb best veel blues- en jazzriffjes in m'n hoofd zitten die ik op trompet kan spelen. Maar om er een liedje van te maken heb ik een backing nodig. Is dat simpel op een keyboard te construeren en te loopen, zodat ik er met een trompet overheen kan spelen? En wat voor keyboard zou ik dan nodig hebben?
Ik heb 0 verstand van keyboards dus wellicht kan jij mij hier op weg helpen.
Ik wacht wel op antwoord van de grootmeester zelf. Helaas komt ie pas om 11 uur uit bed.quote:
En dan heel de dag niks doenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik wacht wel op antwoord van de grootmeester zelf. Helaas komt ie pas om 11 uur uit bed.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:34 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hopelijk roept hij wel af en toe kut naar de buurvrouw.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent zelf een kneusje. En hij noemt mij verder niet in de video, dus wat jank je nou. Je bent gewoon jaloers dat jij geen kapsalon hebt gekregen.
wel een salade hequote:Op woensdag 8 april 2020 09:41 schreef Harlekien het volgende:
Braddie, wat is je adres. Mag ik ook wat eten voor je bestellen?
Hoezo feederquote:Op woensdag 8 april 2020 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
he wie bne jy
Lachen om feedertje nikonlover.
Hoe vaak heb je al gefapt op de vlog?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoezo feederDit was eenmalig hoor.
Flikker toch op. mongoolquote:Op woensdag 8 april 2020 09:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al gefapt op de vlog?
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:05 schreef leolinedance het volgende:
Onze braadmeister gaat niet live vandaag
Misschien at ie de tomaat los op.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:10 schreef Nikonlover het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat je stiekem die tomaat eraf haalt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja zou ook kunnenquote:
Als jij Braddies eetgewoontes gezond noemt vraag ik me af wat jij dagelijks eet jaquote:Op woensdag 8 april 2020 10:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja zou ook kunnen![]()
Ik flikker tomaat iig altijd weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |