't was een serieuze vraagquote:Op woensdag 8 april 2020 00:05 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Hè, gun het hem nou eens een keertje
He Braad kun je me niet unbannen aub? Het spijt me heel ergquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gaat hard ja, dan te bedenken dat ik 18 Maart begon
Ja jongens klaar met de oude koeien uit sloten en poen en liefdeslevensquote:Op woensdag 8 april 2020 00:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Klaar met de stream. En ook klaar met de persoonlijke dingen trouwens. Wat luchtige onderwerpen wil ik best beantwoorden, dingen over mijn auto en m'n toekomst enz, maar niet over m'n poen of m'n liefdesleven of oude koeien uit sloten enz.
Ik had dat ook niet moeten posten van die familie van je..stom. Dacht eigenlijk dat je er zelf niet al te moeilijk over deed 2 jaar geleden. Maar kan me voorstellen dat de 'nieuwe Bradge' er wat anders tegenaan kijkt!quote:Op woensdag 8 april 2020 00:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Klaar met de stream. En ook klaar met de persoonlijke dingen trouwens. Wat luchtige onderwerpen wil ik best beantwoorden, dingen over mijn auto en m'n toekomst enz, maar niet over m'n poen of m'n liefdesleven of oude koeien uit sloten enz.
Nu gaan we het hebben over auto's, keyboards en eten!quote:Op woensdag 8 april 2020 00:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja jongens klaar met de oude koeien uit sloten en poen en liefdeslevens
Dat is wel een dingetje ja. Maar had jij niet kunnen weten.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet moeten posten van die familie van je..stom. Dacht eigenlijk dat je er zelf niet al te moeilijk over deed 2 jaar geleden. Maar kan me voorstellen dat de 'nieuwe Bradge' er wat anders tegenaan kijkt!
Wat is er veranderd dan? Want vroeger dreigde je er zelfs meequote:Op woensdag 8 april 2020 00:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja. Maar had jij niet kunnen weten.
Doet er verder niet toe. Mensen veranderen, perspectieven veranderen, het is goed zo.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Want vroeger dreigde je er zelfs mee
Dit roept alleen maar meer vragen opquote:Op woensdag 8 april 2020 00:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Doet er verder niet toe. Mensen veranderen, perspectieven veranderen, het is goed zo.
Dan blijven mensen lekker met vragen zitten. Er is een verschil tussen discreet wat informatie door laten geven of via echt ingaan op de wat en waaroms, toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 00:52 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit roept alleen maar meer vragen op
Wat jij antwoordt moet je zelf weten en wat mensen vragen moeten zijn dan weer zelf wetenquote:Op woensdag 8 april 2020 01:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dan blijven mensen lekker met vragen zitten. Er is een verschil tussen discreet wat informatie door laten geven of via echt ingaan op de wat en waaroms, toch?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:55 schreef ZwangerPetro het volgende:
Vette troep sturen naar iemand met obesitas... Stuur anders ook even een fles wodka naar kree...
Aan de reacties hierboven te zien gingen deze berichten over ome G.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik weet niet waarom want hij verwijderd alle berichten
Ja is ook wel zoquote:Op woensdag 8 april 2020 08:55 schreef herverwijderd het volgende:
Kan me dan ook wel weer voorstellen dat je geen zin hebt in gemiep over je familie steeds. Het is nou niet alsof Bradge de crime king van de Gooise Matras is ofzo. (of misschien wel, maar verbergt hij dat gewoon voor ons)
Je bent zelf een kneusje. En hij noemt mij verder niet in de video, dus wat jank je nou. Je bent gewoon jaloers dat jij geen kapsalon hebt gekregen.quote:Op woensdag 8 april 2020 06:57 schreef Rectum het volgende:
Nikonkneusje![]()
Prima dat je Brad wil feeden maar doe dat dan anoniem en niet om zelf aandacht te krijgen. Je bent nu net zo'n BNer die zijn imago probeert op te vijzelen over de rug van coronaslachtoffers.
Een kapsalon lijkt mij goddelijk na dagen/wekenlang noodlesquote:Op woensdag 8 april 2020 08:14 schreef Geelman het volgende:
Ach, als je dagenlang noodles hebt gegeten is zo'n kapsalon in ieder geval een stuk voedzamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |