Wel man iedereen die een beetje bradfan was wist het. En nu meteen zo reageren naar een van zijn grootste fans. Matig hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? Heb er nooit echt over gelezen.
Wel eens gehoord dat er wat vage familie was, maar boeie verder.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel man iedereen die een beetje bradfan was wist het. En nu meteen zo reageren naar een van zijn grootste fans. Matig hoor
Ik zie geen streepje door de naam hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:59 schreef IkEetSlakken het volgende:
Huh? Heeft Braad nu weer een ban? Nee toch???
Het lid zijn van een elitegroep is niet voor iedereen weggelegd. Jammer voor je.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:54 schreef leolinedance het volgende:
Nu worden zijn fans/volgers weer trolls genoemd door Braad.
Ik ben verdomme één van je langste en trouwste volgers man! En dan direct een ban voor het posten van openbaar vindbare informatie waar hij zélf ook over verteld. Doe normaal zeg.
Ben zwaar teleurgesteld
Leo is op YouTube geband. (Althans zo begrijp ik het)quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:59 schreef IkEetSlakken het volgende:
Huh? Heeft Braad nu weer een ban? Nee toch???
yes wat een matige actie zegquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:05 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Leo is op YouTube geband. (Althans zo begrijp ik het)
Gaat hard ja, dan te bedenken dat ik 18 Maart begonquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:09 schreef Bluedisplay het volgende:
Bradge heeft nu 113 subs
Het kanaal groeit als kool
Zal Bradge bescheiden blijven onder deze omstandigheden?
Ka-ching.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:12 schreef Geelman het volgende:
Brad ziet die youtubemoneyz al bijna in zijn zakken stromen.
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:09 schreef Bluedisplay het volgende:
Bradge heeft nu 113 subs
Het kanaal groeit als kool
Zal Bradge bescheiden blijven onder deze omstandigheden?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:19 schreef Bluedisplay het volgende:
Brad speculeert nu over speciale content voor betalende users
Stijgt de roem hier naar zijn hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |