Jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. maar merkt iemand het als je 30 min niet bereikbaar bent?
ah das kutquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet of ze er moeilijk om zouden doen, maar daar kom ik liever niet achter.
Over het algemeen reageert iedereen bij ons binnen een minuut.
Telefonisch bereikbaar moeten blijven is ook altijd jammer, nooit 100% ongestoord tussen 9 en 15.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet of ze er moeilijk om zouden doen, maar daar kom ik liever niet achter.
Over het algemeen reageert iedereen bij ons binnen een minuut. Een nadeel én voordeel van het gebruik van Slack tegenover mail.
Dat is nog erger dan Slack of iets vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Telefonisch bereikbaar moeten blijven is ook altijd jammer, nooit 100% ongestoord tussen 9 en 15.
Went ook hoor, gelukkig zijn de meesten wel realistisch in hun beltijden. Al schuif ik normaliter wel zodanig met m'n etenstijden dat ik tussen 12 en 13 niet met m'n mond vol zit, een hoop grijpen dat moment aan om even wat tussen klussen door te vragen/bestellen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Slack of iets vergelijkbaars. Dan zou ik bang zijn dat ze altijd nét bellen als ik naar de wc ben of lunch aan het klaarmaken ben. En dat ze dan zo'n beeld van me krijgen, terwijl ik eigenlijk heel braaf continu aan het werk ben
.
Opzich is het vergelijkbaar met MSN/Skype maar dan zakelijk. De voornaamste vorm van communicatie bestaat uit chatberichtjes in privégesprekken, groepsgesprekken of channels. Je kunt jezelf wel afwezig of offline zetten, maar met die vaste werktijden bij ons heeft dat alsnog weinig nutquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
hoe werkt slack? Ben je daar dan constant online ofzo?
Oh ja, dat zou wel ongemakkelijk zijnquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Went ook hoor, gelukkig zijn de meesten wel realistisch in hun beltijden. Al schuif ik normaliter wel zodanig met m'n etenstijden dat ik tussen 12 en 13 niet met m'n mond vol zit, een hoop grijpen dat moment aan om even wat tussen klussen door te vragen/bestellen.
We hadden het er net in een meeting nog over met twee bazen hoe onhandig het is dat we geen buzzers kunnen sturenquote:
Ah joh, telefoontjes van werk worden nu automatisch doorgeschakeld naar mijn mobiel... heb de afgelopen weken al meerdere oproepen geweigerd op momenten dat ik net even niet aan het werk was en met de kleine in de speeltuin wasquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Slack of iets vergelijkbaars. Dan zou ik bang zijn dat ze altijd nét bellen als ik naar de wc ben of lunch aan het klaarmaken ben. En dat ze dan zo'n beeld van me krijgen, terwijl ik eigenlijk heel braaf continu aan het werk ben
.
zijn er geen slackbots met standaart officetaal?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opzich is het vergelijkbaar met MSN/Skype maar dan zakelijk. De voornaamste vorm van communicatie bestaat uit chatberichtjes in privégesprekken, groepsgesprekken of channels. Je kunt jezelf wel afwezig of offline zetten, maar met die vaste werktijden bij ons heeft dat alsnog weinig nut.
[ afbeelding ]
[..]
Oh ja, dat zou wel ongemakkelijk zijn.
Ik vond het geluidje van ICQ ook altijd wel treffend "oh-oh"... nou ja, inderdaad oh-oh als iemand van de buitenwereld contact zochtquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er geen slackbots met standaart officetaal?
Hahaha. Ik vind mijn huidige oplossing als ik écht even niet wil werken ook wel een goede. Ik zet het geluid van mijn laptop op het hardst en neem mijn telefoon overal mee heen, dan kan ik de notificatie niet missen en kan ik direct reagerenquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
of je geeft mij je inlog e geef ik wel antwoord voor je
Moet kunnen. Hopelijk hebben ze er begrip voorquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah joh, telefoontjes van werk worden nu automatisch doorgeschakeld naar mijn mobiel... heb de afgelopen weken al meerdere oproepen geweigerd op momenten dat ik net even niet aan het werk was en met de kleine in de speeltuin was.
Als ze ze niet meer wil spreken, praat ik wel met ze... Een vriend van me kwam op MSN niet van iemand af die hij via een datingsite kende maar waar hij toch niet echt interesse in had... alleen bleef zij hem elke keer berichtjes sturen. Totdat ik een keer bij hem was en ik van hem even met haar mocht chatten... binnen een half uur was hij geblokkeerdquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
of je geeft mij je inlog e geef ik wel antwoord voor je
Nijn moet wel haar werk behouden :pquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze ze niet meer wil spreken, praat ik wel met ze... Een vriend van me kwam op MSN niet van iemand af die hij via een datingsite kende maar waar hij toch niet echt interesse in had... alleen bleef zij hem elke keer berichtjes sturen. Totdat ik een keer bij hem was en ik van hem even met haar mocht chatten... binnen een half uur was hij geblokkeerd![]()
.
O, ja hoor. Ik heb niet voor niets voicemail. En kan ook even naar de wc zijn of drinken halen en de telefoon niet horen. Gebeurt op kantoor ook wel eensquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hahaha. Ik vind mijn huidige oplossing als ik écht even niet wil werken ook wel een goede. Ik zet het geluid van mijn laptop op het hardst en neem mijn telefoon overal mee heen, dan kan ik de notificatie niet missen en kan ik direct reageren.
[..]
Moet kunnen. Hopelijk hebben ze er begrip voor.
O, dan kan ik beter van haar inloggegevens afblijvenquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nijn moet wel haar werk behouden :p
OH NO YOU DIDN'Tquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
als ze ontslagen wil worden kunne we uitstraling op de chat zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |