Het is niet echt een echo, het galmt niet. Ik hoor mijn eigen stem 2 seconden later terug.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:12 schreef Piles het volgende:
Die echo herken ik vooral als anderen hun instelling of apparatuur bagger hebben. Dus dat geluid rond gaat zingen. Daar kun je zelf weinig aan doen, behalve vragen of ze hun microfoon willen dempen als ze niet aan het woord zijn.
Vertraging hoort er een beetje bij, dat hoort bij de techniek van bellen via internet. Maar als je jezelf niet hoort heb je daar geen last van.
Ik heb dat alleen als bepaalde collega's in het gesprek zitten met kut-headset o.i.d. Dus volgens mij ligt dat aan de andere kant van de lijn, niet bij jou.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:37 schreef Sloetski het volgende:
[..]
Het is niet echt een echo, het galmt niet. Ik hoor mijn eigen stem 2 seconden later terug.
Het hoort er dus bij en is niet zoveel aan te doen?
Ik kan me voorstellen dat dit ook rare vertraging kan opleveren. Kan je Teams ook lokaal openen (mogelijk via de browser) en checken of je het probleem dan ook hebt?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:06 schreef Sloetski het volgende:
- Ik ben via het thuiswerkprogramma VMware Horizon Client ingelogd op het interne systeem van het bedrijf
Dit zou mijn eerste verdachte zijn. Draai je Teams ook op deze machine?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:06 schreef Sloetski het volgende:
- Ik ben via het thuiswerkprogramma VMware Horizon Client ingelogd op het interne systeem van het bedrijf
Dit klinkt logisch inderdaad. Teams is gelukkig gewoon bereikbaar via de browser, ik hoef het niet te installeren op mijn eigen laptop.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:24 schreef Rolfieo het volgende:
Dit zou mijn eerste verdachte zijn. Draai je Teams ook op deze machine?
Dat betekend namelijk dat de Teams audio door vmware horizon getransporteerd moet worden, inclusies de video. En dat levert vertraging op...
Wat je zou kunnen proberen is om teams eens te installeren op je lenovo machine. Kans is heel groot dat de issues dan opgelost zijn.
Bel de IT-afdeling morgen.quote:
Scheelt het als je via UTP werkt i.p.v. wifi?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:06 schreef Sloetski het volgende:
Iemand een goede tip of oplossing? Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |