Je weet het niet vriend, je weet het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze ligt er al een tijdje hoor, is geen Coronageval.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.
Je weet dat zo'n video weer jaren op youtube zal staan he.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n video weer jaren op youtube zal staan he.
Misschien een lekkere groentemaaltijd van de Indonees dan ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat klopt.
En ik bedenk mezelf nogal vaak dus kan ook zomaar gebeuren dat het niet komt
Oprecht antwoord: Nee. Ik hou gewoon niet zo van pinnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef praadje het volgende:
Heb je er een klusbaantje bij dat je alleen contant kunt betalen? Oprechte vraag hoor.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oprecht antwoord: Nee. Ik hou gewoon niet zo van pinnen.
Ik pin altijd een vast bedrag wat ik uitgeef per maand aan boodschappen/tanken, zo verlies ik ook geen overzicht.
Mwa, denk dat Marktplaatstransacties wel handje contantje zullen gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef praadje het volgende:
Heb je er een klusbaantje bij dat je alleen contant kunt betalen? Oprechte vraag hoor.
Oke, dat is wel slim. Ik vroeg het alleen omdat je vaak als je een telefoontje krijgt of een sms dat je weg moet en de vlog ineens stopt. Dat in combinatie met alleen cash gaf me dat idee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oprecht antwoord: Nee. Ik hou gewoon niet zo van pinnen.
Ik pin altijd een vast bedrag wat ik uitgeef per maand aan boodschappen/tanken, zo verlies ik ook geen overzicht.
Oh ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mwa, denk dat Marktplaatstransacties wel handje contantje zullen gaan.
Of een pizza met vijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien een lekkere groentemaaltijd van de Indonees dan ofzo
En veel kaas.quote:
Oh, dat komt vooral omdat ik wel eens afspraken vergeetquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Oke, dat is wel slim. Ik vroeg het alleen omdat je vaak als je een telefoontje krijgt of een sms dat je weg moet en de vlog ineens stopt. Dat in combinatie met alleen cash gaf me dat idee.
Ik werk echt met een maandelijks budget. Daarom kan ik ook af en toe een leuke uitgave doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:36 schreef Superdonald het volgende:
[..]zo oldschool
Ik heb denk ik in 2016 voor het laatst geld opgenomen.
Bradge moet niets hebben van die Hollywood flauwe kul. Hij is puur. Bradge durft ook zijn mindere kanten te laten zien, itt tot de beautyvloggers die zich aan dit soort onbenullige wetten houdenquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:56 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Filmfilosofie is een vak voor een reden. Filmregels en -technieken bestaan omdat ze daadwerkelijk iets met de kijker doen. Als je op de camera neerkijkt, niet recht in de camera kijkt tijdens het aanspreken of wanneer je ogen niet op een derde van het frame zitten voelt de kijker zich onbewust ongemakkelijk.
Dus ík maak me er niet persoonlijk druk om, maar het zijn bestaande regels om je kijker het zo makkelijk mogelijk te maken.
Is wel erg duurquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
Of een weekje HelloFresh proberen voor de kookvlogs.
Ik hou het graag authentiek (Of zoquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bradge moet niets hebben van die Hollywood flauwe kul. Hij is puur. Bradge durft ook zijn mindere kanten te laten zien, itt tot de beautyvloggers die zich aan dit soort onbenullige wetten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |