Brad heeft wel gezegd dat hij eigenlijk ook niet snapt waarom mensen z'n filmpjes kijken.quote:
Filmfilosofie is een vak voor een reden. Filmregels en -technieken bestaan omdat ze daadwerkelijk iets met de kijker doen. Als je op de camera neerkijkt, niet recht in de camera kijkt tijdens het aanspreken of wanneer je ogen niet op een derde van het frame zitten voelt de kijker zich onbewust ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Echt nog nooit bij stil gestaan, het is maar waar je je druk om maakt.
Kom op, dit slaat nergens op.quote:
Zeurchauffeur komt terugquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt een korte supermarkt vlog aan, met iets speciaals er in. En dat wat er in verwerkt zit belooft óók nog eens meer voor de toekomst van m'n kanaal. Alleen gaat die content wél elke x minimaal 5 minuten worden.
Geld ook voor jou Praadje. Deze video slaat misschien nergens op, maar er zit toch ergens een verborgen boodschap inquote:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een pokke end rijden voor 2 dingetjes , jezus. Heb je benzine teveel ofzo?
Die uithaal in die Stevie Wonder cover...quote:
Heb je niet een supermarkt in je eigen dorp? Waar je LOPEND naar toe kunt?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:07 schreef Geelman het volgende:
Brad, hoeveel van die bollen smeerleverworst eet jij wel niet in een week?
2quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:07 schreef Geelman het volgende:
Brad, hoeveel van die bollen smeerleverworst eet jij wel niet in een week?
Dat kun je wel zeggen dat iemand dan maar niet moet kijken maar je zult toch moeten kijken voordat je een oordeel kunt vellen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geld ook voor jou Praadje. Deze video slaat misschien nergens op, maar er zit toch ergens een verborgen boodschap in![]()
Is al gemeld door Bluedisplay overigens.
quote:
Brad, in de stream van vanmiddag zei je nog dat de zeurchauffeur nooit meer terug zou komen, omdat je nu ouder, wijzer en een veel betere chauffeur zou zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geld ook voor jou Praadje. Deze video slaat misschien nergens op, maar er zit toch ergens een verborgen boodschap in![]()
Is al gemeld door Bluedisplay overigens.
Die heb ik zeker. Maar die wil perse dat je A een winkelwagentje pakt en B dat je betaald met pin.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:06 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Heb je niet een supermarkt in je eigen dorp? Waar je LOPEND naar toe kunt?
Het snelle geld lonkt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Brad, in de stream van vanmiddag zei je nog dat de zeurchauffeur nooit meer terug zou komen, omdat je nu ouder, wijzer en een veel betere chauffeur zou zijn.
Maar je hebt je dus weer laten overhalen begrijp ik?
Ik heb nooit gezegd nooit meer, ik heb gezegd dat het niet meer gaat werken omdat er niets meer gebeurd waardoor ik zo reageer. Zoals je ook kan zien in deze matige korte vlog. Ook mede doordat ik een veel betere en rustigere chauffeur ben geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Brad, in de stream van vanmiddag zei je nog dat de zeurchauffeur nooit meer terug zou komen, omdat je nu ouder, wijzer en een veel betere chauffeur zou zijn.
Maar je hebt je dus weer laten overhalen begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |