abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:43:18 #76
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192496822
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:41 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Was dat schrikken of kreeg je een warm nostalgisch gevoel.
Pure weemoed na de eerste schrik.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:43:31 #77
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192496826
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef Superdonald het volgende:

[..]

YouTube monetizet toch pas je video's vanaf 10 minuten.
Nee, maar video's van 10 minuten of langer worden eerder aanbevolen geloof ik.
pi_192496839
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:43 schreef Geelman het volgende:

[..]

Pure weemoed na de eerste schrik.
oh ;(
pi_192496848
quote:
@:itsthebradgehere

Wanneer ga je werken aan:

- rule of thirds
- in de camera kijken ipv driekwart je gezicht afwenden als je tegen je publiek praat
- filmpjes met kwaliteit hoger dan 480p
- filmpjes langer dan 30 seconden
- vlogs met interessante inhoud waarin je een mening geeft of iets gedachteprovocerends zegt
- goeie verlichting (dus niet filmen met tegenlicht en de gordijnen open)
- Niet, ik film zoals ik film
- Gebeurt alleen in streams vanwege de positie van de webcam.
- Settings van de editor hebben tot nu toe altijd op match source gestaan, die ziet m'n intro video als de "Source" filmpjes na mijn aanstaande worden HD.
- Al mijn filmpjes zijn langer dan 1 minuut tot nu toe, ik hou van korte en bondige content.
- Iets provocerends ga ik niet zeggen, kan toch alleen maar tegen je gebruikt worden.
- Goede verlichting? Ik probeer om minder in tegenlicht te zitten, maar wat niet gaat gaat nit.

* Daarbij, ben ik altijd nog degene die de content maakt, en blijkbaar vinden mensen het ondanks deze punten van jou alsnog interessant om het te zien.
.
pi_192496852
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:43 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Excuus, ik ben niet bekend met de YouTube-regels, maar wel met filmtechniek BRADDIE
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:45:21 #81
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192496861
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:43 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Brad houdt van de korte en krachtige vlogs, ook al lult ie makkelijk 5 kwartier in een uur.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_192496863
quote:
@:itsthebradgehere

Wanneer ga je werken aan:

- rule of thirds
- in de camera kijken ipv driekwart je gezicht afwenden als je tegen je publiek praat
- filmpjes met kwaliteit hoger dan 480p
- filmpjes langer dan 30 seconden
- vlogs met interessante inhoud waarin je een mening geeft of iets gedachteprovocerends zegt
- goeie verlichting (dus niet filmen met tegenlicht en de gordijnen open)
Er kan inderdaad wel wat meer tijd en moeite in worden gestoken, het is nu vooral ‘luie’ content. Als filmpjes maken echt je je hobby is, kun je er toch wat meer in investeren?
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:46:07 #83
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192496875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:45 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Er kan inderdaad wel wat meer tijd en moeite in worden gestoken, het is nu vooral ‘luie’ content. Als filmpjes maken echt je je hobby is, kun je er toch wat meer in investeren?
Het moet geen dagtaak worden he!
pi_192496888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:45 schreef Geelman het volgende:

[..]

Brad houdt van de korte en krachtige vlogs, ook al lult ie makkelijk 5 kwartier in een uur.
Precies.
Bij streams lul ik je de oren van je kop. Maar een vlog moet gewoon laten zien wat je gaat doen, en vind het onnodig om zoiets langer te maken dan nodig is. al ga ik er wel op letten dat de content i.i.g iets langer gaat worden.
.
pi_192496894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:44 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

- Niet
- Gebeurt alleen in streams vanwege de positie van de webcam.
- 1080P Content gaat er aankomen, alles op z'n tijd.
- Al mijn filmpjes zijn langer dan 1 minuut tot nu toe, ik hou van korte en bondige content.
- Iets provocerends ga ik niet zeggen, kan toch alleen maar tegen je gebruikt worden.
- Goede verlichting? Ik probeer om minder in tegenlicht te zitten, maar wat niet gaat gaat nit.

* Daarbij, ben ik altijd nog degene die de content maakt, en blijkbaar vinden mensen het ondanks deze punten van jou alsnog interessant om het te zien.
- Waarom niet? Het is letterlijk je ogen op 1/3e van het frame plaatsen. Waarom ben je daar zo tegen?
- Ik hoop het maar, ik heb niet voor niets een 4K OLED gekocht.
- Gebeurt niet alleen in streams, je doet dit tijdens elk filmpje. Je houdt de camera niet recht voor je gezicht.
- Ik zou je filmpjes iets minder bite sized maken en iets meer maaltijd. Voeg wat broccoli bij je noodles.
- Met provocerends bedoel ik niet schokkends maar iets wat ons, de kijker, aanzet tot denken.
- Wat niet gaat gaat niet slaat nergens op als je gewoon de gordijnen dicht kan doen en kan investeren in een goedkope filmlamp.
pi_192496897
quote:

[..]

Nou, een hobby is een groot woord. Muziek, dat is mijn hobby. Dit doe ik gewoon voor de leuk. Ik ga de content wel proberen wat beter te maken, maar dingen als rule of thirds of minimaal 10 minuten ga ik mij niet aan houden.
.
pi_192496914
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:47 schreef Superdonald het volgende:

[..]

- Waarom niet? Het is letterlijk je ogen op 1/3e van het frame plaatsen. Waarom ben je daar zo tegen?
- Gebeurt niet alleen in streams, je doet dit tijdens elk filmpje. Je houdt de camera niet recht voor je gezicht.
- Ik zou je filmpjes iets minder bite sized maken en iets meer maaltijd. Voeg wat broccoli bij je noodles.
- Met provocerends bedoel ik niet schokkends maar iets wat ons, de kijker, aanzet tot denken.
- Wat niet gaat gaat niet slaat nergens op als je gewoon de gordijnen dicht kan doen en kan investeren in een goedkope filmlamp.
Moet het per se beter? De filmpjes zijn bedoeld voor fok! toch, verder is er niemand die hier naar zal kijken. Juist dat amateur gehalte heeft zo z'n charme. Dat je elke keer weer moet lachen, juist dáárom.
pi_192496923
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:47 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Ik heb een lamp, te lui om'm aan te zetten :')
Kijk inderdaad vaker naar m'n scherm dan naar m'n camera, gebeurt overigens alleen als ik mobiel film, maar wordt aan gewerkt.
Iets wat aan zet tot denken gaat 'm niet worden, daar ben ik niet goed in :') Er is al wel iemand die wil dat ik wat dieper in ga op hoe ik een liedje maak, dus dat ga ik doen.
Ik ga ook proberen de content wat langer te maken en om de kwaliteit omhoog te schroeven, eerlijk is eerlijk, ik heb geroepen dat ik dat bij 100 subs zou gaan doen.
.
pi_192496925
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:44 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Deze vlieger gaat wij mij betreft niet meer op, dat is altijd je weerwoord. Ik geef je tips voor betere content.

Denk je dat Sven Kramer (die ken jij, dat weet ik ;) ) tegen zijn coach zegt: 'Daarbij, ik ben degene die zwemt en gouden medailles wint, en blijkbaar vinden mensen het ondanks deze zwemtips van jou alsnog interessant om te zien'

Er is ruimte voor verbetering Braad. Je kunt het ook positief benaderen. Als mensen het nu al zo leuk vinden, hoe tof is het als je aan je content en filmtechnieken werkt goddomme ik smul er helemaal van.
pi_192496936
quote:

[..]

Het is zijn hobby nummer #1 behalve als je tips geeft, dan is het maar een kleine hobby en interesseert het 'm allemaal niet zoveel.
pi_192496941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:46 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Bij streams lul ik je de oren van je kop.
Was dat maar zo. Ik gebruik vaak jouw streams als ASMR tijdens het werken omdat je geen flikker zegt.
pi_192496942
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:50 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Het is zijn hobby nummer #1 behalve als je tips geeft, dan is het maar een kleine hobby en interesseert het 'm allemaal niet zoveel.
Dit is zeker niet hobby #1 man, dit is iets wat ik leuk vind om te doen maar zou het niet mijn hobby willen noemen.
.
pi_192496946
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Moet het per se beter? De filmpjes zijn bedoeld voor fok! toch, verder is er niemand die hier naar zal kijken. Juist dat amateur gehalte heeft zo z'n charme. Dat je elke keer weer moet lachen, juist dáárom.
Het is juist NIET bedoeld voor FOK!.
pi_192496957
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Heb veel FOK! Publiek, daar speel ik ook op in, gebruik ik in mijn voordeel. Maar ik wil gewoon luchtige content maken wat makkelijk weg kijkt en wat afwijkt van "De norm" tot op zekere hoogte
.
pi_192496968
Zijn we al live? :P
pi_192496977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:52 schreef praadje het volgende:
Zijn we al live? :P
Nee, de vlog is aan't exporteren at the moment. Live ga ik vanavond weer.
.
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:53:30 #97
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192496987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Dit is zeker niet hobby #1 man, dit is iets wat ik leuk vind om te doen maar zou het niet mijn hobby willen noemen.
Dan steek je wel veel tijd in iets dat niet je hobby is en waar je ook niks mee verdient. :P
pi_192496990
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Kijk inderdaad vaker naar m'n scherm dan naar m'n camera, gebeurt overigens alleen als ik mobiel film, maar wordt aan gewerkt.
Het gaat erom dat je je gezicht afwendt.

Je kijkt niet met je hele gezicht in de camera, maar wendt hem een kwart af. Dat is kut voor de kijker. Heb je geen respect voor je kijkers?
pi_192496995
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Nee, de vlog is aan't exporteren at the moment. Live ga ik vanavond weer.
^O^
pi_192497010
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:53 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je je gezicht afwendt.

[ afbeelding ]

Je kijkt niet met je hele gezicht in de camera, maar wendt hem een kwart af. Dat is kut voor de kijker. Heb je geen respect voor je kijkers?
Oh op die manier :')
Echt nog nooit bij stil gestaan, het is maar waar je je druk om maakt.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')