Je weet het niet vriend, je weet het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze ligt er al een tijdje hoor, is geen Coronageval.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.
Je weet dat zo'n video weer jaren op youtube zal staan he.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n video weer jaren op youtube zal staan he.
Misschien een lekkere groentemaaltijd van de Indonees dan ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat klopt.
En ik bedenk mezelf nogal vaak dus kan ook zomaar gebeuren dat het niet komt
Oprecht antwoord: Nee. Ik hou gewoon niet zo van pinnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef praadje het volgende:
Heb je er een klusbaantje bij dat je alleen contant kunt betalen? Oprechte vraag hoor.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oprecht antwoord: Nee. Ik hou gewoon niet zo van pinnen.
Ik pin altijd een vast bedrag wat ik uitgeef per maand aan boodschappen/tanken, zo verlies ik ook geen overzicht.
Mwa, denk dat Marktplaatstransacties wel handje contantje zullen gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef praadje het volgende:
Heb je er een klusbaantje bij dat je alleen contant kunt betalen? Oprechte vraag hoor.
Oke, dat is wel slim. Ik vroeg het alleen omdat je vaak als je een telefoontje krijgt of een sms dat je weg moet en de vlog ineens stopt. Dat in combinatie met alleen cash gaf me dat idee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik pin altijd een vast bedrag wat ik uitgeef per maand aan boodschappen/tanken, zo verlies ik ook geen overzicht.
Oh ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mwa, denk dat Marktplaatstransacties wel handje contantje zullen gaan.
Of een pizza met vijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien een lekkere groentemaaltijd van de Indonees dan ofzo
En veel kaas.quote:
Oh, dat komt vooral omdat ik wel eens afspraken vergeetquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Oke, dat is wel slim. Ik vroeg het alleen omdat je vaak als je een telefoontje krijgt of een sms dat je weg moet en de vlog ineens stopt. Dat in combinatie met alleen cash gaf me dat idee.
Ik werk echt met een maandelijks budget. Daarom kan ik ook af en toe een leuke uitgave doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:36 schreef Superdonald het volgende:
[..]zo oldschool
Ik heb denk ik in 2016 voor het laatst geld opgenomen.
Bradge moet niets hebben van die Hollywood flauwe kul. Hij is puur. Bradge durft ook zijn mindere kanten te laten zien, itt tot de beautyvloggers die zich aan dit soort onbenullige wetten houdenquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:56 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Filmfilosofie is een vak voor een reden. Filmregels en -technieken bestaan omdat ze daadwerkelijk iets met de kijker doen. Als je op de camera neerkijkt, niet recht in de camera kijkt tijdens het aanspreken of wanneer je ogen niet op een derde van het frame zitten voelt de kijker zich onbewust ongemakkelijk.
Dus ík maak me er niet persoonlijk druk om, maar het zijn bestaande regels om je kijker het zo makkelijk mogelijk te maken.
Is wel erg duurquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
Of een weekje HelloFresh proberen voor de kookvlogs.
Ik hou het graag authentiek (Of zoquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bradge moet niets hebben van die Hollywood flauwe kul. Hij is puur. Bradge durft ook zijn mindere kanten te laten zien, itt tot de beautyvloggers die zich aan dit soort onbenullige wetten houden
Er zijn wel kortingscodes voor de eerste box. Ik vind het wel een uitkomst nu ik geen woon-werkverkeer meer heb, genoeg tijd om lekker uitgebreid te koken.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik hou het graag authentiek (Of zo) En doe me niet beter voor dan ik ben, hou ik totaaaaaal niet van.
Met pinnen heb je juist overzicht. Bij de meeste banken kun je in de app je uitgaven categoriseren, waardoor je kunt zien waar je je geld aan uitgeeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als je geen geld gepint hebt (en dus ook niet contant hebt) dan geef je sowieso nooit geld uit wat je eigenlijk niet uit had willen geven. Met pinnen is het toch snel 'even dit, even dat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:12 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Met pinnen heb je juist overzicht. Bij de meeste banken kun je in de app je uitgaven categoriseren, waardoor je kunt zien waar je je geld aan uitgeeft.
En zo is het jongen. Al vraag ik me soms als haters (haten = verlaten) hoe het nou zit met Wajong en werkloosheid. Niets om je voor te schamen maar als je open kaart speelt zet je de haters buiten spelquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik hou het graag authentiek (Of zo) En doe me niet beter voor dan ik ben, hou ik totaaaaaal niet van.
En al die ditjes en datjes kun je dus goed bijhouden in de app.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je geen geld gepint hebt (en dus ook niet contant hebt) dan geef je sowieso nooit geld uit wat je eigenlijk niet uit had willen geven. Met pinnen is het toch snel 'even dit, even dat.
Dat vind ik dus juist nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:12 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Met pinnen heb je juist overzicht. Bij de meeste banken kun je in de app je uitgaven categoriseren, waardoor je kunt zien waar je je geld aan uitgeeft.
Geen geld meer op de pin vanwege de aanschaf keyboard?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die heb ik zeker. Maar die wil perse dat je A een winkelwagentje pakt en B dat je betaald met pin.
A, ga ik niet voor crackers en bolletjes een winkelwagentje pakken. B, ik betaal liever contant en zo kom ik ook nog eens ergensMeteen een blokje gewandeld.
Ja, heb je gelijk in. Maar ik vind dat iemand zijn/haar financiele situatie niet hoeft uit te maken. Als je bepaalde content van diegene leuk vind, of je vind de persoonlijkheid van diegene leuk, wat maakt het dan uit of iemand een baan heeft of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En zo is het jongen. Al vraag ik me soms als haters (haten = verlaten) hoe het nou zit met Wajong en werkloosheid. Niets om je voor te schamen maar als je open kaart speelt zet je de haters buiten spel
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geen geld meer op de pin vanwege de aanschaf keyboard?
Precies. Hij is in ieder geval bewust met een vaststaand budget bezig, daarmee doet Braad het al stukken beter dan velen in dezelfde financiele situatie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:24 schreef Geelman het volgende:
Werken met een vast budget per maand lijkt mij prima als je een kleine beurs hebt.
Dat zou je toch niet meer doen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als dat voor jou het beste werkt is dat prima. Goed dat je de rekeningen automatisch laat afschrijven. Alleen is het nu vervelend dat je voor gek wordt aangekeken als je contant betaald. Ik deed dat voorheen ook hoor. Maandgeld opnemen en over 4 enveloppen verdelen, maar ja. Ik ben al een oude muts van 51quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist nietIk maak mij altijd te druk om de cijfers in die app. Ik pin een vast bedrag elke maand en zo hou ik én altijd geld over op m'n rekening, en heb ik ook vaak cash ook nog iets liggen wat ik mee kan nemen naar de volgende maand.
Ik kijk verder niet naar m'n rekeningen, alles gaat automatisch. als ik zie wat er nog op mijn rekening staat dan denk ik "oh dan kan dit ook nog wel" "Oh dit kan ook wel" en dan gaat het juist mis
Ik wil je wel een keer een kapsalon sponsorenquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik roep wel vaker dingen. En het kan zomaar voorkomen dat ik er inderdaad weer op terugkom.
Hij is stiekem een drugsdealerquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Oke, dat is wel slim. Ik vroeg het alleen omdat je vaak als je een telefoontje krijgt of een sms dat je weg moet en de vlog ineens stopt. Dat in combinatie met alleen cash gaf me dat idee.
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer een kapsalon sponsorenOf een andere vette hap
Oh ik heb een modaal budget hoor. Maar voor mij werkt het ook prima om per maand geld apart op een rekening te zetten. Wat aan het eind van de maand overblijft is voor de spaar. Een rekening voor sparen voor een ander auto'tje en de andere voor onverwachte aankopen zoals tv enzo. En dan een potje op de rekening voor het huishouden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:24 schreef Geelman het volgende:
Werken met een vast budget per maand lijkt mij prima als je een kleine beurs hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Iets super gezondsquote:
Kapsalon met extra sla.quote:
Spannendquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
En vanavond gaat er ook wel iets komen waarvan ik een paar minuten eerder al aangaf "neen"
Morgen zeurchauffeur vlog online!quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En geloof mij, voordat ik 5 minuten zeurchauffeurwaardige content heb zijn we denk ik minstens 5-6 maanden verder.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:55 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Spannend
Is Thuisbezorgd onderweg?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh jee. er zit iig iets gezonds BIJ . Dat belooft wat voor de vlog.
Heb je je adres gegeven ja?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh jee. er zit iig iets gezonds BIJ . Dat belooft wat voor de vlog.
Alsof ik iets achterlijks ga doen. Ik waardeer zijn toffe filmpjes gewoon.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:14 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Heb je je adres gegeven ja?Dit gaat zó backfiren weer..
Een dm is zo gestuurd en dan is het hek van de dam.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Alsof ik iets achterlijks ga doen. Ik waardeer zijn toffe filmpjes gewoon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |