Brad heeft wel gezegd dat hij eigenlijk ook niet snapt waarom mensen z'n filmpjes kijken.quote:
Filmfilosofie is een vak voor een reden. Filmregels en -technieken bestaan omdat ze daadwerkelijk iets met de kijker doen. Als je op de camera neerkijkt, niet recht in de camera kijkt tijdens het aanspreken of wanneer je ogen niet op een derde van het frame zitten voelt de kijker zich onbewust ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Echt nog nooit bij stil gestaan, het is maar waar je je druk om maakt.
Kom op, dit slaat nergens op.quote:
Zeurchauffeur komt terugquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt een korte supermarkt vlog aan, met iets speciaals er in. En dat wat er in verwerkt zit belooft óók nog eens meer voor de toekomst van m'n kanaal. Alleen gaat die content wél elke x minimaal 5 minuten worden.
Geld ook voor jou Praadje. Deze video slaat misschien nergens op, maar er zit toch ergens een verborgen boodschap inquote:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een pokke end rijden voor 2 dingetjes , jezus. Heb je benzine teveel ofzo?
Die uithaal in die Stevie Wonder cover...quote:
Heb je niet een supermarkt in je eigen dorp? Waar je LOPEND naar toe kunt?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:07 schreef Geelman het volgende:
Brad, hoeveel van die bollen smeerleverworst eet jij wel niet in een week?
2quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:07 schreef Geelman het volgende:
Brad, hoeveel van die bollen smeerleverworst eet jij wel niet in een week?
Dat kun je wel zeggen dat iemand dan maar niet moet kijken maar je zult toch moeten kijken voordat je een oordeel kunt vellen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geld ook voor jou Praadje. Deze video slaat misschien nergens op, maar er zit toch ergens een verborgen boodschap in![]()
Is al gemeld door Bluedisplay overigens.
quote:
Brad, in de stream van vanmiddag zei je nog dat de zeurchauffeur nooit meer terug zou komen, omdat je nu ouder, wijzer en een veel betere chauffeur zou zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geld ook voor jou Praadje. Deze video slaat misschien nergens op, maar er zit toch ergens een verborgen boodschap in![]()
Is al gemeld door Bluedisplay overigens.
Die heb ik zeker. Maar die wil perse dat je A een winkelwagentje pakt en B dat je betaald met pin.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:06 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Heb je niet een supermarkt in je eigen dorp? Waar je LOPEND naar toe kunt?
Het snelle geld lonkt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Brad, in de stream van vanmiddag zei je nog dat de zeurchauffeur nooit meer terug zou komen, omdat je nu ouder, wijzer en een veel betere chauffeur zou zijn.
Maar je hebt je dus weer laten overhalen begrijp ik?
Ik heb nooit gezegd nooit meer, ik heb gezegd dat het niet meer gaat werken omdat er niets meer gebeurd waardoor ik zo reageer. Zoals je ook kan zien in deze matige korte vlog. Ook mede doordat ik een veel betere en rustigere chauffeur ben geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Brad, in de stream van vanmiddag zei je nog dat de zeurchauffeur nooit meer terug zou komen, omdat je nu ouder, wijzer en een veel betere chauffeur zou zijn.
Maar je hebt je dus weer laten overhalen begrijp ik?
Eh, ik zie alleen maar smeerleverworst en crackers in die vlog.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zoals je ook kan zien in deze matige korte vlog.
Wat rij je voor maffe route joh. Of heb je dit ook meteen gecombineerd met andere zaken?quote:
Waarom zou je niet voor crackers en leverworst een winkelwagentje pakken? Dat zijn de tijden waar we nu in leven. Ik moest voor een halfbrood vanmiddag ook een winkelwagentje pakken. Was kut, maar dat is kut voor iedereen op dit moment. So be it.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die heb ik zeker. Maar die wil perse dat je A een winkelwagentje pakt en B dat je betaald met pin.
A, ga ik niet voor crackers en bolletjes een winkelwagentje pakken. B, ik betaal liever contant en zo kom ik ook nog eens ergensMeteen een blokje gewandeld.
5-6 maanden is wel langquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd nooit meer, ik heb gezegd dat het niet meer gaat werken omdat er niets meer gebeurd waardoor ik zo reageer. Zoals je ook kan zien in deze matige korte vlog. Ook mede doordat ik een veel betere en rustigere chauffeur ben geworden.
En geloof mij, voordat ik 5 minuten zeurchauffeurwaardige content heb zijn we denk ik minstens 5-6 maanden verder.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat rij je voor maffe route joh. Of heb je dit ook meteen gecombineerd met andere zaken?
Ik krijg de indruk dat er filmmateriaal uit vorige video's is gebruikt voor deze 'vlog'.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat rij je voor maffe route joh. Of heb je dit ook meteen gecombineerd met andere zaken?
Dat weet ik zelf nog niet eens man. Ik leef met de dag, zeker wat betreft YouTube content is het ook voor mij weer een verrassing wat ik ga filmenquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:13 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
5-6 maanden is wel lang
Wat voor content kunnen we op kortere termijn verwachten?
Nope, waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat er filmmateriaal uit vorige video's is gebruikt voor deze 'vlog'.
Omdat het me heel bekend voorkomt uit die vlog dat je die tv gaat ophalen.quote:
Het zoveelste voorbeeld waarin hij 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel heeft voor wie of wat dan ookquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:13 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Waarom zou je niet voor crackers en leverworst een winkelwagentje pakken? Dat zijn de tijden waar we nu in leven. Ik moest voor een halfbrood vanmiddag ook een winkelwagentje pakken. Was kut, maar dat is kut voor iedereen op dit moment. So be it.
En waarom kan je niet pinnen? Je inkomsten zijn toch Wajong die op je betaalrekening wordt gestort?
En ik vind het ZEER onverantwoordelijk voor je eigen gezondheid (zeker voor jouw gezondheid) en die van de mensen om je heen dat je naar een winkel gaat zonder karretje en vervolgens betaalt met contant geld waar je met je vingers aanzit.
Je weet dat er een wereldwijde gezondheidscrisis gaande is he?
Ik zal het even samenvatten zodat je misschien wel reageert:quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:13 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Waarom zou je niet voor crackers en leverworst een winkelwagentje pakken? Dat zijn de tijden waar we nu in leven. Ik moest voor een halfbrood vanmiddag ook een winkelwagentje pakken. Was kut, maar dat is kut voor iedereen op dit moment. So be it.
En waarom kan je niet pinnen? Je inkomsten zijn toch Wajong die op je betaalrekening wordt gestort?
En ik vind het ZEER onverantwoordelijk voor je eigen gezondheid (zeker voor jouw gezondheid) en die van de mensen om je heen dat je naar een winkel gaat zonder karretje en vervolgens betaalt met contant geld waar je met je vingers aanzit.
Je weet dat er een wereldwijde gezondheidscrisis gaande is he?
Ik reed inderdaad grotendeels dezelfde route. Maar zet ze maar naast elkaar, andere beeldenquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Omdat het me heel bekend voorkomt uit die vlog dat je die tv gaat ophalen.
A: gewoon niet voor elk wissewasje boodschappen doen, dan is een karretje ook bruikbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die heb ik zeker. Maar die wil perse dat je A een winkelwagentje pakt en B dat je betaald met pin.
A, ga ik niet voor crackers en bolletjes een winkelwagentje pakken. B, ik betaal liever contant en zo kom ik ook nog eens ergensMeteen een blokje gewandeld.
Godver wat een woordkunst.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Iedereen kan wel (Terecht) zo panisch lopen doen
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zijn de snackreviews nog ergens te bekijken?
Heel erg relax.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:20 schreef herverwijderd het volgende:
Die supermarkt is bij mijn broer om de hoek
Ligt ook veel familie van mij helaas. Wel een mooie begraafplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:20 schreef herverwijderd het volgende:
En ook bij mijn dooie tante trouwens, die ligt op die begraafplaats daarachter.
Zie je nu wel Braddie?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:20 schreef herverwijderd het volgende:
En ook bij mijn dooie tante trouwens, die ligt op die begraafplaats daarachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |